![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Man, ze hebben daar zelfs militaire basissen, laat staan kerkjes die altijd en overal leeg zijn, waarom zouden dat in eerste plaats bouwen als het toch leeg blijft?? Jij bent geen echte zwitser! The jews enjoy here perfect religious freedom, more particularly since Soleiman, whose principal minister, Haym Farkhy, is a Jew, has succeeded to the Pashalik of Akka. Dit zijn woorden van een echte Zwitser Johann Ludwig Burckhardt (Sheikh Ibrahim Ibn Abdallah) in zijn boek "Travels in Syria and the Holy Land". Ga maar zoeken over wat hij daar bezig was, en laat mij weten of er in Zwitserland een moslim minister kan worden, een moslim die gelooft dat pakweg rente haram is en verboden moet worden. Laatst gewijzigd door porpo : 30 november 2009 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De mens is vergeetachtig, dus een begeleiding is nodig om wat hoe waarom te leren, daarom werden er profeten en boodschappers (ook mensen) naar de mensen gestuurd, Mo7ammed is zegel de profeten, wat betekent dat er geen profeet na Mo7ammed zal verschijnen. Islam landen doen het slecht? ![]() Ze doen het slecht in de zaken waarin ze geen islam toepassen, of waarin ze geen goede werk maken. Je oogst wat je zaait ongeacht of je moslim of kaafir (niet-moslim) bent, God is rechtvaardig. Het westen is daarentegen goed bezig: Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie zal depressie in het jaar 2020 de ziekte zijn die het meest voorkomt in de geïndustrialiseerde wereld. http://www.gezondheid.be/index.cfm?f...art&art_id=394 Onderdrukking van zwakkeren, iemands anders brood stelen, (ver)deel en heers politiek .. zullen de ziektes zijn die het meest voorkomen in de wereld waarin imperialisme functioneert. Next Vrouwen onderdrukken? ![]() Zeg dat tegen deze Zwitserse vrouwen: http://www.swissinfo.ch/eng/index.ht...07&sid=5416761 Of tegen deze dames dan: Dr. Ingrid Mattson Dr. Lisa Killinger Professor Khadija Watson Aminah Assilmi Yvonne Ridley Next Minarettenlawaai?? Demonstratie van godsdienstvrijheid in de "vrije" seculiere democratische wereld, naast het onderdrukken van moslimvrouwen: hoofddoekverbod, boerkaverbod, niqaabverbod en boerkiniverbod. Laatst gewijzigd door porpo : 30 november 2009 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Persoonlijk vind ik het dus wel een redelijk nipte uitslag, slechts 59%.
Of heb ik daar een verkeerd beeld over? Ongeacht wat de uitslag, is dat bij een groots referendum een ruime meerderheid? EDIT: Oops, volgens HLN.be is het 57%, my mistake.
Laatst gewijzigd door bentje : 30 november 2009 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Wij hebben last van milieu problemen, zouden ze misschien niet hun tijd beter in serieuze zaken investeren ipv islamhaat verspreiden en meer islamhaters baren? Laatst gewijzigd door porpo : 30 november 2009 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Neen, maar het is weer maar eens een vinger, en zoals we allen weten, na de vinger komt de hand.
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() Oh wees gerust, ik vind nog wel een gaatje tussen de patatten en de soep om wat islambashing te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik daag je uit om een land te vinden met een moslim meerderheid waar christenen en moslims op gelijke voet behandelt worden. Laatst gewijzigd door Zwitser : 30 november 2009 om 10:28. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Wat met het recht van een zwembad om hygiëne voorschriften uit te vaardigen en te doen naleven? Eigenlijk is het toestaan van eender welke badkledij al een aanslag op de volksgezondheid. Wat met het recht van een werkgever om kledijvoorschriften voor zijn werkvloer uit te vaardigen? Wat met mijn recht om niet met gemaskerden te hoeven communiceren? Waarom moet "religieuze vrijheid" altijd primeren. Waarom moeten "religieuze rechten" alle andere overtroeven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Godsdienstvrijheid en geen discriminatie, jawel jawel. Jaaa ja, vrije democratische liberale sociale seculiere humanistische moderne wereld, aa ja. Godsdienstvrijheid? - Ja Voor moslims ook? - Er zijn geen moslims. Moslims in Oost-Europa dan? - Mmmmm (ver)deel en heers is daar echt nodig, en de rest met evangelisatie bekeren. En immigranten? - De eerste generatie zijn gewoon boeren, ongeschoolden en mensen uit de bergen, niets van aantrekken! De tweede generatie is überhaupt moslim en de derde generatie volledig verwesterd, voila! en probleem is opgelost. Maar derde/vierde generatie is MOSLIMER dan de eerste generatie!!!!!!!! En Europeanen jaarlijks honderd duizenden bekeren tot de die islam!! - Verdomme ![]() En nu? - Hun vrouwen onderdrukken: hoofddoekverbod, boerkaverbod, niqaabverbod en boerkiniverbod. - Slechte nieuws over moslims in de media prioriteit geven. Vandaag minaret onzin en wie weet wat morgen zal brengen. De naam Mo7ammed verbieden? Laatst gewijzigd door porpo : 30 november 2009 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Nothing like the smell of a hypocrite in the morning.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toon me maar een moskee in Zwitserland, hé, geen gebedshuisjes voor moslims want privé huisjes voor christenen heb je ook in alle islamitische landen, en in alle islamitische landen heb je heilige plaatsen voor niet-islamitische minderheden. Marxisten, liberalen, modernisten ... hebben daar zelfs politieke partijen. In jouw "vrije" land is zogenaamde "politieke islam" niet welkom. Toon mij nu een privé gebedshuis in het Vaticaan, voor de moslims. Waarom die uitdaging? ![]() In alle moslimlanden, maar een gelijke behandeling in alles zou het onderdrukken van moslim of niet-moslim betekenen. Een moslimjonge moet zijn raketje laten besnijden. Een moslim moet religieuze zakat betalen, maar in de islam moet er geen dwang in de godsdienst zijn in alles. Ik daag je uit om een "vrije" "seculiere" "democratische" land te vinden waar rijken en armen op gelijke voet behandeld worden. Laatst gewijzigd door porpo : 30 november 2009 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
u weet wel tot die pedo met zijn zwaard ongelovigen ging onthoofden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Net zoals een heleboel andere mensen het recht hebben te geloven dat hij eerder een caravanberover en een goeie strateeg was en met God drie keer niks te maken had. Ik kan ze niet tellen al de profeten die zechzelf als de laatste of de zegel beschouwden. Boerka's en niqaabs zijn vrouw onterend. Op de koop toe bestonden ze niet eens in Mohammeds tijd. Ze hebben niks met godsdienst te maken, wél véél met pretentieuze mannekes die een schop onder hun je weet wel verdienen. Als de godsdienstvrijheid je hier niet bevalt , dan kan ik je alleen aanraden even te gaan kijken hoe het daarmee zit in landen waar Islam hoogtij viert. E nog wat: het olietijdperk loopt op zijn einde. En die olie was en blijft de énige reden waarom er van moslims in Europa en Amerika zaken worden geaccepteerd die van niemand anders genomen zouden worden. Wat je gelooft of niet gelooft is jouw zaak. Ik raad je wél aan van start te gaan met iets beter te proberen te integreren. Dus geen betogingen meer, dus geen loslopende kinderen meer na het invallen van de duisternis, dus geen snotapen meer die opgroeien voor galg en rad en de rest van het land het leven zuur maken. En ook geen moslima's meer die zich voor werk komen presenteren met een hoofddoek op, wetend dat dit niet getolereerd zal worden en denkend zo aan een uitkering te komen. Ik zeg dit voor jou, niet voor mij. Laatst gewijzigd door Francientje : 30 november 2009 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||||||
|
![]() Citaat:
Waarmee ik alleen maar wil zeggen dat de moslims niet zo hoog van de toeren hoeven te blazen, alleen maar omdat moslims in Zwitserland voortaan een niet essentieel architectonisch element aan hun gebedshuizen zullen moeten weglaten. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom eis je dat moslims en niet moslims gelijk behandelt worden in Zwitserland, maar eis je dat niet van islamitische landen. En als er in de Islam "geen dwang" is, waarom mag een Moslim zich dan niet tot een andere religie bekeren? Citaat:
Wat versta jij hier onder gelijke behandeling? |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mo7ammed Laatst gewijzigd door porpo : 30 november 2009 om 11:32. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() Zou iemand op lege inhoudsloze excuses moeten reageren? Dat zou echt echt onzinnig zijn, en onzinnig doen betekent ook onzin zijn, wil jij zelf een onzin worden? Dat betwijfel ik.
![]() Mo7ammed Laatst gewijzigd door porpo : 30 november 2009 om 11:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 30 november 2009 om 11:34. |
||
![]() |
![]() |