![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Niemand beweert het tegendeel.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() Het is mogelijk dat mijn IQ te laag is om dit te vatten, maar zou u kunnen verklaren op welke manier ik uw punt bewezen heb? Heb ik als gematigd gelovige soms 'verkrampt' gereageerd toen u het had over 'het witte licht bij BDE' of 'het lagere IQ van gelovigen?'
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enig objectief bewijs over hoe de kinderen binnen tien en twintig jaar gaan zijn, dat heb je niet zeker? Aan anekdotisch subjectief "bewijs" geen gebrek... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voorlopig heb je 1 argument gegeven om homoadoptie af te strijden. "het is niet natuurlijk". Dat een 1 ouder gezin even onnatuurlijk is, strijd je af met het argument "dat was een accidentje, dat je niet kon voorspellen". ls er 1 ding duidelijk is, dan is het dit: In uw argumentatie is het belang van het kind ondergeschikt, en de restricties voor homos primair. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zou voor jou een "objectief" bewijs zijn? Vraag jezelf misschien eens af of je überhaupt wel bereid bent om welk bewijs dan ook te aanvaarden, want ik ben het eens met Travis66: het gaat jou helemaal niet om het welzijn van het kind, het gaat jou om het beperken van de rechten van homo's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Well put, bravo
![]()
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men heeft reeds wetenschappelijk bewezen dat het voor kinderen helemaal geen hinder is door homo's opgevoed te worden. Men heeft zelfs reeds bewezen dat het beter is voor kinderen door een liefdevol homo-koppel opgevoed te worden, dan door een ruziemakend hetero-koppel. Niet het geslacht of het aantal van de opvoedende volwassenen is belangrijk, doch de liefde die ze kinderen schenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen, de getuigenissen van kinderen vandaag tellen niet. Subjectief bewijs wordt al genoeg geleverd door u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat ben je toch voorspelbaar... Ik zal het nog eens vragen, want je beperkt je weer tot nietszeggende dooddoeners: wat zou voor jou een "objectief" bewijs zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De geaardheid van een opvoeder speelt helemaal geen rol voor kinderen bij de opvoeding en dat is wetenschappelijk bewezen. En wat ga je doen met een lesbisch koppel waarvan één van beide partners zwager geraakt? Haar kind afpakken en ter adoptie schenken aan een hetero-koppel. Of een weduwnaar die na de dood van zijn vrouwtje met hun kinderen achterblijft en dan pas voor de homo-geaardheid valt. Ga je zijn wettelijke en biologische kinderen afpakken en aan een hetero-koppel schenken? Wat echt belangrijk is voor kinderen bij de opvoeding is liefde. En als alleenstaande vader met 4 kinderen, weet ik verdomme wel een beetje beter dan jij wat belangrijk is en wat niet. Het is niet zomaar dat mijn kinderen één voor één hun moeder en haar vriend de rug hebben toegekeerd. Zij hadden waarschijnlijk wel gegronde redenen om van een hetero-koppel te verhuizen naar een alleenstaande vader. En de jongste was nog maar 8 toen hij als eerste de keuze maakt om een hetero-koppel te ruilen tegen een veel strengere alleenstaande vader. Ga dus ergens anders zeveren over je normale koppels en tegennatuurlijke zever en onvoorzienbare gevallen. Het enige dat belangrijk is bij het opvoeden van kinderen is de liefde die ze krijgen. En al de rest is gewoon zever in pakjes. Kinderen worden niet opgevoed in het bed van hun opvoeders, maar met de liefde de ze van hun opvoeders krijgen. Dus met wie ik het bed deel staat volledig los van de opvoeding van mijn kinderen. Of misschien toch niet. Opgevoed worden door iemand die eerlijk is en die openstaat voor andere en respect heeft voor andere en hun geaardheid, heeft misschien wel een belangrijke invloed op kinderen. Het als kind leren buiten de aanvaarde kastjes van de maatschappij kijken is misschien wel het belangrijkste voordeel dat zij hebben tegenover hun toekomstige concurrenten in onze bikkelharde maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allé, nu nog een stevige one liner over pedofilie en wat vage insinuaties over de link met homoseksualiteit en we zijn weer rond... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu wil ik als alleenstaande vader van hem weleens het bewijs krijgen dat ik minder bekwaam ben in het geven van liefde en het opvoeden van mijn kinderen, dan mijn ex met haar vriend. Ik wil nu van hem het bewijs dat ik en mijn kinderen en al mijn nichtjes en neefjes fout zitten. Dat hij nu maar eens het bewijs levert dat ik als opvoeder niet deug. Want zelfs de aangetrouwde in mijn familie brengen hun jonge kinderen liever naar een alleenstaande vader dan naar hun hetero-koppel ouders. En dat zijn dan de mensen die hen hebben opgevoed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In veel gevallen zou men hetero-koppels beter verbieden om kinderen op te voeden. Ik ken zo een vrouw bij wie de kinderen uit haar huwelijk zijn toegewezen door de rechter( die zelf een vrouw was) aan haar homo-ex-echtgenoot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onderschat zijn dikke duim niet.
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, ik heb nog lang al mijn kaarten niet uitgespeeld hoor.
Als hij het te bond maakt, dan laat ik iemand anders hem wel even duidelijk maken wat belangrijk is bij de opvoeding van kinderen en wat niet. En dat hij daar dan maar eens tegen begint, zij zijn experten in deze materie. Maar ik verwacht nu geen enkel argument meer van hem. Hij moet nu immers beginnen tegen iemand die dagelijks het tegendeel van zijn stelling bewijst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |