![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: zijn de daders van deze walglijke praktijken nog maar eens verrijkers of niet? | |||
natuurlijk, marokkanen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 93,33% |
neen. autochtonen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik weet dat niemand (u in het minst) echt begrijpt wat u bedoelt maar mocht u in de meest hypothetische zin van het woord nu bedoelen dat meer en meer mensen het sexistische, discriminerende, racistische, achterlijke en totalitaire van de islam ideologie beginnen in te zien dan scoort u hier zonder het te bedoelen een enorm punt hoor.
U neemt het die mensen blijkbaar kwalijk dat ze tegen sexisme, racisme, discriminatie, achterlijkheid en totalitarisme zijn? Tja...u mag dat. En weet u waarom? Omdat net die mensen die tegen de bovenvernoemde kwaadaardigheden zijn ook voorstander zijn van vrijheid van mening. Daarom hoop ik dat de mensen zoals u niet zoveel macht krijgen dat ze ook dat stukje westerse beschaving gaan afschaffen.
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
tegen sexisme, tegen totalitarism (bv: islam buiten) tegen racisme (bv: het zullen wel weeral marokanen zijn) tegen discriminatie (bv: het zullen wel weeral marokanen zijn) tegen achterklijkheid (bv: het zullen wel weeral marokanen zijn) en tegen hypocrisie (zie hierboven)
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 8 maart 2010 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.independent.co.uk/travel/...y-1492475.html http://answers.yahoo.com/question/in...5174040AAf9nxi http://answers.yahoo.com/question/in...4172328AANKGvL http://travel.yahoo.com/p-reviews-19..._and_reviews-i http://wikitravel.org/en/Tokyo http://www.wordtravels.com/Cities/Japan/Tokyo Ik heb wel ooit van een vriendin gehoord dat het gestaar en occasioneel gegrabbel op de metro vervelend was. Lijkt me wel verkiesbaar tegenover op straat als een hond afgeschoten te worden. EDIT: waarmee ik ook niet wil zeggen dat de onveiligheid in Brussel overdreven moet worden als je de stad vergelijkt met sommige andere grootsteden. Ik vond alleen je keuze voor NY en Tokyo opmerkelijk. Laatst gewijzigd door Steve_M : 8 maart 2010 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 8 maart 2010 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
misschien woonde ik dan in de slechtste buurt
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 8 maart 2010 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() En vervolgens komt u in zowat elk bericht van uw hand dat volgt zelf stigmatiseren met virtuele hooivorken en brandstapels.
Eenieder die tegen de multikul en islamisering is, en het bijgevolg niet met mejuffrouw Sywen eens is, wordt door haar als stigmatiseur, racist, moslimhater en weet ik nog wat allemaal meer neergezet. En mejuffrouw Sywen heeft niet eens door hoe ze zelf keer op keer datgene aan het doen is waar ze anderen zo graag van wil betichten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() zeg mij eens, welke bevolkingsgroep viseer ik dan?
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal het nu maar eens in hoofdletters zetten, en in vette letters, en om er zeker van te zijn in rode letters. Én onderstreept. En om het helemaal makkelijk te maken, zal ik de woorden alvast voor u opdelen in lettergrepen. Misschien dat het dan wel tot die grijze massa van u doordringt: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat het om twee jonge mannen ging.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 'brave huisvaders' zijn vaak zelf kleine belastingfraudeurs en sjoemelende nepotisten die vanuit hun villaatje in de verkaveling, met hun drie vakanties per jaar en een zomerhuis in Frankrijk, de opgebouwde pensioenrechten, en de twee studerende kindjes, het wel allemaal prima vinden. De ver-van-hun-bed show. Elke hoop op verzet van deze obese, zelfvergenoegde en volgegeten huisvaders, van welke aard dan ook, tegen het mismanagement van de Staat of de tuigmannen in de grote steden is uiteraard ijdel. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 maart 2010 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en zet er dan ook eens bij uit elke bron je dit haalt. volgens mij lijkt het meer op gefantaseer.
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() ²
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Men denke aan al die moslims die vandaag de put ingingen en in vrede kunnen rusten omdat ze gisteren door hun broeders en zusters de lucht werden in geblazen. Hoeveel vredebrengers hadden vandaag een actieve dag in Pakistan en hoeveel hebben er islamitische vrede gevonden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zal de oeroude en gezonde reflex van eigen volk eerst weer opgeld maken. Pas dan zal die 'weg met ons' mentaliteit verdwijnen en zal men weer vechten voor het bestaan. Letterlijk. Vechten om te overleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn wèl een aantal straatbendes waarvan vele/de meeste leden ouders hebben die moslim zijn, en er zijn ongetwijfeld zelfs een paar bende-leden die zichzelf moslim noemen of af en toe in een of andere moskee opduiken. Er zijn ook straatbendes waarvan de leden ouders hebben die christen zijn, of atheïst, of ... Maar tot nu toe is er in Brussel niet één straatbende actief die haar inspiratie vindt in een religie, zelfs niet in 'de Islam'. En er is ook nog geen straatbende met een 'religieus programma'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |