Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2010, 17:41   #121
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

Neen hoor...in tegendeel...het is nu net de NVA top die het samen regeren met het VB heeft afgewezen.
Het VB heeft openlijk meegedeeld om alle macht aan de NVA cadeau te doen enkel om het cordon te breken.
Ik had het over de situatie in Hoboken. Ik geef grif toe dat zolang BDW het roer in handen heeft er geen samenwerking komt. Maar na 2011 geeft hij de fakkel door en is de situatie misschien helemaal anders. Met de nadruk op misschien. Ik heb geen glazen bol.

Citaat:
Uw punt zijnde?
Het cordon mediatique waar je naar verwees. De N-VA bepaalt de agenda niet.

Citaat:
Robert: het is toch om te lachen mag ik hopen dat u de waalse pers als graadmeter van Vlaamse standvastigheid gebruikt want anders moeten we besluiten dat u Leterme een aggressieve Vlaams Nationalist vindt?
Je mag besluiten wat je wil maar toch één vraagje : waarom demoniseert de franstalige pers BDW als hij toch niks betekent?
Citaat:
Maar alle gekheid op een stokje: heeft de NVA nu in zijn achtjarig steun in de schoot van het Vlaamse regime al één iets verwezenlijkt voor de onafhankelijkheid van Vlaanderen behalve onveroorwaardelijke regeringssteun aan het establishment?
Hoelang zit de N-VA in de Vlaamse regering? En wat kan de Vlaamse regering doen? De N-VA kan er natuurlijk uitstappen en plaats maken voor de Pest van Vlaanderen. Is het dat wat je wil?
Citaat:
Heet de NVA zich in zijn lange postjesperiode nu al één lichtpuntje van samenwerking met de "andere" Vlaams Nationalisten getoond?
Eéntje?
Een half zou mij al gelukkig maken....
Zie hoger.
Citaat:
Dus kom mij niet af van: "Vlaams Nationalisten moeten samenwerken" terwijl de NVA dat op alle niveau's én in woord én in daad verhindert.
Sorry maar niemand kan mij dat verhinderen. Jij niet en de N-VA niet. Wat vandaag niet mogelijk is kan morgen anders zijn. Als separatist zie ik het als het enige middel om Vlaanderen onafhankelijk te maken. Is dat verdomme nu ook al verboden?
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 17:51   #122
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
panacheren mag nogthans al een tijdje niet meer.
Ik heb het niet over panacheren, wel over samenvallende verkiezingen op verschillende niveau's, bv. regionale en Europese. Als je dit niet begrijpt kan ik er misschien een tekeninkje bij maken.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be