Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 januari 2010, 18:52   #121
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
Lap, daar hebben we onze Mister Greed weer.

Je zou natuurlijk ook 300 man kunnen afdanken en géén superbonus uitbetalen aan die managers die het niet konden redden om die mensen aan het werk te houden.

't Is maar een idee, Mr Golden Bonus.
Dat zou je uiteraard ook kunnen doen.

Wat denk je nu te bewijzen door hier wat de misnoegde kleuter uit te hangen? Nog steeds zo groen van jaloezie dat je het nog steeds niet kan verkroppen?
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 19:00   #122
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

De Haene...nen echte sos...heb het altijd al geweten...

Voor mensen die nog twijfelen waarom hij en Tobbac zo goed overeen kwamen...vier sossenhanden op één buik...
Oud 19 januari 2010, 19:02   #123
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Ze smijten mensen buiten om meer te kunnen spenderen aan mind control:
  • reclame
  • marketing
  • lobbying
Voor alle drie laat Dehaene zich gebruiken (misbruiken).
Terwijl hij verondersteld wordt het algemeen belang te dienen.
(waar hij overigens royaal voor vergoed wordt)
welk algemeen belang moet een beheerder dienen?
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 19:12   #124
mdf
Banneling

Standaard

u vraagt zich af waarom fat Luc aanschuift bij die biermiljardairs,
wel ze proppen em tussen de voordeur dan kan de belastingkontroleur niet meer binnen
mdf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 20:24   #125
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Je moet niet zozeer bij je baas binnenstappen, je moet vooral beseffen dat een werknemer een pak meer kost aan een werkgever dan enkel hetgeen op zijn loonbriefje staat...
Je houdt hier dus ook een pleidooi voor de afschaffing van belasting op arbeid. Mooi. Waarom las je dan nooit het programma van Vivant ?
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 20:29   #126
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zou je uiteraard ook kunnen doen.

Wat denk je nu te bewijzen door hier wat de misnoegde kleuter uit te hangen? Nog steeds zo groen van jaloezie dat je het nog steeds niet kan verkroppen?
Nope. Ik verdien genoeg aan mijn EIGEN inzet. Ik werk namelijk mee met mijn werknemers. Ik zit niet in een ivoren toren en zit hen ook niet op de kop te k*kken. En bij het einde van het jaar delen ze eerlijk mee in de winst en gaan we samen een pot pakken terwijl jij als eenzaat naar huis rijdt in je luxe BMW.

Da's het verschil.
Oud 19 januari 2010, 20:37   #127
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

We mogen hopen dat Sfax uit de werkgevershoek stamt..anders is dit weer een hoop geflame..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 20:55   #128
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
We mogen hopen dat Sfax uit de werkgevershoek stamt..anders is dit weer een hoop geflame..
Sfax is de belichaming van de ontaarde poenpakker. Hij is helemaal geen werkgever maar een profiteur op hoog niveau in een multinational. Hij moet ook verantwoording afleggen aan nòg hogere managers die - hopelijk - niet doorhebben dat hij zijn duurbetaalde uren spendeert op dit laaggevallen forum.

Ik heb daar geen moeite mee. Integendeel. Het bewijst het bestaan van de superprofiteurs. Asociale en gewetenloze schrapers die bovendien denken dat ze een standbeeld verdienen.

Ik heb een enorm respect voor mensen zoals Roland Duchâtelet die enerzijds duizenden mensen werk verschaffen en anderszijds de winsten besteden in projecten (bv Vivant) die beogen de maatschappij te verbeteren - lees : vereerlijken.

Types �* la SFax luiden moedwillig de ondergang van onze maatschapij in. Zolang ze er zelf maar beter van worden. Enig eerlijkheidsgevoel is hen totaal onbekend.
Oud 19 januari 2010, 20:55   #129
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

http://www.hln.be/hln/nl/942/Economi...g-dreigt.dhtml
Eerdaags vertrekken er horden dorstigen naar de poorten van inbev..t'zal rap opgelost zijn..

Citaat:
Hij is helemaal geen werkgever maar een profiteur op hoog niveau in een multinational
Zijn oneindig begrip voor exhiburante bonusstelsels liet al iets vermoeden..en natuurlijk als je aan de ontvangerszijde zit is dit allemaal welverdiend..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 19 januari 2010 om 21:00.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 21:31   #130
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Kosten...

Citaat:
De 300 betrokken mensen zijn bijlange niet allemaal arbeiders; in zover ik me de berichtgeving nog goed herinner van de voorbije weken, zaten er effectief zelfs directieleden bij...
Los daarvan: zelfs arbeiders/bedienden kosten zoveel... Je spreekt dan ook niet alleen van een brutoloon, je spreekt ook van de patronale lasten, zorgplannen en allerlei voordelen die je in quasi elke multinational terug kan vinden.
Zeg er ook bij : de Belgische (Vlaamse ?) arbeiders zijn gemiddeld de 2de produktiefste van de GANSE WERELD !!!

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 21:34   #131
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard 70.000 € 750.000 €

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
hij krijgt 70.000 € vast per jaar
daarbij komen aandelenopties die momenteel 750.000 € waard zijn (geloof dat hij net 3 jaar bezig is) ...
Correct !!!

ik wilde nog niet spreken over die 750.000...

Laatst gewijzigd door Boduo : 19 januari 2010 om 21:35.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 21:53   #132
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Zeg er ook bij : de Belgische (Vlaamse ?) arbeiders zijn gemiddeld de 2de produktiefste van de GANSE WERELD !!!

Productiviteit is moeilijk in te brengen in microsoft excel.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 21:59   #133
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Je houdt hier dus ook een pleidooi voor de afschaffing van belasting op arbeid. Mooi. Waarom las je dan nooit het programma van Vivant ?
Hoe je die link maakt op basis van wat ik zeg, is me een raadsel maar bon. Maar ja, belastingen mogen wat mij betreft grondig herzien worden...

Citaat:
Nope. Ik verdien genoeg aan mijn EIGEN inzet. Ik werk namelijk mee met mijn werknemers. Ik zit niet in een ivoren toren en zit hen ook niet op de kop te k*kken. En bij het einde van het jaar delen ze eerlijk mee in de winst en gaan we samen een pot pakken terwijl jij als eenzaat naar huis rijdt in je luxe BMW.

Da's het verschil.
Tiens, voor me nog nooit gezien of ontmoet te hebben, meen je precies wel heel goed te weten wat er zich bij mij en in mijn leven afspeelt.
Maar als je het zo graag wil weten: ik zit temidden van mijn werknemers. Zij weten wat ik van hen verwacht en ik weet wat zij van mij verwachten, en als daar tekort geschoten wordt, dan wordt dat opgelost. Successen worden gevierd, failures niet. Van eenzaamheid heb ik geen last...
Vreemd eh; past dat niet in jouw wereldbeeld?

Citaat:
Sfax is de belichaming van de ontaarde poenpakker. Hij is helemaal geen werkgever maar een profiteur op hoog niveau in een multinational. Hij moet ook verantwoording afleggen aan nòg hogere managers die - hopelijk - niet doorhebben dat hij zijn duurbetaalde uren spendeert op dit laaggevallen forum.
Sfax hoeft geen verantwoording af te leggen over hoe hij zijn uren spendeert. Het resultaat telt... Luxe, nietwaar

Citaat:
Ik heb daar geen moeite mee. Integendeel. Het bewijst het bestaan van de superprofiteurs. Asociale en gewetenloze schrapers die bovendien denken dat ze een standbeeld verdienen.

Ik heb een enorm respect voor mensen zoals Roland Duchâtelet die enerzijds duizenden mensen werk verschaffen en anderszijds de winsten besteden in projecten (bv Vivant) die beogen de maatschappij te verbeteren - lees : vereerlijken.

Types �* la SFax luiden moedwillig de ondergang van onze maatschapij in. Zolang ze er zelf maar beter van worden. Enig eerlijkheidsgevoel is hen totaal onbekend.
Boehoehoe en weenweenween; heb je eigenlijk nog wel iets te argumenteren, of geraak je werkelijk niet verder dan wat loze theorietjes over mijn persoon? 't Is wel lollig zenne, daar niet van, maar kwestie van te weten of je intussen al iets bijgeleerd hebt

Als type ben jij in elk geval nog niet veranderd; een morele superioriteit die je op jezelf projecteert om zo je tirades een pseudo-onderbouwd kantje te geven, gecombineerd met een afgunst op eenieder die naar jouw mening teveel verdient...
Newsflash: nobody cares
Oud 19 januari 2010, 22:17   #134
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een zonder de 300 man waarvan nu sprake, zouden ze 18M€ meer winst maken, en dat op jaarbasis terwijl dat van Dehaene een éénmalige bonus is...
Wat is je punt nu?
Zouden ze dan niet beter iederéén ontslaan, en voortaan zèlf hun 'bier' brouwen?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 19 januari 2010 om 22:22.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 22:46   #135
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Zouden ze dan niet beter iederéén ontslaan, en voortaan zèlf hun 'bier' brouwen?
Gesteld dat dat gaat is dat inderdaad wat er moet gebeuren ja...
Oud 19 januari 2010, 22:54   #136
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik vind dat er een wet zou moeten komen dat politiekers niet in raden van bestuur mogen gaan zitten.
Scheiding van machten zoals kerk en staat.
Oud 19 januari 2010, 23:02   #137
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:

Ik kader dit in en plaats het op mijn muur. Erewoord.
Oud 19 januari 2010, 23:03   #138
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Lol, de beschrijving van sfax komt tussen de prentjes van Lenin en Stalin en Mao te hangen
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2010, 23:05   #139
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Lol, de beschrijving van sfax komt tussen de prentjes van Lenin en Stalin en Mao te hangen
Prent van Marx en een beeld van Lenin.
Oud 19 januari 2010, 23:08   #140
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gesteld dat dat gaat is dat inderdaad wat er moet gebeuren ja...
Ja maar dan moeten ze daarna zichzelf ontslaan want de kosten zullen nog altijd te hoog liggen.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be