![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het is duidelijk dat mensen niet onafhankelijk mogen zijn. Brave schaapjes is al wat toegelaten is.
De maatschappij is ziek, dus richten wij ons op gezonde mensen en bestempelen die als ziek, zo kunnen wij blijven geloven dat de maatschappij wel ok is.
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien Jeugdzorg haar had opgesloten zou papa haar er vlug uitgehaad hebben. Gewoon een verwend kind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat An zegt over Jan, zegt meer over An dan over Jan. En in dit geval, zegt het zelfs heel veel. Over jou.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Toevallig ben ik net terug van Londen sinds een 10-tal dagen, en was dit jaar al in Parijs, 3 x Duitsland, Nederland, Italië en allicht volgend jaar Latijns-Amerika. Maar ik heb geen liberalistisch fundamentalisme nodig om mij in de wijde wereld te begeven en zeker niet een onverantwoordelijke laisser-aller-laisser-faire om dromen na te streven. Laura Dekker is 14 jaar en is dus een KIND. Kinderen horen onder het gezag van ouders en/of voogd(en) te staan en niet als uithangbord gebruikt te worden voor allerlei stunts. De vrijheid die je hier meent te moeten verdedigen is gewoon goedkope valse vrijheid.
![]() |
![]() |
#127 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.google.com/search?hl=en&s...&aq=f&oq=&aqi= Zou je 't haar schenken? Zou je haar ermee "alléén effe de wereld rond" mee laten varen? Laatst gewijzigd door filosoof : 30 december 2009 om 14:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, en niet alleen omdat dat nogal moeilijk is, omdat die op de brandstapel stierf, zodat hoogstens zijn assen zich zouden kunnen omdraaien.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was even hoger nog de reaksie van een andere poster. Moet ik seffens je gat nog komen afvegen, als je gaan kakken zijt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zij hadden wel reeds op hun 10 een quad en een crossauto en mochten van mij weldegelijk de wereld rond reizen als zij dat wilde. Ze zijn trouwens verschillende malen alleen op reis geweest voor hun 16de verjaardag. Er zijn nu eenmaal jongeren die op zeer jonge leeftijd dergelijke verantwoordelijkheden kunnen dragen, terwijl er ouderen zijn van zelfs boven de 60 die ik zelf nog niet alleen op straat zou durven laten komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 15-jarige die astronaut wilt worden beschikt geenszins over de competenties en kwalificaties. Hij is zeker niet in een ruimteschip opgegroeid. Laura Dekkers daarentegen. Voor zover ik ben geïnformeerd kent zij meer van zeilen dan heel wat amateur volwassenen. Het enige struikelblok in het verhaal van Laura, vind ik, is de leerplicht. Maar daar wordt in het verhaal niets of toch weinig over gerept. Voor de rest moet alles kunnen, mits de nodige begeleiding van wie ook, en zie ik nog steeds niet in waarom een instantie de tiener preventief zou moeten plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leven op een boot zal ze zeker niet geleerd hebben uit de jommekesboeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die onder toezicht van jeugdzorg is geplaatst, staat onder voogdijschap van jeugdzorg en heeft dus de toelating van jeugdzorg nodig om naar het buitenland te kunnen. En een minderjarige kan slechts tot 10% van zijn rekening afhalen zonder toelating van zijn voogd. Leer verdomme toch eens eerst jullie wetten kennen voor je ook maar ergens commentaar op durft te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ESA heeft een kind van 15 jaar aangeworven om mee meer dan 2 jaar in afzondering te gaan leven in de Sahara om testen uit te voeren voor een mogelijke reis naar Mars. Het gaat over een groep van 10 jongeren waarvan de oudste 20 jaar is. De jongste een Belgisch meisje van 15. |
|
![]() |
![]() |