![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je hebt mij eerder voor stommiteit uitgemaakt, dat vergeet je uiteraard. Zwakke punten in de islam mag je altijd aanwijzen ![]() “Zeg, brengt uw bewijzen, als u daadwerkelijk waarachtig zijt” (Koran 2:111) Laatst gewijzigd door porpo : 31 maart 2010 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 31 maart 2010 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is plat vlak (wat betekent het en wat betekent het in het vers)? Wat bedoelt de koran met aarde in dat vers? Laatst gewijzigd door porpo : 31 maart 2010 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Omdat het de logica zelf is. U kunt toch ook geen vierkantige cirkel hebben. 'Uitgespreid' zoals een 'tapijt' of als een 'wieg' (andere soera's) sluit de bolvorm uit.
Laatst gewijzigd door system : 31 maart 2010 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) Wat is uitgespreid (taalkundig)? 2) Wat is uitgespreid (meetkundig)? 3) Wat betekent uitgespreid (contextueel: in het vers)? 4) Waarom zou uitgespreid bol, en plat moeten uitsluiten (taalkundig)? 5) Waarom zou uitgespreid bol, en plat moeten uistluiten (meetkundig)? 6) Waarom zou uitgespreid bol, en plat moeten uistluiten (contextueel)? 7) Waarom zou bol, plat moeten uitsluiten (taalkundig)? 8) Waarom zou bol, plat moeten uitsluiten (meetkundig)? 9) Waarom zou bol, plat moeten uitsluiten (contextueel)? 10) Wat betekent de aarde? 11) Wat betekent de aarde (contextueel in het vers)? Jij wilt toch bewijzen dat je niet meer aan twistgesprek wilt doen? Aleezz, kom aan, dit is uw kans: met bronnen, woordenboeken, voorbeelden, argumenten en bewijzen spreken. That's why I am here! Wees gerust, ik word het niet beu, ook al doe je heel de tijd aan twistgesprek, en ook al zeg je tegen mij dat ik met mijn belachelijkheid en stommiteit moet stoppen. Laatst gewijzigd door porpo : 31 maart 2010 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 31 maart 2010 om 17:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1) Wat is uitgespreid (taalkundig)? 2) Wat is uitgespreid (meetkundig)? 3) Wat betekent uitgespreid (contextueel: in het vers)? 4) Waarom zou uitgespreid bol, en plat moeten uitsluiten (taalkundig)? 5) Waarom zou uitgespreid bol, en plat moeten uistluiten (meetkundig)? 6) Waarom zou uitgespreid bol, en plat moeten uistluiten (contextueel)? 7) Waarom zou bol, plat moeten uitsluiten (taalkundig)? 8) Waarom zou bol, plat moeten uitsluiten (meetkundig)? 9) Waarom zou bol, plat moeten uitsluiten (contextueel)? 10) Wat betekent de aarde? 11) Wat betekent de aarde (contextueel in het vers)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat u doet, is dingen erbij sleuren die niet in de koran staan . Laatst gewijzigd door system : 31 maart 2010 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Oké, je begon zelf over meetkunde (vierkante en cirkel kan niet)
Ik zal mijn vraag herstellen 1) Wat is uitgespreid (taalkundig)? 2) Wat betekent uitgespreid (contextueel: in het vers)? 3) Waarom zou uitgespreid bol, en plat moeten uitsluiten (taalkundig)? 4) Waarom zou uitgespreid bol, en plat moeten uistluiten (contextueel)? 5) Waarom zou bol, plat moeten uitsluiten (taalkundig)? 6) Waarom zou bol, plat moeten uitsluiten (contextueel)? 7) Wat betekent de aarde? 8) Wat betekent de aarde (contextueel in het vers)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 31 maart 2010 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, de logica gebaseerd op meetkunde.
Stop rond de pot te graan draaien en antwoord 's mijn 8 vragen als je jouw kritiek wilt blijven verdedigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
bol en vlak zijn 2 heel eenvoudig gedefinieerde begrippen. ik dacht dat de doorsneemens hier dat verschil in de lagere school geleerd zou moeten hebben. hoe kun je nu op jouw vragen antwoorden? jij voelt je op geen enkele manier gebonden aan taalkundige afspraken en elk woord kan dus een totaal andere betekenis hebben. misscien is een vraagteken in jouw logica een symbool voor een wiskundige vergelijking Laatst gewijzigd door 1207 : 31 maart 2010 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() sorry, jij voelt je niet gebonden aan taalkundige afspraken en daarom heb ik er geen flauw idee van wat je allemaal schrijft of vraagt. al weet ik niet of jij aan de term "vraag" dezelfde taalkundige inhoud geeft als de doorsneemens. gelieve dit eerst te verduidelijken. niet dat jij met het woord vraag een appel bedoelt hé in normale mensentaal, volgens de algemeen gangbare conventie's, alle talen is er een verschil tussen bol en vlak. aarde is niet vlak en derhalve is de koran fout. is toch simpel? Laatst gewijzigd door 1207 : 31 maart 2010 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou een ander moeten doen wat jij zelf vertikt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Klopt, hier een bewijs
![]() http://forum.politics.be/showthread....831&page=6#120 en daarom heb Citaat:
-- Einde discussie -- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie biouieert, beouast.
http://forum.politics.be/showthread....831&page=6#120 |
![]() |
![]() |