![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ik ben het eens met de volgende stellingen | |||
Ik heb het liefst geen allochtone buren |
![]() ![]() ![]() |
27 | 71,05% |
Ik heb niet graag kindjes met een andere huidskleur in de klas van mijn zoontje |
![]() ![]() ![]() |
17 | 44,74% |
Ik heb liever geen poetsvrouw of klusjesman van vreemde origine |
![]() ![]() ![]() |
17 | 44,74% |
Ik heb liever geen dokter met een andere huidskleur |
![]() ![]() ![]() |
12 | 31,58% |
Ik zie mijn dochter niet graag met een allochtoon liefje |
![]() ![]() ![]() |
35 | 92,11% |
Ik heb liever geen allochtone collega |
![]() ![]() ![]() |
14 | 36,84% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Minister-President
|
![]() [quote=Fieseler;4678098]
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]inderdaad B, maar ik weet ook helemaal niet:
A/Wat die pipo zou hebben gezegd B/Wie hij is C/Of hij voor het VB spreekt Ikzelf ben sympathisant van het VB. Noch in hun programma noch in hun handelen zal je enig racisme vinden. Diegenen binnen het VB die dat wel doen hebben hun plaats niet binnen het VB. Let op: ik heb het over "racisme" hé en niet over hetgeen pocolinkieland wegens politieke redenen daarvan heeft gemaakt. Ps: als ik voor iedere sos, blauwselventer en tjeef een euro moet geven per racistische opmerking die ik al heb moeten horen "en petit commité" dan was ik failliet.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 6 april 2010 om 09:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Fieseler;4678143]
Citaat:
het ging over een redelijk uitgebreid discours voor een hardhandig terugkeerbeleid, een immigratiestop voor alles wat zwart, bruin en/of Moslim is en de afkeer voor alles wat niet blank is. De persoon in kwestie is 'middenkader' wat betreft mandaathoogte. Nu durf ik gerust sympathie hebben voor bepaalde, ja zelfs veel Belang-standpunten, maar dit gaat me een brug te ver. Of ik 's mans woorden ('in de partij zijn er véél die zo denken') nu serieus moeten nemen of als grootspraak moet interpreteren, laat ik in het midden maar ik heb er akte van genomen.
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=backfire;4678206]
Citaat:
Maar ik herhaal: zulke dingen (zwartzakken, bruine apen enz) heb ik ook van mandatarissen van andere partijen gehoord. Het verschil is enerzijds dat het verdedigen van onze kultuur één van de core businesselementen is van de partij en anderzijds hét punt waar andere partijen op focussen wat betreft het VB. Op deze draad zal je opmerken dat de begrippen islamiet, bruine en fundamentalist los door elkaar wordt gebruikt. Ikzelf ben voor het bestrijden van antidemocratische en mensonterende stromingen zoals communisme, nazisme en islamisme. Het is dus in het voordeel van pocolinkieland om de begrippen bruinen, zwaren en islamieten zo veel mogelijk door elkaar te gebruiken om aan onze beweging een racistische naam te geven. Daar moet het Vb dringend iets aan doen en daar ben ik het dus volledig met u eens. Dit is trouwens niet het enige punt van kritiek dat ik heb op het VB. Maar dat is off topic.
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Fieseler;4678143]
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 6 april 2010 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementslid
|
![]() Met statistieken kan je alles bewijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=den dinges;4679854]Dat weet ik niet maar ik weet wel dat die zegde dat, wanneer de Thalys er zou komen hij zich persoonlijk op de treinrails ging leggen. Twee mogelijkheden; of er rijd nog geen Thalys, of hij is zoooooo klein dat hij juist tussen de rails paste en aldus er niet overheen kon liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sorry maar als je een enigszins iets zeggend antwoord wil krijgen dan is 'allochtoon' een veel te breed begrip. Zeker als je vervolgens uit dat antwoord dan conclusies ivm zogenaamd racisme zou gaan trekken. Vervang in die vragenlijst allochtoon eens door respectievelijk Berberse Marokkaan, Koreaan, Chileen en Pool en je zal heel significante verschillen zien in de antwoorden. Het woord allochtoon zou eigenlijk uit het taalgebruik moeten geschrapt worden. In mijn ogen wordt het vooral gebruikt om: - degenen die het wangedrag van voornamelijk 1 subgroep binnen de categorie 'allochtonen' aanklagen als 'racist' monddood te maken. - autochtonen onterechte schuldgevoelens aan te praten. - vooral niets te veranderen aan de massa-immigratie van de subgroep waarvan hierboven sprake |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het eigenlijk niet eens met de stellingen.
![]() |
![]() |
#134 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ben nieuwsgierig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 8 april 2010 om 06:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zijt soms toch wel een stoker he, Filo...
![]() Desalwelteplus denk ik toch dat niemand daar echt gelukkig mee is als dochterlief plots een theedoek op haar kop begint te binden en begint te citeren uit de koran , waarna ze Ali of Mohamed meebrengt, die die goeie hesp en kop van bij meme niet moet hebben, en die de madammen uit de familie zelf geen hand wil geven... Allee ge verstaat dat wel dat da in de typisch Vlaamse families niet zo goed valt. Nen brave katholieke neger is al erg genoeg, laat staan ne werkeloze "jongere" (de mensen klappen in het dorp) en als vader/moeder wilt ge toch het beste voor uw kind. Ook al denken ze zelf op dat moment het beste te hebben, ouders die wat meer ervaring hebben in t leven denken dikwijls toch wat verder en zien de problemen al op hun afkomen... Een Nederlands koppel dat ik ken had zo zelf al problemen waar de man Protestant was en het meisje Katholiek, dat is al niet evident en dat zijn dan beide christenen, ... tussen die families heeft dat ook de nodige spanningen opgeleverd. En dan hebben we het nog niet over rassenvermenging gehad, iets dat voor misschien velen als racistisch klinkt, maar uiteindelijk wel speelt. En ge er ook niet uit zult krijgen. Uiteindelijk moet ge toch zo rap mogelijk die schoonmoeder in uwe zak hebben, anders kunt ge het wel schudden, ... of ge nu nen blanken , bruinen of zwarten zijt. anders hebt ge de rest van uw leven miserie. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *bespeurt bij zichzelf geen behoefte om 'kutmarokkaan' te zeggen, en vraagt zich dan ook af of hij nu niet langer bij 'iederéén' hoort.*
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |