![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat denk je nu te bewijzen door hier wat de misnoegde kleuter uit te hangen? Nog steeds zo groen van jaloezie dat je het nog steeds niet kan verkroppen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Haene...nen echte sos...heb het altijd al geweten...
Voor mensen die nog twijfelen waarom hij en Tobbac zo goed overeen kwamen...vier sossenhanden op één buik...
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() u vraagt zich af waarom fat Luc aanschuift bij die biermiljardairs,
wel ze proppen em tussen de voordeur dan kan de belastingkontroleur niet meer binnen |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Je houdt hier dus ook een pleidooi voor de afschaffing van belasting op arbeid. Mooi. Waarom las je dan nooit het programma van Vivant ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Da's het verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() We mogen hopen dat Sfax uit de werkgevershoek stamt..anders is dit weer een hoop geflame..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb daar geen moeite mee. Integendeel. Het bewijst het bestaan van de superprofiteurs. Asociale en gewetenloze schrapers die bovendien denken dat ze een standbeeld verdienen. Ik heb een enorm respect voor mensen zoals Roland Duchâtelet die enerzijds duizenden mensen werk verschaffen en anderszijds de winsten besteden in projecten (bv Vivant) die beogen de maatschappij te verbeteren - lees : vereerlijken. Types �* la SFax luiden moedwillig de ondergang van onze maatschapij in. Zolang ze er zelf maar beter van worden. Enig eerlijkheidsgevoel is hen totaal onbekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...g-dreigt.dhtml
Eerdaags vertrekken er horden dorstigen naar de poorten van inbev..t'zal rap opgelost zijn.. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 19 januari 2010 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik wilde nog niet spreken over die 750.000... Laatst gewijzigd door Boduo : 19 januari 2010 om 21:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar als je het zo graag wil weten: ik zit temidden van mijn werknemers. Zij weten wat ik van hen verwacht en ik weet wat zij van mij verwachten, en als daar tekort geschoten wordt, dan wordt dat opgelost. Successen worden gevierd, failures niet. Van eenzaamheid heb ik geen last... Vreemd eh; past dat niet in jouw wereldbeeld? Citaat:
![]() Citaat:
![]() Als type ben jij in elk geval nog niet veranderd; een morele superioriteit die je op jezelf projecteert om zo je tirades een pseudo-onderbouwd kantje te geven, gecombineerd met een afgunst op eenieder die naar jouw mening teveel verdient... Newsflash: nobody cares ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden ze dan niet beter iederéén ontslaan, en voortaan zèlf hun 'bier' brouwen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 19 januari 2010 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat er een wet zou moeten komen dat politiekers niet in raden van bestuur mogen gaan zitten.
Scheiding van machten zoals kerk en staat.
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, de beschrijving van sfax komt tussen de prentjes van Lenin en Stalin en Mao te hangen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Prent van Marx en een beeld van Lenin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |