![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens;clouseau mag die song zingen en uitbrengen enz...Het is voorpost hun goed recht en recht van vrije mening om dara tegen te protesteren want das het enige ze dan ook doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.n-va.be/programma/standpu...il.asp?ID=3453
Hier, nog wat voor jou, Everytime. Hoezeer je het ook graag anders zou zien, de werkelijkheid haalt jou in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hij werd trouwens daarna tot ere lid van de BUB benoemd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=VIDTKCBvmnU Is Wauters nog geen erelid van de BUB ? Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 12 november 2009 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Doet mij denken aan dit
![]() Isabelle A wilde ook haar multi culturele samenleving promoten ![]() http://www.youtube.com/watch?v=R0dWMKxc52A ZALIG CLIPJE Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 12 november 2009 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Het blijft me steeds verbazen wanneer N-VA-kringen woorden als 'bourgeois-schrijvers' gebruiken. Niet dat daar op zich iets mis mee is: iedere ernstige literaire analyse plaatst het œuvre van een schrijver in het kader van z'n sociale omgeving - maar het suggereert toch een bepaalde linkse invalshoek. En als er iets is waar ik de (meeste) jongens en meisjes van het Jong-N-VA-bestuur niet van verdenk, dan is het wel links te zijn, of oog te hebben voor klassenverhoudingen (tenzij beperkt tot een ver verleden geprojecteerd, of tot het woord 'bourgeois' al eens te laten vallen m.b.t. de Franstalige villabewoners van Overijse).
Neemt niet weg dat ik wel wil meedoen aan hun wedstrijdje (aangenomen dat ook niet-leden mogen meedoen). Benieuwd of een recensie-�*-la-Burky hen zal plezieren ![]()
Laatst gewijzigd door Burkide : 12 november 2009 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij ook. Soms.
Ik zou het wel tof vinden hier in Brussel ooit voor een groen-geel-rood kartel te kunnen stemmen. Met 'geel' bedoel ik dus wel degelijk N-VA, maar met 'rood' heb ik het niet over SP.a, laat dat toch duidelijk zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 12 november 2009 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel succes, en ik hoop dat je de hoofdprijs in de wacht sleept. Ik zal voor je duimen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik meen ook dat het een domme zet is van de lui van Voorpost - wat niet betekent dat ik het een 'walgelijke' zet vind.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door toccata : 13 november 2009 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben geen lid van een politieke partij, dus zal ik het voorlopig maar bij dromen houden. Dat mag toch, hé?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom wekken ze bij mij eerder medelijden op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit hebt gehoord van Force Nationale, Agir, FN-B, Bloc Wallon en de rest van reutemeteut?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?v=_3DRhR_MteE
![]() |