Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2010, 21:47   #121
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Spit...wat een prachtig ding...revolutionaire wings voor de massaproduktie van toen...
De spit samen met de P51D en de Ta152 het allermooiste proptoestel van WWII...
Fieseler, of moet ik zeggen Storch ?, ik ben blij dat jij ook de Spit een prachtige machine vindt. Ik zal goed slapen vannacht!

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 21:49   #122
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht

Is dit een grapje?
Waarom zou dit een grapje zijn ???
Oud 19 april 2010, 21:53   #123
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Waarom zou dit een grapje zijn ???
Oké. Dat beantwoordt mijn vraag.
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 22:09   #124
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is een deel van de ganse zaak
Inderdaad: er lopen hier verwende sukkels rond die janken als ze in de winkel geen passievruchten of mango's vinden...
Er zijn wel tientallen andere soorten fruit die HIER gekweekt worden maar ja...snobs moeten er ook zijn zeker ?
Ik zou toch oppassen met dergelijke uitspraken. Hoogstwaarschijnlijk beschik je zelf over vele producten - voedsel, drank, electronica, luxeproducten en noem maar op - van over de hele wereld, producten die je eigenlijk ook niet nodig hebt, of waarvoor er voldoende alternatieven bestaan.
Citaat:
In de ontwikkelingslanden hebben ze andere katten te geselen. Daar aanvaarden de mensen de realiteit. Ze berusten in zo'n toestand en wachten rustig af tot het probleem is opgelost.
Of tot iemand anders het voor hen oplost.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 22:17   #125
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Ach wat leuk de reacties te lezen....en hoe mensen zich plots ontpoppen tot helderziende on-line psychologen.... Er ligt een ganse nieuwe markt open in Vlaanderen.
Lol, veel helderziendheid of psychologie kennis is er niet nodig om dat af te leiden uit je post. Hoe vaak heb je trouwens al eens op de vlieger gezeten?

Citaat:
Er zijn er zelfs die aan de hand van een forumbijdrage zich een beeld vormen van de woonomstandigheden van de schrijver. Voorwaar Vlaanderen het land van de amateur Bardi's.
Dat stukje gefrustreerd leedvermaak van jou noem ik bezwaarlijk een bijdrage.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2010, 23:39   #126
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Ze leest hier niet mee toevallig ?
Géén idee daarover,en moest dat wel zo zijn,dan zal ik het wel horen als ze terug in het land is....

En nu niet dat ik mij véél zorgen ga maken over eventuele reacties van haar kant...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2010, 07:48   #127
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Ik zou toch oppassen met dergelijke uitspraken. Hoogstwaarschijnlijk beschik je zelf over vele producten - voedsel, drank, electronica, luxeproducten en noem maar op - van over de hele wereld, producten die je eigenlijk ook niet nodig hebt, of waarvoor er voldoende alternatieven bestaan.

Of tot iemand anders het voor hen oplost.
Dat is juist maar ik en nog anderen janken er niet over dat we tijdelijk geen uitheems fruit kunnen kopen.
De snobs die persé Canadese kreeften op hun bord moeten zien, hebben pech: de aswolk dreef gisteren naar Canada.
Wordt vervolgd...
Oud 20 april 2010, 12:04   #128
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is juist maar ik en nog anderen janken er niet over dat we tijdelijk geen uitheems fruit kunnen kopen.
De snobs die persé Canadese kreeften op hun bord moeten zien, hebben pech: de aswolk dreef gisteren naar Canada.
Wordt vervolgd...
Tja, als je echt niet weet heo de wereld werkt, dan kom je tot zulke bedenkingen. Rode willem begon zich ook vrolijk te maken over de mensen die op reis zijn en vast zitten. Ik zit wekelijks in de luchthaven en kan je evrzekeren dat de vakantiegangers maar een kleine fractie uitmaken van de passagiers.
Ook die goederen beperken zich echt niet tot kreeften hoor. Massa's bedrijven zijn van leveringen afhankelijk en echt niet alleen voor kreeften of bloemen. Onze economie draait op transport.
Enig leedvermaak moet je dan ook vasthouden tot je merkt dat de belgische staat geen geld heeft, dan mag je nog eens lachen
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2010, 17:48   #129
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Tja, als je echt niet weet heo de wereld werkt, dan kom je tot zulke bedenkingen. Rode willem begon zich ook vrolijk te maken over de mensen die op reis zijn en vast zitten. Ik zit wekelijks in de luchthaven en kan je evrzekeren dat de vakantiegangers maar een kleine fractie uitmaken van de passagiers.
Ook die goederen beperken zich echt niet tot kreeften hoor. Massa's bedrijven zijn van leveringen afhankelijk en echt niet alleen voor kreeften of bloemen. Onze economie draait op transport.
Enig leedvermaak moet je dan ook vasthouden tot je merkt dat de belgische staat geen geld heeft, dan mag je nog eens lachen
Ok maar ik ben oud genoeg om te weten hoe de wereld (ongeveer) in mekaar zit. Ik maak me NIET vrolijk over mensen die vastzitten: vorig jaar zat ik zelf vast in Montreal. Ik spreek alleen over GOEDEREN.
Onze ekonomie draait TE VEEL op transport ! We zouden meer moeten werken zoals de Fransen: niet te veel export en niet te veel import. Anders gezegd: werken om te leven en NIET leven om te werken.
De Belgische staat geen geld ? Op de GEWONE spaarboekjes hebben de Belgen nu 8 biljoen (!!!) oude Fr staan. Als vadertje staat geld nodig heeft zal hij wel allerlei uitgiften doen om een deel van die biljoenen af te romen.
Zeker weten ! Dat heeft ervaring mij geleerd...
Oud 20 april 2010, 18:36   #130
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ok maar ik ben oud genoeg om te weten hoe de wereld (ongeveer) in mekaar zit. Ik maak me NIET vrolijk over mensen die vastzitten: vorig jaar zat ik zelf vast in Montreal. Ik spreek alleen over GOEDEREN.
Onze ekonomie draait TE VEEL op transport ! We zouden meer moeten werken zoals de Fransen: niet te veel export en niet te veel import. Anders gezegd: werken om te leven en NIET leven om te werken.
De Belgische staat geen geld ? Op de GEWONE spaarboekjes hebben de Belgen nu 8 biljoen (!!!) oude Fr staan. Als vadertje staat geld nodig heeft zal hij wel allerlei uitgiften doen om een deel van die biljoenen af te romen.
Zeker weten ! Dat heeft ervaring mij geleerd...
Misschien draait de economie te veel op transport. Maar het is nu eenmaal de realiteit. En er hangen banen aan vast, en onrechtstreeks dus ook onze welvaart. Die van jou inbegrepen.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2010, 21:41   #131
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Misschien draait de economie te veel op transport. Maar het is nu eenmaal de realiteit. En er hangen banen aan vast, en onrechtstreeks dus ook onze welvaart. Die van jou inbegrepen.
Lap ! 'k Heb het zitten !
Oud 21 april 2010, 10:38   #132
Rizzz
Parlementslid

Rizzz's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar Rizzz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Spit...wat een prachtig ding...revolutionaire wings voor de massaproduktie van toen...
De spit samen met de P51D en de Ta152 het allermooiste proptoestel van WWII...
Voor mij blijft de Me BF109G m'n favoriet.
Toen de P51 op het toneel kwam was de 109 al wat verouderd, maar toch kon het nog aardig mee voor een vliegtuig dat begin jaren 30 was ontwikkeld.
Rizzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2010, 10:46   #133
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rizzz Bekijk bericht
Voor mij blijft de Me BF109G m'n favoriet.
Toen de P51 op het toneel kwam was de 109 al wat verouderd, maar toch kon het nog aardig mee voor een vliegtuig dat begin jaren 30 was ontwikkeld.
De Lightning was anders ook een wreed machien, een jager met 2 motoren, verder blijft de absolute nr 1 de Mosquito natuurlijk weliswaar geen jager, maar toch een van de meest ultieme en veelzijdige toestellen van WOII
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be