Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2009, 19:03   #121
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

in het zuiden, oosten en westen van Frankrijk zal men hoegenaamd niet wakker liggen van het uiteenvallen van Belgique. En in het noorden zal men het ook eerder nuchter bekijken, in Artois en Frans Vlaanderen misschien zelfs eerder positief.

De enigen die misschien wat boos gaan zijn zijn de Parijzenaars, hoewel ik me best kan inbeelden dat zij er uiteindelijk ook geen zier om geven. Wat stelt Belgique nu voor voor hen?
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2009, 19:05   #122
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
in het zuiden, oosten en westen van Frankrijk zal men hoegenaamd niet wakker liggen van het uiteenvallen van Belgique. En in het noorden zal men het ook eerder nuchter bekijken, in Artois en Frans Vlaanderen misschien zelfs eerder positief.

De enigen die misschien wat boos gaan zijn zijn de Parijzenaars, hoewel ik me best kan inbeelden dat zij er uiteindelijk ook geen zier om geven. Wat stelt Belgique nu voor voor hen?
een gebied dat van hen werd afgepakt in 1815.
Shadowke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2009, 19:12   #123
Ernst Niessen
Europees Commissaris

Ernst Niessen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht

Mij dunkt dat dit een uitstekende vraag is voor onze gewaardeerde vriendin Hallebarde. Zij heeft menigmaal haar visie als Française op dit forum kenbaar gemaakt.
Ernst Niessen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2013, 08:22   #124
Nar
Burgemeester

Nar's schermafbeelding

Standaard

West Vlaanderen krijgt 12 km autoweg bij : kostprijs 130 miljoen euro ! per kilometer !!

De Antwerpenaar effe een poepje laten ruiken
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be