![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wie niet kan uitmaken wat elementaire beleefdheid is, kan misschien beter terug een pamper aantrekken en zich deftig laten opvoeden vooraleer zich in de wereld van de grote mensen te begeven en politiekerke te spelen. Sorry hoor, maar het kristalheldere behoeft geen uitleg of duiding. Ik ga er dan ook niet verder op in, om niet in een absurde, onnozele en zinloze discussie terecht te komen. Laatst gewijzigd door Sammael : 4 maart 2010 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
'k heb ook die indruk.
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Gouverneur
|
![]() Denkt u nu werkelijk dat ik mij ga laten verleiden tot een discussie over elementaire beleefdheid en het al dan niet onbeschoft zijn van iemand een dweil te noemen?
Daar bedank ik voor. Roep mij maar terug als de discussie wat zinvoller wordt dan dat. Ge moogt mij gerust een arrogante kwal vinden, maar ik vind dat ik dáár boven sta. Laatst gewijzigd door Sammael : 4 maart 2010 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
om enige dynamiek toe te laten in een parlement, is het dus cruciaal dat er daar niemand op afgerekend wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Twee keer (of duizend keer, zo u wil) fout is niet = juist. Ook niet als jij maar 1 keer fout was en de anderen 999 keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, uit twee verschillende reacties blijkt dat het niet gaat om de uitspraak zelf. Het draait rond het feit dat Farage het heeft aangedurfd tegen het heilig huisje te schoppen dat de EU en zijn, voor het grootste deel door en door ondemocratische instellingen uitmaakt. D�*t is de kern van de zaak; niet zozeer de stijl en de bewoordingen van zijn interventie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nee, de enige juiste conclusie is dat de Britse politici in dat geval dringend lessen in wellevendheid nodig hebben. In afwachting dat ze hun diploma halen, verplicht een pamper dragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder zei in deze draad, andere clowns (De Gucht "mestkevers"; Onkelinckx "huiszwammen", De Croo "mentaal gehandicapten", enzovoorts enzoverder) zouden evengoed gesanctioneerd mogen worden. Mij kan u alvast niet verwijten op dat vlak inconsequent te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een uitzending van het Britse parlement volgen is trouwens heerlijk: ze kennen daar een echte debatcultuur in plaats van de zoveelste voorleespresentie in onze parlementen. U kan het onbeschoft vinden; ik daarentegen acht het een flink stuk levendiger en waardevoller. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij kan u alvast ook niet verwijten dat ik inconsequent ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Parlementslid
|
![]() ok , fout is fout ................. maar t mag ni altijd langst 1 kant komen , zo gaat de vlieger niet op
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() toch ook nog wel even vermelden dat pareltjes van scheldproza de literatuur sieren.
wat een verarming zou t ni zijn om die allemaal te schrappen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vraag me dan af wat ze op school uitleggen aan de kinderen, scheld er maar op los jongens en meisjes dat is vrijheid van meningsuiting. |
|
![]() |
![]() |