![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Schone "vader" is me dat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Wat hier op deze pagina's door de fundamentlisten is gedebiteerd grenst aan het ongelooflijke.
Tot in de 17de eeuw zijn er in de calvinistische kringen o.a. in Nederland gevallen bekend van pubers, 14 - 15 jaar oud, die letterlijk 'geslacht' werden omdat ze bij mekaar op 'ontdekkingsreis' waren geweest. Bestiaal! Is het dat wat ze met de holebi's willen doen? Waar halen die lieden hun arrogantie? Zomaar een greep uit de idioterieën in hun bijbel: Er zijn tientallen genesisverhalen in de geschiedenis. Het bijbelverhaal is een van de jongste. Het zo overduidelijk overgeschreven van een oudere tekst - waarschijnlijk Fenisich - dat ze zelfs vergeten zijn de tekst aan te passen aan hun monotheïsme. Immers genesis psreekt onveranderd over 'Elohim'. Dat is een meervoudsvorm. Er zijn dus meerdere goden bij de schepping betrokken!!!!!! Het Moses-verhaaltje is een vrijwel letterlijke overname van een tekst die 15 eeuwen ouder is. De maagdelijkheid van Maria is gebaseerd op een foutieve vertaling van een vers van Jesaia (7/IV). Jesaia spreekt van een 'alma'= jonge vrouw op huwbare leeftijd en niet van betoela = maagd. Toch spreken alle vertalingen over 'maagd'. Ik kan zo verder gaan. Vrijwel op elke pagina van zowel het oude als het nieuwe testament staan stommiteiten, vervalsingen, copiëringen, tegenspraken etc. Het is een ongekende verzameling van imbeciliteiten. Het erge is dat hun kerkvorsten dat wel weten, maar met alle middelen trachten te verbergen. Het is dus een hypocriet zootje, maar onwaarschijnlijk arrogant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen: A-men! ![]() Je hebt 100% gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja, ik vertrouw meer op mezelf dan mijn denken te laten bepalen door één of ander verhaaltjesboek dat duizenden jaren geleden is geschreven. Kan je even goed het eerste en beste sprookjesboek voor "waarheid" gaan aannemen en het fundamentalistisch interpreteren. Iemand die de Bijbel zo fundamentalistisch interpreteert, past perfect in het rijtje van de Bin Laden's van deze wereld. Geen ènkel verschil. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Achterhaald? Is't echt? ![]() Wat is de norm vandaag Rafke? Reproductie door te klonen? Graag tekst en uitleg ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En waar kopen de mannetjeskoppels de eicellen ? In het condoomrek in de gay bars? En wie wordt draagmoeder ? Een van de oma's ? ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Mensen, het gaat hier over individuele vrijheid.
Over niets anders. Wat iemand in bed of achter gesloten deuren doet gaat mij niet aan, tenzij hij derden daarmee nadeel berokkent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Begrijpen al die kont-duwers nu echt niet dat er natuurwetten zijn en dat die gerespecteerd moeten worden?
Probeer de natuur niet tegen te werken. De kerk is nog één van de enige instellingen die daar tenminste nog voor durft uit te komen. Trouwens kindjes kopen via een buizeke is uitzonderlijk en gebeurt enkel in gevallen waar alles al geprobeerd is! |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
In dat geval zou men dan de natuur ook zijn gang moeten laten gaan en in vitro onmenselijk duur maken en niet terugbetalen? In ieder geval....volgens uw logica toch! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Deze methode is inderdaad een eindoplossing als men het echt niet meer ziet zitten na meerdere pogingen en dient inderdaad niet als 'gemakkelijkste' oplossing naar voor geschoven te worden.
Kinderen krijgen is natuurlijk zeer belangrijk en daarom een terugbetalingsregeling. Mensen zijn geen stukken speelgoed hé! |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Volledig mee eens maar niet voor homo's en lesbiënnes...
Ik geloof nog steeds in een 'reine' maatschappij en daar horen homo-huwelijken niet in thuis, laat staan adoptie.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg (voor u dan) is de gemiddelde Vlaming heel wat breeddenkender en ruimer qua inzichten. Progressief Vlaanderen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
|
![]() |
![]() |