![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en zeggen dat de Franstaligen wel bereid zijn tot een staatshervorming is geen valse propaganda??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit: ik heb het net uitgeprobeerd: geef in Google 500.000 banen Voka in en bekijk het resultaat en kijk vooral naar de jaartallen van de berichtgevingen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 2 juni 2010 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Ik neem aan dat Prof. De Vos nu niet precies de man is om uitspraken te doen over teksten die hij niet gelezen heeft.
|
![]() |
![]() |
#124 |
Minister
|
![]() Fijntje van BDW : "'Straks eist ze nog een doorgang naar de zee."
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En iets meer uitgebreid: er komt geen staatshervorming en BHV wordt niet gesplitst.
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U geeft dus toe dat het hier gaat om bedrieglijke leugens en valse propaganda ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 juni 2010 om 12:50. |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De NVA heeft haar belofte ingeslikt, toen het inzag dat het zich hierdoor belachelijk aan het maken was. Het bedrog lag er te vingerdik op. Zo zit het in mekaar. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zeg wel dat degenen die beweren dat de Franstaligen deze keer wel bereid zijn tot praten, liegen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.n-va.be/nieuws/column/moe...at-op-de-grond Trouwens, ik wacht nog altijd op uw eerste inhoudelijke reactie over de 500k jobs houding van NVA die uit deze tekst naar voor komt. Komt die er nog of gaat u zich blijven beperken tot "Olijke Bart" dit en "Olijke Bart" dat? Laatst gewijzigd door fox : 2 juni 2010 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Minister
|
![]() Maar misschien begrijp ik haar verkeerd en betekent ""Het is even belangrijk dat Brussel met Wallonië een grens zou delen in een evenwichtig federaal land." inderdaad zoals ik het zou opvatten dat het Brussels gewest gewoon in Vlaanderen moet opgaan.
![]()
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NVA zegt: Wij beloven geen 500K jobs anti-NVA zegt: kijk NVA belooft 500K jobs, wat een bedrog Te gek voor woorden. |
|
![]() |
![]() |
#136 |
Gouverneur
|
![]() Ik beledig uit principe niet, omdat ik er niets mee vooruit ben. Rode driehoekjes kunnen mij gestolen worden.
|
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De eerste versie op TV klonk nochtans zo, doet ermee wat je wil.
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen hoor, ze hebben hun staart niet ingetrokken. Ze hebben netjes aangetoond waarover het gaat. Een belofte van de voorgaande Belgische regeringen om tegen 2010 (!) 500K nieuwe jobs te creeëren. Allemaal netjes te lezen op http://www.n-va.be/nieuws/column/moe...at-op-de-grond En nu uw inhoudelijke reactie graag. |
|
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correct.
![]() |