![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() *lachband*
Ik dacht, ik red zijn mop even |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() Jouw kinderen ga je zeker Adolf en Eva noemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U scheldt de hele tijd. Ik heb u nog nooit uitgescholden. If anything, had u al op mijn negeerlijst moeten staan. Maar ik doe daar niet aan, te volwassen voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister
|
![]() Het is zielig dat de zionisten dat doen, ja.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Roland Janssen, Kim de Gelder en Marc Dutroux zijn ook "onze eigen burgers". Schandalig toch dat we die zomaar opsluiten!!!
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil men hier nou mee zeggen? Alsof men voor Israël is omdat er Joden in wonen. Men is voor Israël omdat het een beschaafd land is in een gebied zonder beschaving. En je kunt nu foto's gaan plaatsen van gedode Palestijnen wat je wilt; dit doet niets af aan het feit dat dit een conflict is waar reciprociteit is en eenzijdig kanten kiezen - zoals linksen onafgebroken doen - van een onzettende domheid getuigt, analoog aan hun economische opvattingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iedere vorm van kritiek op de massaskachtingen die het aanricht wordt meteen afgedaan als antisemitisme, want omdat de zionisten joden zijn hebben ze uiteraard het recht om mensen af te slachten omdat zij het superieure en door God uitverkoren volk zijn. Uiteindelijk is Israel amper beter dan Saudi-Arabië.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De overgrote meerderheid van de slachtoffers van Stalins terreur waren gewone burgers, boeren en arbeiders die om de idiootste redenen - en meestal zonder reden - naar de goelag zijn gestuurd. En in het geval van de koelakken, zelfs omwille van Stalins beleid zelf. Tijdens de NEP hebben Stalin en Boecharin de koelakken aangemoedigd om eiegen bedrijven op te richten, en na de zoveelste bocht van Stalin (Boecharin was tegen dan door Stalin geliquideerd - vast ook een fascist, saboteur, crimineel en terrorist - moesten ze ineens massaal gedeporteerd worden. Terwijl ze zelf het beleid van een paar jaar daarvoor uitvoerden!
![]() |
![]() |
#130 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kent u dat kind dan?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Israel heeft dus geen religieuse oorlog gevoerd... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer is kaarsjes aansteken voor overledenen een teken dat het een religieuze oorlog is?
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Burger
|
![]() je wordt met de dag zieliger jong
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Burger
|
![]() dan heb je nog een lange weg voor de boeg, maar kom, we kunnen niet iedereen overtuigen. het maakt mij al heel blij dan rondom mij meer en meer mensen hun mond durven open doen en israel/joden ziet voor wat ze zijn en wat ze doen
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is misschien in België zo, maar hier groeit naar mijn idee alleen maar de sympathie voor Israël. Pro-Palestijnse demonstraties waar bushokjes en Joodse winkeltjes worden gemold helpen daar alleen maar bij. Ik zou dus zeggen: Ga vooral door met uw belachelijk discours.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik snap jullie niet hoor. het is toch vrij duidelijk dat ze alle 2 boter op het hoofd hebben??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Het is ook enkel dankzij mensen zoals meneer hierboven dat ik mijn posities ben gaan heroverwegen naar de richting pro-Israël.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 15 januari 2010 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Staatssecretaris
|
![]() ²