![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar u gooit toch veel door elkaar hier. De rotary club steunt mensen met goede en bruikbare ideeën. Iedereen mag een aanvraag doen om zijn project voor te stellen en dan zien ze wel. Dus zo complot achtig is dat nu ook weer niet. Het watergate was van in de koude oorlog en dat is andere koek. Politieke koek. Maar om nu een complot uit te denken van werkgevers die expres werknemers ontslaan en expres zichzelf failliet laten gaan...nope dat is strijdig met iedere ondernemer zijn gedachtegang. Als er dan een complot zou bestaan dan zou het eerder een staats "ingreep" zijn om zoveel mogelijk doppers, junkies en andere probleemgevallen te creëren om de stabiliteit van de markt te destabiliseren. En misschien weet u dat niet vanwege de leeftijd of zo...maar dergelijke zaken behoorden tot de complotten van de koude oorlog tussen het communisme en het westen. Hoe denk je dat ze Rusland in het failliet hebben gekregen? Het zal u allicht een beetje van de pot gerukt lijken allemaal maar het was zo..en het is misschien nog zo? Maar dat zijn politieke complotten gestuurd door buitenlandse "inmengingen" in lokale partijen. Maar goed zulke dingen geloof je waarschijnlijk niet net zoals destijds vele junkie het niet wilden geloven alhoewel ze het "rood communistisch boekje" in hun achterzak hadden zitten en er dagelijks in lazen. Citaat:
Van de meeste uren, was het gros voor de doppers en de nationale schulden en de laatste beetjes waren voor mezelf. Comfortabel zijn zij die mij laten werken en me beschimpen daarvoor. O.a. mijn dank aan de regeringen van de laatste jaren, de cd-v, de sp-a en de talloze kleine partijen die daar ook maar voor spek en bonen bij zitten omwille van hun uitkeringen. Ze zouden hun namen misschien kunnen veranderen in "de bandito's, de outlaws, de hells angels en nog wat van dat.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 11 juni 2010 om 00:22. |
||
![]() |
![]() |