Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: zijn de daders van deze walglijke praktijken nog maar eens verrijkers of niet?
natuurlijk, marokkanen 14 93,33%
neen. autochtonen 1 6,67%
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2010, 21:31   #121
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
moet ik nog meer zeggen?
Ik weet dat niemand (u in het minst) echt begrijpt wat u bedoelt maar mocht u in de meest hypothetische zin van het woord nu bedoelen dat meer en meer mensen het sexistische, discriminerende, racistische, achterlijke en totalitaire van de islam ideologie beginnen in te zien dan scoort u hier zonder het te bedoelen een enorm punt hoor.

U neemt het die mensen blijkbaar kwalijk dat ze tegen sexisme, racisme, discriminatie, achterlijkheid en totalitarisme zijn?

Tja...u mag dat.
En weet u waarom?
Omdat net die mensen die tegen de bovenvernoemde kwaadaardigheden zijn ook voorstander zijn van vrijheid van mening.

Daarom hoop ik dat de mensen zoals u niet zoveel macht krijgen dat ze ook dat stukje westerse beschaving gaan afschaffen.
Oud 8 maart 2010, 21:36   #122
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik weet dat niemand (u in het minst) echt begrijpt wat u bedoelt maar mocht u in de meest hypothetische zin van het woord nu bedoelen dat meer en meer mensen het sexistische, discriminerende, racistische, achterlijke en totalitaire van de islam ideologie beginnen in te zien dan scoort u hier zonder het te bedoelen een enorm punt hoor.

U neemt het die mensen blijkbaar kwalijk dat ze tegen sexisme, racisme, discriminatie, achterlijkheid en totalitarisme zijn?

Tja...u mag dat.
En weet u waarom?
Omdat net die mensen die tegen de bovenvernoemde kwaadaardigheden zijn ook voorstander zijn van vrijheid van mening.

Daarom hoop ik dat de mensen zoals u niet zoveel macht krijgen dat ze ook dat stukje westerse beschaving gaan afschaffen.
ik ben tegen dat al, ik heb het al veel keer herhaald.
tegen sexisme, tegen totalitarism (bv: islam buiten)
tegen racisme (bv: het zullen wel weeral marokanen zijn)
tegen discriminatie (bv: het zullen wel weeral marokanen zijn)
tegen achterklijkheid (bv: het zullen wel weeral marokanen zijn)
en tegen hypocrisie (zie hierboven)

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 8 maart 2010 om 21:37.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 21:37   #123
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
in NY ben ik persoonlijk nog niet geweest (heb er wel een paar vrienden) maar in Tokyo heb ik wel al een paar jaar gewoond, daar durf je als meisje niet alleen over straat, zelfs niet overdag.
Vreemd, dat heb ik over Tokyo nog nooit gehoord. Integendeel:

http://www.independent.co.uk/travel/...y-1492475.html
http://answers.yahoo.com/question/in...5174040AAf9nxi
http://answers.yahoo.com/question/in...4172328AANKGvL
http://travel.yahoo.com/p-reviews-19..._and_reviews-i
http://wikitravel.org/en/Tokyo
http://www.wordtravels.com/Cities/Japan/Tokyo

Ik heb wel ooit van een vriendin gehoord dat het gestaar en occasioneel gegrabbel op de metro vervelend was. Lijkt me wel verkiesbaar tegenover op straat als een hond afgeschoten te worden.

EDIT: waarmee ik ook niet wil zeggen dat de onveiligheid in Brussel overdreven moet worden als je de stad vergelijkt met sommige andere grootsteden. Ik vond alleen je keuze voor NY en Tokyo opmerkelijk.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 8 maart 2010 om 21:38.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 21:38   #124
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Vreemd, dat heb ik over Tokyo nog nooit gehoord. Integendeel:

http://www.independent.co.uk/travel/...y-1492475.html
http://answers.yahoo.com/question/in...5174040AAf9nxi
http://answers.yahoo.com/question/in...4172328AANKGvL
http://travel.yahoo.com/p-reviews-19..._and_reviews-i
http://wikitravel.org/en/Tokyo
http://www.wordtravels.com/Cities/Japan/Tokyo

Ik heb wel ooit van een vriendin gehoord dat het gestaar en occasioneel gegrabbel op de metro vervelend was. Lijkt me wel verkiesbaar tegenover op straat als een hond afgeschoten te worden.
travel agency's verdienen hun brood om reizen naar japan te verkopen, natuurlijk stellen ze het er rooskleuriger voor

Laatst gewijzigd door Sywen : 8 maart 2010 om 21:39.
Oud 8 maart 2010, 21:39   #125
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
EDIT: waarmee ik ook niet wil zeggen dat de onveiligheid in Brussel overdreven moet worden als je de stad vergelijkt met sommige andere grootsteden. Ik vond alleen je keuze voor NY en Tokyo opmerkelijk.
ik nam die 2 omdat ik vrienden in NY heb en zelf in tokyo heb gewoond.

misschien woonde ik dan in de slechtste buurt

Laatst gewijzigd door Sywen : 8 maart 2010 om 21:41.
Oud 8 maart 2010, 21:45   #126
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
de kern van de zaak? heb ik al op pagina 1 benoemd:
En vervolgens komt u in zowat elk bericht van uw hand dat volgt zelf stigmatiseren met virtuele hooivorken en brandstapels.

Eenieder die tegen de multikul en islamisering is, en het bijgevolg niet met mejuffrouw Sywen eens is, wordt door haar als stigmatiseur, racist, moslimhater en weet ik nog wat allemaal meer neergezet.
En mejuffrouw Sywen heeft niet eens door hoe ze zelf keer op keer datgene aan het doen is waar ze anderen zo graag van wil betichten.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 21:55   #127
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
En vervolgens komt u in zowat elk bericht van uw hand dat volgt zelf stigmatiseren met virtuele hooivorken en brandstapels.
zeg mij eens, welke bevolkingsgroep viseer ik dan?

Oud 8 maart 2010, 22:09   #128
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
De bevolkingsgroep van de wakkere, kritische mensen.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 22:25   #129
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dat staat dus precies onder hetgeen u hier citeert. In hetzelfde bericht nota bene.

Ik zal het nu maar eens in hoofdletters zetten, en in vette letters, en om er zeker van te zijn in rode letters. Én onderstreept. En om het helemaal makkelijk te maken, zal ik de woorden alvast voor u opdelen in lettergrepen. Misschien dat het dan wel tot die grijze massa van u doordringt:
Citaat:
EEN-IE-DER DIE TE-GEN DE MUL-TI-KUL EN IS-LA-MI-SE-RING IS, EN HET BIJ-GE-VOLG NIET MET ME-JUF-FROUW SY-WEN EENS IS, WORDT DOOR HAAR ALS STIG-MA-TI-SEUR, RA-CIST, MOS-LIM-HA-TER EN WEET IK WAT NOG AL-LE-MAAL MEER NEER-GE-ZET.
EN ME-JUF-FROUW SY-WEN HEEFT NIET EENS DOOR HOE ZE ZELF KEER OP KEER DAT-GE-NE AAN HET DOEN IS WAAR ZE AN-DER-EN ZO GRAAG VAN WIL BE-TICH-TEN.
Oud 8 maart 2010, 22:29   #130
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
De islam heeft het leven weggenomen van iemand met 3 kindjes...
"De islam"?

Ik dacht dat het om twee jonge mannen ging.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 22:30   #131
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
..., des te eerder zullen er tegenmaatregelen, zoals een immigratiestop, worden genomen. En daar is uiteindelijk iedereen, zowel autochtoon als allochtoon, beter mee af.
Gebeurt dat niet, dan duurt het niet lang meer of mensen gaan het recht in eigen hand nemen. Dan zullen brave huisvaders zich gaan bewapenen en burgerwachten en milities gaan vormen om zelf lijf en goed tegen het, voornamelijk allochtone, criminele gespuis te verdedigen.
Dit verhaal hoor je weleens vaker.

Die 'brave huisvaders' zijn vaak zelf kleine belastingfraudeurs en sjoemelende nepotisten die vanuit hun villaatje in de verkaveling, met hun drie vakanties per jaar en een zomerhuis in Frankrijk, de opgebouwde pensioenrechten, en de twee studerende kindjes, het wel allemaal prima vinden. De ver-van-hun-bed show.

Elke hoop op verzet van deze obese, zelfvergenoegde en volgegeten huisvaders, van welke aard dan ook, tegen het mismanagement van de Staat of de tuigmannen in de grote steden is uiteraard ijdel.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 maart 2010 om 22:30.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 22:30   #132
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat staat dus precies onder hetgeen u hier citeert. In hetzelfde bericht nota bene.

Ik zal het nu maar eens in hoofdletters zetten, en in vette letters, en om er zeker van te zijn in rode letters. Én onderstreept. En om het helemaal makkelijk te maken, zal ik de woorden alvast voor u opdelen in lettergrepen. Misschien dat het dan wel tot die grijze massa van u doordringt:
kun je het niet in groen of blauw zetten, rood leest zo moeilijk.

en zet er dan ook eens bij uit elke bron je dit haalt. volgens mij lijkt het meer op gefantaseer.

Oud 8 maart 2010, 22:31   #133
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
"De islam"?

Ik dacht dat het om twee jonge mannen ging.
²

Oud 8 maart 2010, 22:33   #134
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
hieruit blijkt (weeral) dat moslimhaters zulke gruwelijke feiten misbruiken om toch maar hun propagande te verspreiden.
Ik vind er overigens niets mis mee om feiten te gebruiken.

Sterker, ik houd daar wel van.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 22:34   #135
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is inderdaad een schoolvoorbeeld van stigmatiseren.

Waarom?
Of stel jij de waarheid zeggen gelijk met stigmatiseren?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 22:35   #136
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Waarom?
Of stel jij de waarheid zeggen gelijk met stigmatiseren?
Correctie : de onprettige waarheid vertellen staat voor de islamknuffelaar gelijk aan stigmatiseren.
Oud 8 maart 2010, 22:35   #137
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Als ik het woordje "Islam" of "Moslim" zie, denk ik ook spontaan aan vrede.

Die zit!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2010, 22:40   #138
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Die zit!
Men denke aan al die moslims die vandaag de put ingingen en in vrede kunnen rusten omdat ze gisteren door hun broeders en zusters de lucht werden in geblazen. Hoeveel vredebrengers hadden vandaag een actieve dag in Pakistan en hoeveel hebben er islamitische vrede gevonden?
Oud 8 maart 2010, 22:44   #139
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Dit verhaal hoor je weleens vaker.

Die 'brave huisvaders' zijn vaak zelf kleine belastingfraudeurs en sjoemelende nepotisten die vanuit hun villaatje in de verkaveling, met hun drie vakanties per jaar en een zomerhuis in Frankrijk, de opgebouwde pensioenrechten, en de twee studerende kindjes, het wel allemaal prima vinden. De ver-van-hun-bed show.

Elke hoop op verzet van deze obese, zelfvergenoegde en volgegeten huisvaders, van welke aard dan ook, tegen het mismanagement van de Staat of de tuigmannen in de grote steden is uiteraard ijdel.
Oh nee. Met de naderende economische crisis in het vooruitzicht -die crisis in namelijk helemaal niet bezworen zoals men ons wil wijsmaken, het ergste moet nog komen- gaat er armoede komen. Echte armoede. Honger en ondervoeding en zo. Binnen de kortste keren is dat zomerhuis in Frankrijk geen zak meer waard dan, noch het eigen huis. De onvrede met een aantal belangrijke zaken, waaronder de multikul, die er nu al onderhuids is, zal dan, door armoede gedreven, naar boven en tot een uitbarsting komen. Er zijn dan geen pensioenrechten meer. Die zijn dan al opgesoupeerd door hordes onaangepaste paupers uit de derde wereld. Geen werk, geen of slecht vreten, geen huis meer etcetera staat heel veel brave mensen te wachten. Het zal overal gaan branden, wees gerust. En ditmaal niet aangestoken door wannabe gaza-naäpers, maar door mensen die echt door de staat en de elite genaaid zijn geweest. En dat gaan er veel zijn.
Dan zal de oeroude en gezonde reflex van eigen volk eerst weer opgeld maken. Pas dan zal die 'weg met ons' mentaliteit verdwijnen en zal men weer vechten voor het bestaan. Letterlijk. Vechten om te overleven.
Oud 8 maart 2010, 22:46   #140
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Jij negeert en vergoelijkt het feit dat Brussel totaal onveilig is geworden door Islamitische straatbendes. Russen, Japanners, en andere relatief onschuldige volkeren aanhalen met het argument ''maar zij doen het ook!'' is natuurlijk misbruik; deze mensen hebben geen bekend integratieprobleem en zijn niet oververtegenwoordigd in de statistieken. Op de kap van de reputatie van anderen loop jij het gedrag van deze Marokkaantjes af te doen als ''een moord als elke andere''. Dat is het dus niet; dit soort praktijken lijken Islamitische specialiteit te zijn. Het is dus met andere woorden tijd om het specialiteitenrestaurant te sluiten.
Er zijn geen 'Islamitische straatbendes' in Brussel, liberalist_NL.

Er zijn wèl een aantal straatbendes waarvan vele/de meeste leden ouders hebben die moslim zijn, en er zijn ongetwijfeld zelfs een paar bende-leden die zichzelf moslim noemen of af en toe in een of andere moskee opduiken.

Er zijn ook straatbendes waarvan de leden ouders hebben die christen zijn, of atheïst, of ...

Maar tot nu toe is er in Brussel niet één straatbende actief die haar inspiratie vindt in een religie, zelfs niet in 'de Islam'. En er is ook nog geen straatbende met een 'religieus programma'.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be