![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, aangezien jij rond de pot draait en geen echte antwoorden kan geven, kan ik alleen maar concluderen dat je weet dat je ongelijk hebt maar gewoon te dom of te bekrompen bent om dat toe te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Burger
|
![]() België is geen democratie, dat weten we heel goed, maar als je dit niet wist of niet wil toegeven dan ben je superdom en bekrompen. Rond de pot draaien, daar zijn jullie Belgen heel goed in. Jullie moeten altijd gelijk hebben met jullie grote mond. Maar dit lukt niet bij iedereen want anders zal je eronder lijden. Belgen zijn de derde grootste racisten in de EU. Doe zo maar verder en jullie zullen eindigen zoals Griekenland of nog erger het gaat hier nog Congo worden. Ik zou je grote bek maar niet te veel opendoen want anders zal de VS nog meer bedrijven sluiten in België.
![]() |
#123 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ne mutlu Türküm diyene, Türkiye Türklerindir ve Türklerin kalacak. ![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig ben ik geen Belg maar een Vlaming. ![]() Maar goed, ik merk op dat je op deze vragen niet durft antwoorden: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Over mijn intellectuele capaciteiten valt er niks te discussiëren, als ik al mijn diploma's bij elkaar tel dan zullen ze even lang als je lengte zijn. Ik geef toch telkens een antwoord op je vragen? Misschien verwacht je dat ik bezwijk voor je anti-Turks vragen?? Jij bent niet gemachtigd en niet in staat om te oordelen in hoeverre Turkije democratisch is of niet. Laat je niet misleiden door een paar Koerden die zich zogezegd van alles beweren. Lees eerst de geschiedenis van de Koerdische bevolking. Gaan de mensen jou of internationale instellingen geloven? Turkije is een moderne, seculiere, democratische rechtsstaat. Dit staat ook vermeld in de grondwet. Ik begrijp dus steeds niet waarom jullie zo moeilijk doen i.v.m. de 'Koerdische kwestie' in Turkije. Een goede raad: begin eerst met de echte Belgische problemen zoals asielbeleid, corruptie, B-H-V, zware economische recessie, armoede... Steek wat meer tijd en moeite in deze zaken en kom daarna discussiëren over Turkije. ![]()
Turkije - Türkiye - La Turquie - Turkey - die Türkei - الجمهورية التركية Laatst gewijzigd door computeringenieur : 23 maart 2010 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bedankt om m'n punt te bewijzen, amigo, je hebt eigenlijk helemaal niks te zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Maar het probleem is dat ik telkens met "ja" moet bevestigen voor je leugens. Sorry maar dit kan ik niet toelaten. Zoals men het hier ook gewoon is door telkens te zeggen: niet tevreden? Ophoepelen! En in Turkije zegt met hetzelfde: niet tevreden? ophoepelen!
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, nu kan je wel stoer in het Turks schrijven, dat verandert er geen zak aan. Schrijf toch gewoon in het Nederlands.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vergelijking tussen hier en Turkije gaat overigens niet op. Wil je de vergelijking consequent maken dat zouden het de Koerden moeten zijn die zeggen: niet tevreden? ophoepelen! Het is immers hun land. Willen de Turken dat niet verstaan, dan moeten ze maar terug naar Turks gebied. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik weet waarom jullie Westerlingen allemaal tegen Turkije zijn: dat komt door het Ottomaanse Rijk. Waren ze maar toen nog sterker en hadden ze maar hun grondgebied meer uitgebreid dan konden jullie niet zo spreken.
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je valt nu wel ferm door de mand als een ordinaire racistische imperialist hoor.
Nu ja, dat wisten we al. Eigenlijk ben je een echte forumtrol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Die beetje sympatie wat we hadden is ook al weg voor u computeringenieur, ik ga u berichten niet meer beantwoorden. Je bent het niet waard...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 |
Burger
|
![]() Zolang jullie niet geloven in één Turkse natie met subnationaliteiten,heb ik jullie sympathie ook niet nodig.
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() In ieder geval, de 'grijze Wollven' vind ik een crypto-fascistische organisatie.
De naam verraadt het als het ware zelf al. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor zover ik weet zijn Koerden in Turkije trouwens géén allochtonen, maar 'aboriginals'. Er woonden al Koerden in die streek toen de Turkse volkeren nog op de Centraal-Aziatische steppen rondzwierven. Toen de Romeinen het gehelleniseerde Klein-Aziatische schiereiland veroverden, woonden daar nog altijd geen Turken. Of wel soms?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe 'modern' en 'democratisch' kan een *kuch* rechtsstaat worden genoemd als de grondwet ervan blijkbaar ook expliciet vermeldt dat onderwijs in de moedertaal van zo'n 20% van de OORSPRONKELIJKE bevolking verboden is?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar pas toch een beetje op: als de ene blinde de andere leidt, tuimelen ze beide in de gracht.
|
![]() |
![]() |