![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
We zeggen toch dat er corrupte agenten bestaan, waarom doe je elke keer net alsof wij dat niet toegeven? We zeggen gewoon dat dit een minderheid is en als je dat niet geloofd kruip dan terug in bed en droom nog wat verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 4 januari 2010 om 13:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wauw, u denkt blijkbaar nooit na, neen mijn moeder bestaat ook nog en ja zij werkt ook (vreemd he) zij had een goed betaalde job, en als mensen werken verdienen ze centjes, moet je ook maar is proberen + mijn broer 25 jaar werkt ook en ik doe studentenjobs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch wordt er daar niets aan gedaan, juist? Elke flik weet wie er de rotte appels zijn in het korps, juist? En toch doen ze er niets aan wat hen op zijn minst passief corrupt maakt. Allemaal dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zijn er velen, en niemand vindt het vreemd dat ze van een flikkenpreke drie vier keer per jaar voor een maand naar Thailand gaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schuldinductie is een achterbaks verdedigingsmechanisme, het schuift de schuld steeds in andermans schoenen om zichzelf vrij te pleiten. Over het algemeen zijn vooral vrouwen daar sterk in. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En leg vooral eens uit hoe die puinhoop in mijn leven de politie vrijspreekt van corruptie? Ik ben heel benieuwd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Die kunnen indien ze niet vrezen zelf hun job te verliezen een klacht hierover schrijven. Dan is het aan de oversten om dit na te kijken (men moet ook voldoende bewijzen vinden wat vaak bijna onmogelijk is). Maar er is geen enkele reden om ook maar te denken dat meer dan 5% van de politie corrupt is. En hoe wil je zoiets oplossen? Je kan niet ruiken voor hij agent wordt dat deze man corrupt zal worden. Strafbladen enzovoort worden allemaal op voorhand nagekeken. En eens ze agent zijn is het zeer moeilijk om ze te ontslagen, de bewijzen moeten al heel duidelijk zijn. En daarom is het zo moeilijk. Maar wat u hier allemaal zit te verkondigen getuigd van een diepe haat ten opzichte van de politie ( de reden ken ik niet) en die haat heeft er blijkbaar voor gezorgd dat u ze allemaal op dezelfde manier bekijkt. En daar kan ik niet mee akkoord gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bewijzen zijn nochtans heel duidelijk, zo duidelijk dat heel Vlaanderen ze heeft gezien. Is hij ontslagen? Waarom niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een ander nadeel van deze voortdurende verandering is bijvoorbeeld dat sommige agent worden in een dorp waar ze nog nooit geweest zijn, een gps moeten gebruiken en dan de straat nog niet vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand spreekt de politie vrij van corruptie. (2de keer al). Alleen moet men in geval van corruptie de schuldigen eruit zwieren, de rest hoeft daar niet voor te boeten. Of is het weer zwart of wit, kop of munt, ei of kuiken, 0 of 100% discussie waar persoonlijke rancune het haalt op enige zin voor realisme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik weet dat ze geschorst werden tijdens het onderzoek, of ze later ontslagen zijn weet ik niet , ik heb er niets meer van gehoord
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon me dan eens de puinhoop die ik hier te koop zet?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |