Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 14 mei 2010, 17:24   #121
redwasp
Staatssecretaris

redwasp's schermafbeelding

Standaard

vrede,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Waarom snapt het Kleine Marijke dat niet?
ben het inhoudelijk nogal met je eens. ik vind je toon tegenover hot marijke kleinerend. lieve kameraad, laten wij niet tot dat niveau neerdalen en onze politieke tegenstanders inhoudelijk blijven aanpakken.

vrede,

redwasp
Oud 14 mei 2010, 17:24   #122
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
"Eigen Lul Eerst" ???
Nee, het voorecht van iedere persoon om een lul of kut te weigeren. Eender om welke reden.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline  
Oud 14 mei 2010, 17:26   #123
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Klinkt allemaal heel mooi. En WIE gaat "het" dan veranderen? De CD & V, de S.PA, GROEN!, Open VLD? Komaan jongens, tenzij je er zelf poen mee kunt pakken ben je STAPELGEK om zulke KUTpartijen te steunen, laat staan ervoor te stemmen! Al die klootzakken zitten in de raden van bestuur van het kapitaal dat de "gewone mens" arm maakt! Dat is toch duidelijk!
Wat doet je geloven dat het VB geen kutpartij is ??
Denk je, dat indien het VB in een bestuurspositie zou zitten, zij niet in Raden van Bestuur zou gaan zetelen ????

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 14 mei 2010, 17:26   #124
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Wat heeft 'rechts' bewezen?
Rechts krijgt geen kans van links om duidelijk opportune redenen. WO II en het nazisme wordt er te pas en te onpas bijgesleurt terwijl links alles uitverkoopt om aan de macht te blijven. My God, hoe lang gaan jullie nog zo blind blijven???

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 14 mei 2010 om 17:27.
Hot Marijke is offline  
Oud 14 mei 2010, 17:27   #125
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Arbitrage is allemaal bullshit. Het gaat over de realiteit van mensen die wonen in wijken waar ze zich niet meer thuisvoelen en effectief bedreigd worden door het overwicht van onze "gasten", de allochtonen. Waarom blijft het "correct" politiek denkende Vlaanderen de Waarheid ontkennen? Het is net als Chamberlain met zijn papiertje, hij wou ook geloven dat de Nazi's "braaf" zouden blijven.
Euh, het Arbitragehof is het Grondwettelijk Hof. Je weet wel, datzelfde Grondwettelijk Hof dat in een arrest volgens Jan Verheyen heeft bepaald dat de kieskring BHV gesplitst moest worden, quod non. Daar ging deze draad over, niet over allochtonen.

Citaat:
De huidige Nazi's zijn de Islam, niet de zogenaamde extreem-rechtse partijen. WANNEER GAAN JULLIE LINKSEN EINDELIJK JULLIE OOGKEPPEN LATEN VALLEN? STOP ERMEE OM DE ISLAM MET HUN DISCRIMINATIE TEGENOVER VROUWEN, HOMO'S enzovoort te blijven steunen, enkel en alleen om stemmetjes te winnen! Jullie pampers worden onze ondergang!
Daar bestaan al talloze andere draden over. Deze draad ging over de oproep van Jan Verheyen op de VL-partijen te stemmen, waaronder ook de NV-A en, godbetert, LDD. Verder voel ik me niet echt aangesproken door je geroep, je mag rustig in mijn postgeschiedenis zoeken maar ik heb in ieder geval niet het gevoel dat ik de islam steun. Overigens zijn er door de traditionelen de laatste jaren geen wetten gestemd om de islam ter wille te zijn, maar eerder het tegendeel (zie bijv. het hoofddoekenverbod en het recente boerkaverbod). Maar zoals ik eerder schreef heeft dat geen fluit te maken met deze draad.
Steve_M is offline  
Oud 14 mei 2010, 17:30   #126
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rechts krijgt geen kans van links om duidelijk opportune redenen. WO II en het nazisme wordt er te pas en te onpas bijgesleurt terwijl links alles uitverkoopt om aan de macht te blijven. My God, hoe lang gaan jullie nog zo blind blijven???
Wedden dat ze weer zullen programmas aflassen om er in de plaats oorlogsfilms alla duitse misdaden te geven
Garry is offline  
Oud 14 mei 2010, 17:31   #127
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klinkt allemaal heel mooi. En WIE gaat "het" dan veranderen? De CD & V, de S.PA, GROEN!, Open VLD? Komaan jongens, tenzij je er zelf poen mee kunt pakken ben je STAPELGEK om zulke KUTpartijen te steunen, laat staan ervoor te stemmen! Al die klootzakken zitten in de raden van bestuur van het kapitaal dat de "gewone mens" arm maakt! Dat is toch duidelijk!
Lees mijn post. Open VLD zijn dezelfde neoliberalen als LDD, NVA en VB.

Als je de pensioenleeftijd wil verhogen, de werkloosheidsuitkeringen naar beneden wil, de ziekteverzekering wil verminderen, verdere privatisering van publieke diensten (openbaar vervoer, de post) dan moet je op één van die 4 partijen stemmen.
Je hoeft alleen maar het partijprogramma van die 4 partijen open te slaan om dat te zien. Ik betwijfel echter dat u dat ooit gedaan hebt.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline  
Oud 14 mei 2010, 17:31   #128
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Euh, het Arbitragehof is het Grondwettelijk Hof. Je weet wel, datzelfde Grondwettelijk Hof dat in een arrest volgens Jan Verheyen heeft bepaald dat de kieskring BHV gesplitst moest worden, quod non. Daar ging deze draad over, niet over allochtonen.

Daar bestaan al talloze andere draden over. Deze draad ging over de oproep van Jan Verheyen op de VL-partijen te stemmen, waaronder ook de NV-A en, godbetert, LDD. Verder voel ik me niet echt aangesproken door je geroep, je mag rustig in mijn postgeschiedenis zoeken maar ik heb in ieder geval niet het gevoel dat ik de islam steun. Overigens zijn er door de traditionelen de laatste jaren geen wetten gestemd om de islam ter wille te zijn, maar eerder het tegendeel (zie bijv. het hoofddoekenverbod en het recente boerkaverbod). Maar zoals ik eerder schreef heeft dat geen fluit te maken met deze draad.
Deze draad? BHV? Als jullie niet willen inzien dat al onze Westerse Waarden totaal worden ondermijnd door de laksheid van onze opeenvolgende regeringen en links in het bijzonder, sorry, dan valt er niks meer te discussiëren. Als jullie dan maar bedenken, als de bijl van de Sharia naar jullie hoofd zwiept: "Infeite had Marijke gelijk." En, helaas, ik héb gelijk!

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 14 mei 2010 om 17:31.
Hot Marijke is offline  
Oud 14 mei 2010, 17:34   #129
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Lees mijn post. Open VLD zijn dezelfde neoliberalen als LDD, NVA en VB.

Als je de pensioenleeftijd wil verhogen, de werkloosheidsuitkeringen naar beneden wil, de ziekteverzekering wil verminderen, verdere privatisering van publieke diensten (openbaar vervoer, de post) dan moet je op één van die 4 partijen stemmen.
Je hoeft alleen maar het partijprogramma van die 4 partijen open te slaan om dat te zien. Ik betwijfel echter dat u dat ooit gedaan hebt.
Ik ken alle partijstandpunten. Ik zie echter maar 1 Partij die echt snapt waar het om gaat en dat is het Vlaams Belang. Laten jullie jezelf maar voort in slaap sussen door al de anderen. Onvoorstelbaar als je weet hoe die al jaaaaren aan het klungelen zijn. Waarvoor kiezen jullie eigenlijk? Om dezelfde SHIT of om EINDELIJK verandering?

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 14 mei 2010, 17:35   #130
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft 'rechts' bewezen?
Dat het al dertig jaar gelijk had.
Oud 14 mei 2010, 17:36   #131
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
"Eigen Lul Eerst" ???
Doe eens niet zo vulgair.
Xenophon is offline  
Oud 14 mei 2010, 17:37   #132
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ken alle partijstandpunten. Ik zie echter maar 1 Partij die echt snapt waar het om gaat en dat is het Vlaams Belang. Laten jullie jezelf maar voort in slaap sussen door al de anderen. Onvoorstelbaar als je weet hoe die al jaaaaren aan het klungelen zijn. Waarvoor kiezen jullie eigenlijk? Om dezelfde SHIT of om EINDELIJK verandering?
Het Vlaams Belang gaat nooit iets veranderen.
En om eerlijk te zijn de partijpropaganda begint te vervelen.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline  
Oud 14 mei 2010, 17:39   #133
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze draad? BHV? Als jullie niet willen inzien dat al onze Westerse Waarden totaal worden ondermijnd door de laksheid van onze opeenvolgende regeringen en links in het bijzonder, sorry, dan valt er niks meer te discussiëren. Als jullie dan maar bedenken, als de bijl van de Sharia naar jullie hoofd zwiept: "Infeite had Marijke gelijk." En, helaas, ik héb gelijk!
Dat kan allemaal wel zijn dat jij dat het enige onderwerp vindt dat het bediscussiëren waard is, maar ik lees daar toch bitter weinig over in de oproep van Jan Verheyen. Ik lees daar vooral ongenoegen over de communautaire situatie en over het falen van de traditionele partijen. Welgeteld een keer wordt er geschreven over "de migratie" en dat dan nog in een opsomming van andere thema's ("De sociaal-economische thema’s, het armoedeprobleem, de migratie, onveiligheid, het juridisch apparaat, de ecologische uitdagingen…, ze verdienen om hoog op de politieke agenda te komen."), de rest gaat over Vlaamse onafhankelijkheid, beginnend met een incorrecte lezing van het arrest dat ze zelf aanhalen.

Heb je die tekst eigenlijk wel gelezen, of heb je de naam Jan Verheyen gezien en daarop besloten hier wat te komen gillen over de sharia?
Steve_M is offline  
Oud 14 mei 2010, 17:39   #134
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is goed nieuws, dan kan het cordon afgeschaft worden.
Xenophon is offline  
Oud 14 mei 2010, 17:39   #135
redwasp
Staatssecretaris

Standaard

vrede,

Citaat:
tja, op een forum dat zichzelf forum.politics.be noemt kun je volgens mij wel wat partijpropaganda verwachten.

vrede,

redwasp
Oud 14 mei 2010, 17:40   #136
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Wedden dat ze weer zullen programmas aflassen om er in de plaats oorlogsfilms alla duitse misdaden te geven
Juist en de Duitse oorlogsmisdaden zijn onvergeeflijk eveneens als die van de de collaborateurs, die infeite gewoonweg op het verkeerde paard hebben gewed. Eveneens als de walgelijke wraak-executies van de "Witte Brigade" enzovoort. Maar dat alles heeft NIETS te maken met het HEDEN! En dat heden wordt naar de k.... gedaan door links en het "politiek correcte denken", de droom of liever, de ABSOLUTE nachtmerrie van de "multicultuur" enzovoort. Welke cultuur? Waar zit de "verrijking van cultuur" van een bende profiteurs en misdadigers? Het Paard van Troje is al lang onder ons en er is maar één partij die dat altijd heeft durven zeggen en die 100 % gelijk heeft: het VB!

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 14 mei 2010 om 17:48.
Hot Marijke is offline  
Oud 14 mei 2010, 17:41   #137
redwasp
Staatssecretaris

Standaard

vrede,

Citaat:
Nee, het voorecht van iedere persoon om een lul of kut te weigeren. Eender om welke reden.
ik weiger nogal vak deze of die lul. ik vind het echter moeilijk om meteen een hele categorie te weigeren. vraag me af hoe moreel verantwoord ik dat van mezelf zou vinden.

vrede,

redwasp
Oud 14 mei 2010, 17:45   #138
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redwasp Bekijk bericht
vrede,

ik weiger nogal vak deze of die lul. ik vind het echter moeilijk om meteen een hele categorie te weigeren. vraag me af hoe moreel verantwoord ik dat van mezelf zou vinden.

vrede,

redwasp
Het gaat niet om een categorie. Het gaat om een persoonlijke voorkeur.

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 14 mei 2010, 17:54   #139
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Dat kan allemaal wel zijn dat jij dat het enige onderwerp vindt dat het bediscussiëren waard is, maar ik lees daar toch bitter weinig over in de oproep van Jan Verheyen. Ik lees daar vooral ongenoegen over de communautaire situatie en over het falen van de traditionele partijen. Welgeteld een keer wordt er geschreven over "de migratie" en dat dan nog in een opsomming van andere thema's ("De sociaal-economische thema’s, het armoedeprobleem, de migratie, onveiligheid, het juridisch apparaat, de ecologische uitdagingen…, ze verdienen om hoog op de politieke agenda te komen."), de rest gaat over Vlaamse onafhankelijkheid, beginnend met een incorrecte lezing van het arrest dat ze zelf aanhalen.

Heb je die tekst eigenlijk wel gelezen, of heb je de naam Jan Verheyen gezien en daarop besloten hier wat te komen gillen over de sharia?
Ik heb wel degelijk alles gelezen, wees maar gerust. Maar bij mij gaat het over prioriteiten. Ik blijf er bij dat het wezenlijke probleem, dat ons Vlamingen heel veel geld kost, de immigratie is, de opvang en pampering van gangsters die gesteund worden door de linkse partijen. Die snel Belg worden, die mee profiteren van ons geweldig sociaal opvangnet en als dank onze straten onveilig maken. Het juridisch apparaat faalt omdat dit crapuul meer te zeggen heeft dan de politie, omdat ze na eender welke misdaad terug vrij rondlopen. D�*t is de basis van de SHIT en als jullie dat niet willen inzien, ok, dat komt wel, als ze voor JULLIE DEUR staan.

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 14 mei 2010, 17:55   #140
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Juist en de Duitse oorlogsmisdaden zijn onvergeeflijk eveneens als die van de de collaborateurs, die infeite gewoonweg op het verkeerde paard hebben gewed. Eveneens als de walgelijke wraak-executies van de "Witte Brigade" enzovoort. Maar dat alles heeft NIETS te maken met het HEDEN! En dat heden wordt naar de k.... gedaan door links en het "politiek correcte denken", de droom of liever, de ABSOLUTE nachtmerrie van de "multicultuur" enzovoort. Welke cultuur? Waar zit de "verrijking van cultuur" van een bende profiteurs en misdadigers? Het Paard van Troje is al lang onder ons en er is maar één partij die dat altijd heeft durven zeggen en die 100 % gelijk heeft: het VB!
Hetgeen ons land naar de verdoemenis brengt is dit:

http://forum.politics.be/showthread....26#post4749926

Fallen Angel is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be