![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haatuitvoerende religie noem jij dat ... ken je er nog zo een ? Juist ja RACISME = HAATUITVOEREND en wat u doet is RACISME.... niet meer niet minder . Wat er in de koran of de bijbel staat is al lang pase , en als er hier pipo's zijn eender wie welk ras of geloof die sex hebben met kinderen mogen ze die van mij in een vergeetput gooien . Met de hulp van links BLABLABLA .... en dan die WAT ALS ..man toch . Wat als je dringend naar toilet moet en de politie volgt u naar die plaats ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij eens dringend een beetje de wereld moet gaan verkennen , ga bvb eens op reis naar Marokko of turkije met uw hill billy stelling ... Als er hier iemand een bevolkingsgroep aan het bekladden is ?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar goed, nu krijg ik kennelijk de gelegenheid, te leren wat voor persoon ik ben. Even goeie vrienden, Wisord.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Uw eigenste uitlating hierboven; Citaat:
![]() Citaat:
Yummy, Johnny Depp ... kwijlkwijl ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we het over fascisten gaan hebben, zoek dan eerst de betekenis ervan eens op, dat helpt! Citaat:
'Verrijkers' komen in alle maten, soorten en kleuren, heeft voor mij niets met 'kleur' te maken, maar met een criminele ideologie die al die dingen die U opnoemt en waar U zo uitbundig tegen van leer trekt, zéér hoog in het vaandel draagt en uitdraagt! Verdiep er U eens in! Citaat:
De beste reclame voor onze 'verrijkers' kunnen enkel zijzelf maken...dagelijks overvloedig uitgesmeerd over het hele internet en alle andere media... Citaat:
![]() Citaat:
Ja, je bent mooi...en ik ben niet 'bang' ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
en even ter aanvulling dat ik blank schreef in de context : "als u blanke dochters hebt" gaat erom dat ze dan nog meer kans hebben om de zachtaardige en respectvolle kant van onze verrijkers te leren kennen; namelijk om dat in veel van die mensen hun ogen blank hier gelijk staat met ongelovig, dus ongelovig èn een vrouw? D�*�*r mag je pas mee doen wat je wil. En ze laten het idd dan ook niet na om blanke meisjes, in groep te pakken. Van racisme gesproken.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu heb ik wel de stellige indruk dat Wisord geen blanke, blauwe, groene of zwarte meisjes zal verkrachten omdat ze niet mohammedaans zijn, of om welke andere reden ook.
Ik kan dus wel ergens begrijpen dat jij je ergert aan spot met de pedofeet vzmh, Wisord. Maar ten eerste vormt die kerel natuurlijk een karikatuur zonder dat daar cartoons of verzinsels voor nodig zijn, en dat is niet mijn schuld, ten tweede worden we op dit forum met de bodemloze stupiditeit van een paar individuen geconfronteerd die ons de haatleer van die karavaanrover willen aanprijzen, ten derde beweer ik niet dat de mohammedanen hun profeet daarin navolgen, laat staan dat jij dat zou doen, en ten vierde was mijn stukje over de "bekering" van Carnivore wel een antwoord op een vraag van Artisjok. Ik heb geprobeerd de stijl en ernst van mijn antwoord volledig af te stemmen op het niveau van de vraag. Respectloos? Je zult er wel mee moeten leren leven dat de stelling 1+1=3 evenals de mohammedanerij niet op iedere intelligente mens een positieve indruk kan maken. En het is meer dan beledigend voor het christendom, het met de islam op één lijn te stellen, maar aangezien ik nog nooit één mohammedaan ontmoet heb die ook maar in de verste verte een idee had van waar het in het christendom in de betere gevallen om te doen is, kan ik je dat niet kwalijk nemen - ik zeg het als ongelovige.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 20 mei 2010 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het om 'Marokkanen' gaat, die zie ik trouwens ook als 'blank', ze zijn - degenen die hier wonen althans - blanker (bleker) dan ik, en al zeker blanker dan de autochtone bevolking hier. Maar ja, vanuit hun standpunt zijn wij wss 'blank' en idd, de combi; blank+ongelovig+vrouw=loslopend wild.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik erger mij aan het veralgemenen en stigmatiseren van een hele bevolkingsgroep. De arogantie viert hoogtij bij jullie .... is het een belediging om elk geloof op 1 lijn te stellen ?? Man toch , de pedopriesters zullen u dankbaar zijn . Weeral op zoek naar een stok om mee te slaan ... en nog eens mij is het niet te doen om het beschermen van een geloof , maar dat begrijpt u niet .... nee ik ken uw denken . De stelling " ik ben geen racist , ik heb alleen iets tegen de islam " ... als je iets tegen de islam hebt dan kan je net zo goed elk geloof afbreken dus deze vlieger gaat niet op . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....26#post4275226 Ik begrijp dan ook niet waarom Carnivore daar nu zo geheimzinnig over doet. Citaat:
Waarom vertelt Carnivore me dit niet zelf; als hij dit bedoeld. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
omdat ik u een rond-de-pot-draaiende-calimero-kwezel vind. Ik heb dat recht om dat te vinden, ik heb eveneens het recht om een conversatie met u uit de weg te gaan.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 20 mei 2010 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door grimbergen : 20 mei 2010 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je behaalt het beoogde doel niet met dit te schrijven "Kom binnen een jaar of 10 eens terug, als u tegen dan mijn laatste nieuwe nick hebt kunnen uitdokteren en u blanke kinderen, meisjes, in dit land hebt." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar hoeft men geen racistische inslag voor te hebben, integendeel, een koppel ogen is voldoende. Leest u even mee ? : "De islam is mogelijk een van de oorzaken van delinquent gedrag van Marokkaanse jongeren. Dat oppert Corine de Ruiter, hoogleraar forensische psychologie in Maastricht die - samen met anderen - in opdracht van het ministerie van Justitie de aanpak van criminele Marokkaanse jongeren in kaart heeft gebracht. Volgens De Ruiter hebben Marokkaanse (en Turkse) jongeren een ‘achterstand in hun morele ontwikkeling’." http://www.binnenlandsbestuur.nl/%E2...9.116582.lynkx In andere Europese landen zal dat ook niet veel anders zijn, al zullen onze linkse vogels dat weer met gerust gemoed negeren of ontkennen, al weten ze diep in hun binnenste goed genoeg welke poco-shit ze zichzelf staan te verkopen. Hier de psychologische term daarvoor: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dissoci...psychologie%29 Verder dus, als de moraal van gelovigen door het geloof in een bepaalde religie wordt achtergesteld, ipv deze te verheffen naar een betere omgang met jezelf,je medemens en de omgeving, dan scheelt daar imo iets heel fundamenteels aan en dan mogen de hoeken en kieren van die religie eens onder de kritische loep genomen worden, net zoals alles dat een bepaalde aanspraak op iets maakt, op een grondig bodemonderzoek mag rekenen. Als ik dus iets tegen de islamitische ideologie heb, dan ben ik absoluut geen racist, net zomin dat ik een racist zou zijn als ik gegronde kritiek zou hebben op bv de negatieve maatschappelijke aspecten van de kapitalistische ideologie, de communistische, de nazistische, de katholieke, de joodse, de hindoestaanse of die van het FSM., verdere aanvulling staat u vrij. Of is kritisch vrijdenken voor u ook al een vorm van racisme ? Blijkbaar wel, gezien u als overtuigd athëist meent het te moeten opnemen voor de volgelingen van een uitgesproken onderwerpingsideologie aka een goddelijk dogma, die notabene ongelovigen of andersdenkenden als u en mij discrimineert tot op het bot, onveranderlijk en tot in de eeuwigh..euh, sorry, Ummah. Of heeft u hier ook echt geen flauw benul van ? Doe vooral zo voort, dhimmie Wisord, de laatste profeet en elke vrome moslim met hem, zullen u dankbaar zijn voor uw uitgestalde dhimmiethude, inchallah. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 21 mei 2010 om 00:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet u vooral zelf weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kortom, voor u staat kritiek hebben op een religie/doctrine/totalitair denkkader gelijk aan het haten van mensen. Dit zegt heel veel over uzelf en lijkt me nu eens typisch voer voor psycho- en andere -logen. |
|
![]() |
![]() |