![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan best zijn. Maar volgens mij zitten veel rokers in een dermate grote wolk van tabaksrook, dan het uiterst hinderlijk is (volgens mij) en ergerlijk ongezond (volgens artsen) voor anderen. Ik benadruk: voor anderen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou verboden moeten zijn om te verbieden.
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij mogen ze het bellen in een wagen helemaal verbieden (chauffeurs). Handevrij of niet, op het moment dat je aan het bellen bent verslapt je aandacht.
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die fles water dient om........
![]() |
#126 |
Minister
|
![]() Gaat het roken in de auto ook verboden worden voor cabriolets als die met open dak rijden??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met verrekijkers worden de automobilisten....... En met je cabrio, je moet wel kunnen bewijzen dat het dak openstond. Als de polis dit vergeet te vermelden in de PV ......
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Minirokken verbieden ? Misschien moeten we alles verbieden. Vooral dan de betwetertjes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() En ook de radio in de auto verbieden, ook personen meevoeren want tegen elkaar uitleggen zal ook de aandacht afleiden, weg carpool systeem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg is dat onmogelijk. Het is DE melkkoe van de staat geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want blijkbaar ontmoedigdt men de sigaret, terwijl je net suggereert dat men geen melkkoeien dorst te slachten ... En voor wie zegt dat men zou moeten verbieden om iets te verbieden: momenteel wordt mij verboden om met mijn stramme spieren een paar kloppen uit te delen, indien ik na een beleefde vraag om niet-stinkende tabaksvrije lucht te mogen inademen, geen voldoening krijgt van de verslaafde medemens ... afijn, willen we het beschaafd houden, dan gaan we ons toch een paar regeltjes moeten afspreken ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt er die kunnen rijden en ge hebt er die het nooit zullen kunnen hé Guido, ook niet zonder bellen. Dikwijls vraag ik mij af hoe sommige mensen ooit aan dat rijbewijs geraakt zijn, per briefwisseling of zo. Als ik nog maar zie hoe sommige gewoonweg achter hun stuur ZITTEN, zou ik die al onmiddellijk hun rijbewijs intrekken. Maar het is niet verwonderlijk dat er heel wat zijn die eigenlijk onbekwame chauffeurs zijn, als ge merkt wat voor gebrekkelijk rijgedrag sommige institutrice's ten toon spreiden terwijl ze op weg zijn om hun volgende leerling op te halen. Als die het moeten leren van dergelijke klojo's, amai dan. Ik ben er zo ooit een , achter een aantal flaters, blijven volgen tot ze ter bestemming was aangekomen. Ik kon het niet laten om ze daar toch maar eens goed mee te confronteren. Nu doen we allemaal wel eens onbewust een fout maar dat spande toch wel de kroon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |