Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 mei 2010, 11:39   #121
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Hypocriet, omdat jij altijd zevert over de 'zionisten' die op het rode knopje zouden drukken.
en vanaf nu pas ik die tactiek ook toe, gezien jullie hasbara toestanden.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2010, 11:41   #122
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij bent een uiterst hypocriet mannetje die geen bal om de Palestijnen geeft, maar enkel erop uit is om op Israel en de Joden te zagen.
Wat een lelijke, persoonlijke aanval. Drukt er iemand op het driehoekje?

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2010, 11:43   #123
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

is dat een verzoek...
.
Oud 20 mei 2010, 11:49   #124
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
en vanaf nu pas ik die tactiek ook toe, gezien jullie hasbara toestanden.
Wie is jullie? Ik vertegenwoordig alleen mezelf. Jij hebt hier meerdere accounts, bruutgeweld.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2010, 11:50   #125
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Wat een lelijke, persoonlijke aanval. Drukt er iemand op het driehoekje?
Niks geen aanval, maar de realiteit.
Oud 20 mei 2010, 11:51   #126
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

De mods hebben daar terecht een ander gedacht over.

inhoudelijk kom je idd niet ver meer
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 20 mei 2010 om 11:52.
Oud 20 mei 2010, 11:55   #127
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie is jullie? Ik vertegenwoordig alleen mezelf. Jij hebt hier meerdere accounts, bruutgeweld.

Ik vertegenwoordig ook mezelf, maar word al direkt van vanalles beticht. De fantasie gaat de vrije loop! Dat zal met al de rest van hun opinies dan ook zo zijn.

Misschien hebben ze geen eigen leven, die vriendelijke forummers die het woord 'crapuul' om de haverklap ongestraft bezigen? En zij die overal de Mossad/Israëlische regering achter zien zodra iets niet bevalt...

Ze maken van de discussies al direkt oorlog, gaan op niets inhoudelijks in, schelden en spuien haat.

Tof forum dat zoiets toelaat!
ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2010, 11:59   #128
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
De mods hebben daar terecht een ander gedacht over.

inhoudelijk kom je idd niet ver meer

Dus deze persoon komt overal mee weg omdat hij vriendjes is met de mods: hij geeft het hier zelf toe.

Ik ben hier een week, en zag gisteren iemand verschijnen (een grappige die deed alsof hij Hasselhoff was) en die werd nochtans direkt geband vanwege een dubbele identiteit ofzoiets.

Tof forum dat dit allemaal mogelijk maakt. Zéér volwassen.
Oud 20 mei 2010, 12:00   #129
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

nog even herhalen, het is zo treffend.

Citaat:
Hasbara :

If you have ever visited a blog or on-line discussion group on the Middle East you have doubtless had the misfortune to run into them.

They are known by the language they use: depraved sexual insults, bile, bigotry, threats, disinformation and character assassination. That’s right: I’m talking about “hasbarats,” zionist trolls who infect the Internet with hasbara, pro-Israel propaganda. Of course, mainstream media hasbarats have been around for decades, as have “hasbaratchiks,” fifth-columns in foreign governments who subvert national policies to serve Israel. The Internet, though, is the latest, some might say the greatest, propaganda playground, and Israel cannot cope with factual, passionate, well-documented stories that expose its war crimes and unrepentant criminality.

If you’ve come across a hasbarat, on-line or otherwise, you have learned that no amount of reasoned argument or intellectual maturity has any effect. That’s because hasbarats don’t care if they come across as ignorant, obnoxious, nasty or inane. All that matters for them is sabotaging criticism of Israel and support for Muslims. They're like anti-intellectual stink bombs: designed to cause maximum discomfort but have little if any real power.
This deliberate proliferation of on-line hasbarats raises two points. The first concerns why anyone would spend hours a day to prostitute themselves for Israel. Money, of course. Ilan Shturman, deputy director of the Israeli foreign ministry’s hasbara department (!), told an Israeli business newspaper in July that US$150,000 had been allocated for the first stage of a campaign to seed the Internet with hasbarats:

“Our people will not say: ‘Hello, I am from the hasbara department of the Israeli foreign ministry and I want to tell you the following.’ Nor will they necessarily identify themselves as Israelis. They will speak as net-surfers and as citizens, and will write responses that will look personal but will be based on a prepared list of messages that the foreign ministry developed.”

The second point is why Israel felt it had to resort to intellectual fraud on an international scale. The Internet has shown that Israel is a failed oppressor state that commits crimes against humanity as a matter of policy. The last straw for many was “Operation Cast Lead,” an act of such unspeakable unapologetic sadism that allusions to Nazi Germany are entirely appropriate.

Every day, it seems, the mythic foundations of Israel’s legitimacy—the holocaust, Jewish victimhood, Jewish “people,” Israeli “democracy,” “evil” Muslims—are exposed for all to see.

The weakness with this tactic, as you probably figured out, is that hasbarats will inevitably shout and whine themselves into irrelevance. Eventually, intelligent people will tune out the zionist boilerplate, the anti-Muslim smears, and the interminable drone about the holocaust. Already, the once-dreaded epithet “anti-Semite” has lost all significance, as if it ever had any, and the person who hurled it is more likely to be mocked than feared. :
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 20 mei 2010 om 12:01.
Oud 20 mei 2010, 12:02   #130
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley Bekijk bericht

Dus deze persoon komt overal mee weg omdat hij vriendjes is met de mods: hij geeft het hier zelf toe.

Ik ben hier een week, en zag gisteren iemand verschijnen (een grappige die deed alsof hij Hasselhoff was) en die werd nochtans direkt geband vanwege een dubbele identiteit ofzoiets.

Tof forum dat dit allemaal mogelijk maakt. Zéér volwassen.
En zie hierboven:

En hij SPAM-quote er overheen om de aandacht af te leiden van zijn eigen vergissing: toegeven dat hij vriendjes is me de mods en enkel en alleen daarom wegkomt met wat niet toegestaan is voor anderen:

* posten van artikels zonder inhoudelijke discussie

* te dikwijls posten van zelfde artikels = spammen

* persoonlijke aanvallen, beschuldigingen en beledigingen
Oud 20 mei 2010, 12:08   #131
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

nu ben ik al vriendjes met de mods

en het forum is idd tof en volwassen, maar ja als die Hasbara beginnen, durft dat wel eens te minderen.
.
Oud 20 mei 2010, 12:18   #132
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
nog even herhalen, het is zo treffend.
In jouw verwrongen wereldbeeld misschien. Jij beschuldigt zo maar iedereen op dit forum ervan voor de Israelische regering te werken, omdat zij niet een zwart wit beeld van het Israelisch-Palestijns conflict schetsen, zoals jij.
Oud 20 mei 2010, 12:47   #133
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley Bekijk bericht

* posten van artikels zonder inhoudelijke discussie

* te dikwijls posten van zelfde artikels = spammen

* persoonlijke aanvallen, beschuldigingen en beledigingen
Voor iemand die schijnbaar zoveel belang hecht aan inhoudelijke posts, gaat u nogal gemakkelijk over de mijne heen. Hij staat hier

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2010, 14:14   #134
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ach die mensen zoeken zo weer een nieuw slachtoffer. Zigeuners, zwarten, homoseksuelen, you name it...
Degenen wier jodenhaat gebaseerd is op de koran en de soenna zullen in die koran en in die soenna een nieuw slachtoffer zoeken. En de naam is al bekend:

NA ZATERDAG KOMT ZONDAG.

Ik heb dit hier al eens ergens geschreven en de reacties getuigden niet van vertrouwdheid met beeldspraak. Dus voor de slechte verstaanders: dit is een doordenkertje!

En nu maar afwachten...
Oud 20 mei 2010, 14:37   #135
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niks geen aanval, maar de realiteit.
Vanwege het waarheidsgehalte is het ook zo beledigend.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2010, 14:38   #136
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij bent nu echt door de mand gevallen. Jij rapporteerde om 12.21 een bericht, terwijl jij dat altijd andere verwijt.
Roodhaar
Laatste activiteit: Vandaag 12:21
Rapporteert een kwalijk bericht @ 12:21
Hilarisch.
Oud 20 mei 2010, 15:54   #137
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

hilarisch ? ja, eigenlijk wel vermits liberaal blijkbaar zo geobsedeerd met me is, dat hij me dermate stalkt tot zelfs het continu moniteren van mijn profiel toe...

hilarisch zeker, maar toch ook niet echt gezond te noemen. die hasbara zijn blijkbaar echt gefixeerd op diegenen die hun terreurstaat en hun misdaden tegen de Palestijnen aanklagen.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 20 mei 2010 om 15:55.
Oud 20 mei 2010, 15:57   #138
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hilarisch ? ja, eigenlijk wel vermits liberaal blijkbaar zo geobsedeerd met me is, dat hij me dermate stalkt tot zelfs het continu moniteren van mijn profiel toe...

hilarisch zeker, maar toch ook niet echt gezond te noemen. die hasbara zijn blijkbaar echt gefixeerd op diegenen die hun terreurstaat en hun misdaden tegen de Palestijnen aanklagen.
Neen, het is hilarisch dat jij tegen anderen krijst dat ze op de rooie knop drukken terwijl je het zelf net zo hard doet.
Oud 20 mei 2010, 16:11   #139
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Neen, het is hilarisch dat jij tegen anderen krijst dat ze op de rooie knop drukken terwijl je het zelf net zo hard doet.
tiss tiss weeer die typische hasbara toestanden

Waar krijs ik ? graag een bewijs of toch maar de zoveelste leugen...
en ik heb gezegd VANAF die hasbara toestanden hier, zal ik daarop reageren met die knop. jij laat dat bewust weg en vervalst mijn uitspraak.

dat is nog wat anders dan jij ; die dat allang doet én bovendien er nog over loog en daar op betrapt werd.
.
Oud 20 mei 2010, 16:12   #140
LiberaalNL
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Denk aan je hart man.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be