![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Gouverneur
|
![]() Tegenover bedriegers en leugenaars? Ja!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ah ja zeg, we moeten allemaal de vreemdelingen aanvaarden en wie er kritiek op durft te geven is een gefrustreerde? Ga heen jongen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lever ook kritiek op vreemdelingen. Te veel, volgens sommigen. Maar mijn kritiek heeft in ieder geval geen betrekking op hun kleurtje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat niet lukt, is weglachen ook toegestaan. Wat mij betreft zijn met sluitend bewijs onderbouwde wetenschappelijke theorieën overigens ook poëtische meesterwerken, en duister gewauwel heeft m.i. niks met poëzie te maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal dan natuurlijk wel een andere naam moeten krijgen. Ik kan er voor het ogenblik geen goede bedenken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Doe maar liever Kunstonderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het mij om gaat is dat mensen vernemen op welke diverse manieren ze doorheen de geschiedenis bij de neus werden genomen, en hoe ze zichzelf tegen manipulatie kunnen bewapenen. Als d�*t kan met Kunstonderwijs, gr�*�*g. Héél érg gr�*�*g, zelfs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn ook wetenschappelijke theorieën die (nog) niet onderbouwd werden met sluitend bewijs; wel met (sterke) aanwijzingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |