![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij in de buurt komen steeds meer Polen en Afrikanen (sub-Sahara) wonen, en dat zijn géén moslims, hé. Steeds méér Noord-Afrikanen sturen hun kinderen liever naar Nederlandstalige lagere scholen 'omdat er daar meer discipline is, en dus béter onderwijs wordt gegeven'. Dezelfde geluiden hoor ik ook van Turken, Bosniërs, Zuid-Amerikanen, ... Zelfs de 'Belges de souche' alhier beginnen langzaam te begrijpen dat ze zònder de 'sales flamands' zo goed als verloren zijn. Het zal nog wel een paar jaar duren voor die trend zich ook duidelijk zal kunnen vertalen in verkiezingsresultaten. De greep van de rabiate francofiele politici is nog steeds erg sterk, en dat komt voor�*l door het gebrek aan ernstig & aanvaardbaar alternatief. Al moet ik zeggen dat Bart Dewever het wel behoorlijk goed lijkt te doen, voor een flamand. Hij slaagt er blijkbaar in 'de esprits aan het werk te zetten'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet wel zeker dat BDW toch net een beetje te verstandig is om zoiets te denken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sedert hij in de politiek stapte, rees zijn ster vóórtdurend. De laatste peiling v. La Libre Matante bevestigt dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou B.DW nu ineens verstandiger zijn dan al de anderen ? Hij weet zich alleen beter te verkopen dan bijvoorbeeld een F.DW, voor de rest is het allemaal één pot nat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herlees maar eens goed wat ik schreef vooraleer van 'assumptie' te gewagen. Dat hij zich beter weet te verkopen dan bijvoorbeeld een FDW zou ik niet durven zeggen; het profiel van de kandidaat-koper speelt immers ook een niet te verwaarlozen rol. En over het antwoord op de vraag waar precies er in dit land voor de rest 'één pot nat' te vinden is, kunnen we ook nog van mening verschillen, me dunkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nagels met koppen! ![]()
![]() |
![]() |
#131 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij zal het niet alleen gedaan hebben maar was er wel fier over dat HIJ dat gedaan had. Trouwens, dat havenbedrijf werkt wel iets anders dan de meeste bedrijven.
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het verschil is natuurlijk dat elke Franstalige politicus de ideeën van Maingain wel genegen is. dit in contrast met het VB dat in een cordon zit....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Los van het feit dat peilingen nog nooit enige waarde gehad hebben, vind ik hier dan niets "gevaarlijk" aan.
Ik zou eerder in paniek schieten moest bijvoorbeeld spa en groen vooruitschieten, maar dat dan ook maar na de verkiezingen, niet in een peiling.
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
maar wat je er niet bij zegt: zeer veel vlamingen gaan akkoord met de grote lijnen uit dat programma maar kunnen dat niet openlijk zeggen. Om wille van afdreiging, carrière enz . Het regime waakt en tracht alles onder controle te houden, maar dat wordt steeds moeilijker. Hoe kan men nu nog altijd beweren dat de toestroom van asielzoekers een verrijking is. Zie ocmw, gevangenissen, onveiligheid, schoolverlaters zonder diploma; en het wordt steeds moeilijker met tweede en derde generatie. Hoe kan men nu nog altijd verdedigen dat de PS wel een behoorlijke partij is die ons nog altijd de wet oplegt, en dat de blijvende transfers normaal zijn ? Wie beweert nog dat de islam een zegen is voor Europa?
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 22 december 2009 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens sommigen om hun deel van de bevolking op te jutten tov het "Vlaamse gevaar"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We leven in een "democratie" maar ook daar moeten we ons niets van aantrekken natuurlijk... Hoog tijd dat die bende "democratische" partijen eens flink het deksel op de neus krijgen! Of denken ze dat ze binnen onafzienbare tijd een oppositie van 60, 70% in hun cordon sanitaire kunnen blijven stoppen en rustig verder de boel naar de bliksem laten gaan? Hun multicul-kiesvee waarvan velen meer een dictatuur gewoon zijn kunnen hen misschien leren hoe het moet? Laatst gewijzigd door andev : 22 december 2009 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hela hela, dat ze hun huiswerk zelf maken hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |