![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze zit niet op politics.be. Daar heeft ze het veel te druk voor.
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=YgSPaXgAdzE
Beck - Loser "I'm a looooser baaay-beh, so why don't you kill meh" |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() bovenste post; voor andere thread, sowwy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() kgeefgenefok
een vraag die ik jou al langer wou stellen : ben jij het ? ik denk dat ik uwen originele nick nog ken, suske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
suskewiet, suskewiet ... ![]() Laatst gewijzigd door kgeefgenefok : 12 februari 2010 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ?
Die heeft toch al alle matrassen getest? Die circuleren dan weer rond. Een vicieuze cirkel. De anderen die zie je gewoon niet. Hoop opgegeven. En dan heb je nog wat vis noch vlees gedoe. Soms wel, soms niet. Het ligt moeilijk, ik ben "gecompliceerd". Nog een beetje het rebelletje spelen s nachts om te compenseren dat je in het leven gesetteld bent? ![]() Dikke LOL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hot Dog in een tunnel..... is dat nu een vuist of een lul...
Kan je beter doe-t-zelven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pitbull , herdershond , chiwawa , labrador ....
https://www.urbandictionary.com/brow...og+in+a+tunnel ![]() Hou me vast voor ik val .... ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Demper heeft altijd gelijk, ook als hij geen gelijk heeft.
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schiefpoepen? Onder het motto "je zit er beter slecht op dan goed voor"?
Zet er u recht op hé !
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlomse Waaive : 50% schiefpoepsters
Ik vind die 50% nog een deftige schatting want het zullen er wel véél meer zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jama, mij kan dat niet schelen hoor want ik heb géén lief/vrouw en ik ben echt niet van plan om er ooit nog ééntje in huis te halen wat niet wil zeggen dat ik niet graag vrouwen zie maar kom ...
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb te weinig vertrouwen in andere mensen. Weinig vertrouwen in een ander, hoe ga je ermee om? En laat dat toch één van de hoofdzaken zijn bij een relatie: vertrouwen. En juist maar een vrouw in huis halen om die het commando over de keuken en de kuisborstels te geven dat lijkt mij oneerlijk. Misschien zijn er mensen die denken van: jamaar, wat met het nageslacht? In deze tijden nog kinderen op de wereld zetten is dat wel een goed plan? Graag reactie. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 november 2020 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Resultaat: Voor iemand die zo op zijn privacy gesteld is geeft ge daardoor ook veel te veel info over jezelf tentoon. Snap je? ![]() Allez, diep ademhalen: er is werk aan de winkel qua restauratie. Ik wens je succes.
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft te maken met pseudologia phantastica. Ik geloof ook vrij hard in de Wet van Murphy jr. zijnde: Wat fout kan gaan, zal fout gaan. Toch bedankt voor uw succ6 wens naar mij toe. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 november 2020 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |