![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de evolutie-theorie zullen de atheïsten trouwens sowieso uitsterven: gelovigen planten zich gemiddeld namelijk twee keer sneller voort dan atheïsten! Laatst gewijzigd door fonne : 18 februari 2010 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als jij denkt dat men de evolutietheorie anders bekijkt dan andere wetenschappelijke theorieën, dan moet je dringend de vak literatuur er eens op na nemen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk, ik heb geen probleem met iemand die zegt dat hij de theorie niet snapt, ik heb echter wel problemen met mensen die zaken trachten te discrediteren terwijl ze niet eens snappen wat ze willen discrediteren. Je kan nu zeggen dat ik me van hetzelfde schuldig maak door religie aan te vallen, en je hebt nog gelijk ook, ik snap van religie de ballen, voor mij is er geen verschil tussen het bijbelverhaal & assepoester bv, het enige verschil echter, is dat er voor het bijbelverhaal evenveel bewijslast is als voor assepoester, terwijl evolutietheorie gebasseerd is op echt onderzoek, onderzoek dat iedereen kan raadplegen en verifiëren. Citaat:
Stel, we hebben een populatie van 1000 organismes, waarvan 1 op 100 een mutatie zal bevatten en een nieuwe generatie elke 15 minuten, en elke nieuwe generatie bestaat uit 1,5 nakomelingen. De organismes hebben een levensduur van bv 1 uur, reken eens uit hoeveel mutaties je hebt op 1 uur, 1 dag, 1 week & 1 maand? Indien je de wiskunde niet doet zal ik aannemen dat je een trol bent en je op de negeerlijst plaatsen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mijn atoomtheorie kan ik zeer goed logisch beredeneren. En de "observeerbaarheid", die komt ook nog wel. Bedenk maar dat ook de theorie van de atomen van de oude Grieken ook eerst alleen maar filosofie was. En ook dat snarentheorie ook alleen nog maar theorie is. En zoals je ook al zelf zegt: "mijn theorie is mooier dan andere geloven". Ja, hij is ook veel mooier dan het heelal van de natuurwetenschappen, die slechts eindig is en straks weer in elkaar klapt of uitdijt in een oneindige leegte. Het is maar wat je wilt.......de dood of het eeuwige leven..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nooit mijn atoomtheorie gelezen om die werking ook te verklaren?
ONZE MAATSCHAPPIJ EN DE MICROKOSMOS De wetenschap kan niet verklaren hoe domme atomen een evolutie van miljarden jaren en miljoenen soorten heeft kunnen scheppen en ook niet hoe deze atomen ons lichaam en onze hersenen zo subliem kunnen doen functioneren. Onze maatschappij beweegt ook niet vanzelf, maar berust op onze intelligentie en zo ben ik ben mening dat ook de microcosmos van ons lichaam een hogere wereld is, die ook niet vanzelf beweegt, maar op de intelligentie berust van hogere microwezens. Dwz wat bij ons ook niet vanzelf gaat, gaat in de microkosmos ook niet vanzelf. En vooral omdat ons lichaam nog veel en veel ingewikkelder inelkaar zit dan onze eigen wereld. Ons lichaam wordt ook wel met een staat vergeleken, waarbij onze hersenen de regering zijn en onze zenuwen met communicatie-lijnen en onze aderen met wegen, enz En ik denk dus dat het werkelijk zo is, namelijk dat ons lichaam een staat op zichzelf is, die bewoond wordt door microwezens, die in de atomen als ruimteschepen wonen. En hiermede is de werking van ons lichaam afdoende verklaard, volgens het principe : zo als het bij ons is, zo is het ook in de microkosmos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als het komt tot een derde wereldoorlog zullen de Atheisten alleen maar geïnteresseerd toekijken.
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=135424 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() .
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik zelf nu nog veel harder te verduren heb....... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel, het zijn juist de vele observaties over de historie van de evolutie die duidelijk maken dat Darwin gewoon niet klopt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Doe dat, het is goed voor je bloeddruk. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
![]() Citaat:
Zoals beloofd ga je na deze post de negeerlijst op, het is duidelijk dat je de theorie niet snapt, niet wilt snappen en er enkel op uit bent om de theorie, welke je niet vat, te discrediteren.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, Stalin, Mao, Pol-Pot, Kim Yong Il, Mugabe, allemaal gelovigen in Marx, Freud en Darwin. 200.000.000 rechtstreekse doden, en hoeveel onrechtstreekse? Napoleon mag je er ook nog bijnemen, de eerste exponent van de donkere tijden der "verlichting'.
Hoe ze onder de voet gelopen worden en de Islam hier de sharia invoert, ja. Laatst gewijzigd door fonne : 18 februari 2010 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Organisme zijn ge-evolueerd, niet ontworpen. Tegenindicatie van Intelligent Ontwerp zijn de zeer vele fouten die we zien in organismen, en de veelvuldige rudimentaire organen, ttz organen die bij een vootouder zijn nut had, maar bij de moderne afstammeling tot zijn meest rudimentaire vorm is verschrompeld: de appendix bij de mens, de Nervus laryngeus, die bij alle zoogdieren een overbodige omweg maakt langs de onderkant van de hals tot in de borstkas om terug omhoog te gaan het strottehoofd. Bij de Giraffe maakt die een omweg van mer dan 4 meter!. http://www.vkblog.nl/bericht/50169/U...geus_recurrens Verder heb je voorkomen van rudimentaire ogen bij grotsalamnders. ![]() De tegenstroomse plaatsing van de fotocellen in onze ogen, waarbij het licht zich eerst door een netwerk van bloedvaatjes moet murwen voor het aan de lichtgevoelige laag komt: ![]() Dit zijn allemaal zaken die duiden op het voortborduren van eerdere diersoorten en voorouders, niet op een intelligent ontwerp. Het valt perfect te verklaren binnen het kader van de evolutie.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 18 februari 2010 om 20:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben er vast van overtuigd dat sommige forummers alhier niet weten wat een EMP is...
![]() |