![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gelezen wat er stond voor de *knip*, er stond zelfs geen scheldwoord in, ik heb hier al ergere dingen gelezen. Anywayz, voor de islamapologeten; slecht nieuws, in de realiteit, in het échte leven kan je die mensen niet weg'klikken', er komen er zelfs steeds meer bij, moet best frustrerend zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien pesten het thema was lijkt me toch dat je beide ouders uitnodigt, kent behalve moslims anderen die aandringen op gescheiden sociaal leven? Dacht u dat Vlamingen daar vragende partij voor zijn? Niet onnozel doen he? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit het artikel blijkt dat het idee om een ouderavond zonder vaders te organiseren kwam van de directie van de school. Dus niet op vraag van. Ik ken geen enkele groep die aandringt op een gescheiden sociaal leven; behalve enkelingen binnen zowel Moslims als Joden en zelfs Christenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En u als pro multicul, hebt met zulk gedrag geen probleem. Hoe ziet u als pro multiculer in feite een multiculturele samenleving? Een samenleving met aparte regels, wetten, gebruiken voor een bepaalde groep of wat? Want, u kunt toch met de beste wil van de wereld niet loochenen dat uw muticul die toer aan het opgaan is of wel? De vraag is enkel, hoelang gaat het volk dit nog blijven pakken en hoelang gaat men verzet nog kunnen onderdrukken met het woordje racisme, racist. u kent waarschijnlijk toch ook het gezegde van die kruik nietwaar.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 3 maart 2010 om 17:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Bv. die aparte zwemuurtjes is dit ook op vraag van enkelingen, is anders wel de meerderheid die tijdens deze uurtjes geen gebruik kan/mag maken van een openbaar zwembad.
![]() |
![]() |
#126 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Van waar haal jij het idee dat ik met zulk gedrag geen probleem heb? Lees jij nooit andermans post; en brouw je dan zomaar iets? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dacht u nu echt dat die directie dacht" goh, laten we ouderavonden apart doen, leuk idee"! Zoals ik al zei, over die dingen wordt vergaderd, schoolopbouwers zeggen" Fatima mag en kan niet komen omdat er ook mannen zijn"! En dus wordt er uitgetest of Fatima wel komt wanneer het enkel voor vrouwen is, u heeft duidelijk niet in de sector gewerkt maar ook zonder dit kun je hier op komen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door artisjok : 4 maart 2010 om 06:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank je om dit eindelijk te willen bevestigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De directie dus, die zijn "zomaar" op dat idee gekomen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||||||
Minister-President
|
![]() [quote]
Citaat:
Hoelang gaat de bevolking het nog nemen dat een bepaalde groep zich niet kan vinden in een westerse samenleving en dit klaar en duidelijk te kennen geeft. Hoelang gaat de bevolking het nog nemen dat collaborateurs van deze bepaalde groep altijd maar het handje boven deze hun hoofdje houden en bij verzet samen in koor met hun troetelkinderen (in sommige gevallen afgaand op hun daden, gelijken ze meer op troeteldieren) het woordje racisme beginnen schreeuwen. U zou toch allang moeten weten dat dit woordje geen betekenis meer heeft, het is door een bepaalde groep en vrienden al te dikwijls misbruikt.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 4 maart 2010 om 16:45. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hier staat eigenlijk niets in. Ik wil wel nog benadrukken; welke nationaliteit iemand ook heeft; racisme en de roep naar segregatie van de aanhangers van het identair nationalisme; vind ik altijd verwerpelijk. Laatst gewijzigd door artisjok : 4 maart 2010 om 19:41. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelfde regels, wat indien zoals nu een bepaalde groep er zich niet aanhoud? Is anders wel die minderheid die uitgebreid de dienst schijnt uit te maken in die middens, wat denkt u? Afgaand op hetgeen met regelmaat gebeurt, hoe schat u het dan in? Van geen enkele haat site, moet misschien uw oor eens te luisteren leggen bij de gewonen man vrouw in de straat inplaats van bij hetgeen u waarschijnlijk ook noemt "cultuurverrijkers". l Zoals ik en wie weet vele andere collaborateurs van een bepaalde groep verwerpelijk vinden hé. Die ervan uitgaan altijd wel een woordje te moeten vinden om criminele zaken gepleegd door hetgeen ze zien als een cultuurverrijker te moeten goed praten. Die te pas en te onpas het woordje racisme gebruiken maar er niet bij stil staan dat ze gewoon de spreekbuis zijn van hetgeen men zou kunnen omschrijven als op en top racisten. Maar dit is u waarschijnlijk nog nooit opgevallen.
![]() |
![]() |
#138 | |||||
Banneling
|
![]() De aparte zwemuurtjes bestaan al; lang voor de eerste Moslima er aan dacht om ook eens te gaan zwemmen.
Er zijn al jaar en dag aparte zwemuurtjes voor vrouwen; obese mensen; oudere mensen; zwemclubs; scholen;.... Wat vind jij van de chiro-afdelingen die nog niet gemengd zijn? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jij haalde hier racisme aan; als je dit hier te onpas vindt; spaar het dan tot wanneer het van pas komt. Wat vind jij van het identair nationalisme? en hun pleidooi voor segregatie? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik snap nog altijd maar niet waarom wij als burger niet (meer) oproepen geloof als een privékwestie te beschouwen.
Niet één specifiek geloof, alle geloven/levensovertuigingen. Iedereen heeft een vrije wil, maar ik las hier al eens een onderschrift: Mijn vrijheid eindigt waar de jouwe begint. En daar zit veel diepgang in. Daarom, moest geloof/levensovertuiging een privékwestie worden, konden zaken zoals dit nooit voorvallen. De zaken die we nu lezen, meemaken, horen, ... zijn nog maar voorbodes. Als dit zooitje zo hoog oploopt dan zal de shit the fan hitten. En dat krijg je niet meer goed!