![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar uw staat die volgens uw persoontje de bevolking zou moeten beschermen tegen hysterische zotten en zottinen hebben andere zaken aan het hoofd, van kindermoord een fundamenteel recht maken. Verder kan men onder zotten en zottinen nog degene onder brengen die naar het schijnt nog nooit ofte nimmer hebben gehoord van anti-conceptiemiddelen. U weet wel, degene die hun benen niet kunnen bijeen houden en die hun broek niet kunnen dicht houden maar te laf zijn om de gevolgen van hun daad onder ogen te zien laat staan te dragen.
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de problemen die een samenleving bezig houd heeft de "staat" precies nooit tijd want een oplossing voor bv. criminaliteit, werkloosheid, ziekenzorg, gehandicaptenzorg, armoede, fiscale fraude enz. enz komt weinig of niets terecht. Voor degene die nog nooit van anti-conceptie hebben gehoord gaat de staat (het EP) tijd vrij maken. 't Is maar wat men als een prioriteit beschouwt zeker hé.
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Ehtlich
Wellicht omdat het een relatief gemakelijk en politiek vrij ongevaarlijkprobleem is dat weinig geld kan kosten. M.u.v. die landen die nog steeds de Romeinse kerk verwelkomen.
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() U hebt precies geen groot gedacht van de belgische staatslieden. Nr.10 en raf hebben anders het volste vetrouwen in hun staatslieden ze zouden ze zelfs volgen tot in de hel indien deze het hen zouden vragen.
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 18 februari 2010 om 17:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe wat goed is voor uzelf en laat anderen met rust. (zoniet bent u het gevaar voor de maatschappij en niet de anderen)
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tenzij je moord op mensen die geen financieel of sociaal vangnet meer hebben goedkeurt. Maar als je de foetus niet als mens beschouwd is er toch geen reden om tegen abortus te zijn? Help me effe please. Laatst gewijzigd door Travis66 : 18 februari 2010 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is dan jouw hoogstpersoonlijke perceptie van wat een abortus is, niet meer of niet minder.
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() Ik vind abortus altijd moord. Ik heb wel begrip voor sommige situaties maar ik ben er tegen. Het kind en ja een foetus is voor mij ook al een kind moet altijd beschermt worden, want het kan zichzelf niet beschermen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar in 't evangelie staat dat 't niet mag? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 19 februari 2010 om 00:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niemand dwingt iemand om ongewild een kind op de wereld te zetten, waar haalt u zulks? Iemand met een beetje verantwoordelijkheids gevoel, zal nooit een kind ongewild op de wereld zetten en waarom, omdat deze op voorhand zaken in acht neemt die dit zouden voorkomen. Misschien dat daar al het verschil zit tussen mens en dier, een mens denkt een dier laat z'n instinct de vrije loop. Verleden jaar tijdens en nieuwsuitzending, 3000 jonge dames hebben een abortus ondergaan. De leefttijd dat minderjarige zich mogen overgeven aan sex brengt men omlaag, zou men ze niet eerst even beter op de hoogte brengen wat de gevolgen kunnen zijn van sex inplaats van ze te laten sexpermitteren en het gevolg ervan het slachtoffer te laten worden. Wat uw staat betreft, welke problemen zijn er door uw staat al opgelost, misschien de werkloosheid, fiscale fraude, ziekenzorg, de SZ, de criminaliteit? Zelfs het wegennet kunnen ze nog niet op een deftige manier laten aanleggen laat staan onderhouden. Maar om het serieus te houden moet men dan ook weer wel zeggen dat er een paar zaken door de staat zijn gedaan, is wel een andere discussie maar aangezien u graag over de goede zaken van uw staat hoort spreken wel hier: asielzoekers onderbrengen op hotel met een prijskaartje van 250.000€ de week dacht ik, nieuw asielcentrum bouwen aangezien het vorige in de fik is gestoken door hetgeen er verblijft, homo's de gelegenheid geven mama en papa te spelen, criminele onderbrengen in een buurland aangezien ze zelf er geen plaats meer voor hebben (zegt veel over de veiligheid in eigen land niet) een zaak die de belastingsbetaler een dikke duit kost, werkgevers het land uitjagen door een te hoge loonkost (naar het schijnt één van de hoogste in Europa), de bevolking beliegen en bedriegen zoals het geval "zilverfonds" en als oplossing voor de gemaakte putten terug te vullen, de oudere langer aan het werk houden. Werkelijk, een staat om trots op te zijn.
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Uw allochtonen vriendjes doen anders toch alle moeite om het leven in de steden om te vormen tot een hel hé filo dus voor uw vriendjes zal er wel nood zijn aan een hel zeker hé. Dus, voor u zal ze dan ook wel bestaan zekerst.
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() Zéér goed gezien van u.
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Besef dan ook maar dat je met jouw perceptie zo goed als alleen staat (een heel kleine minderheid uitgezonderd).
Ik begrijp dan ook niet dat je aan iedereen je eigen persoonlijke perceptie wil opdringen.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 19 februari 2010 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
U moet eens leren lezen wat er staat. Ik zei dat de overheid initiatieven onderneemt om die zaken tegen te gaan, niet dat ze opgelost zijn.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |