![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die misplaatste progressiviteit waar ik het over had mag je gerust vertalen als zijnde cultuurrelativisme.
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zoals je reeds eerder schreef, de stem/oproep voor verandering moet vanbinnenuit een bepaalde groepering komen. ik heb daar in dit geval 2 zaken over te zeggen: 1) er is natuurlijk een reden dat dit bij de islam over het algemeen niet gebeurt (m.a.w. moslims die ingrijpende veranderingen in hun godsdienst willen doorvoeren kun je op één hand tellen). de koran is nu eenmaal een duidelijk en rechtlijnig Schrift. probeer het eens te lezen vanuit het oogpunt van een moslim(geleerde). daarom is het voor velen "makkelijker" om gewoon uit het geloof te stappen: in principe kan geen persoon je tegenhouden, bespaart het veel "gezeik" en stoot je moslims niet voor het hoofd. 2) m.b.t. de specifieke verandering die jij graag zou zien: er is weinig kans dat moslims daar massaal voor zullen ijveren omdat die nl. haaks staat op de inhoud van de koran (en eigenlijk op de natuur van de mens - sorry). Laatst gewijzigd door morisco : 6 november 2009 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() U gaf een voorbeeld waar ik mijn communicatie aanpaste om verstaanbaar te zijn voor mijn gesprekspartner. proficiat.
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar in feite is dit allemaal niet leefbaar. Aanpassen of opkrassen is de enige boodschap die zou moeten verkondigd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vandaag een stukje in De Standaard van Luckas Van der Taelen aan Kristien Hemmerechts gericht. Zeker eens lezen.
![]() Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 9 november 2009 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het is niet omdat U de aflaten, en de andre kerkinkomsten niet kunt goedpraten. dat men ze moet stelen. ik vind de croo zijn wedde ook te veel. maar ik ga nog geen paarden stelen bij die man. eerlijk is eerlijk. wanneer u zo verder doet moet u weten dat de titel koning, baron, enz. titels waren van de frankische roovers. dus gaat u ook hun bezittingen ontnemen? van mijmoogt u. maar u zal geen geluk hebben! |
|
![]() |
![]() |