![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
by the way in tegenstelling tot jou vind ik dat men beide (autochtoon en allahtoon geweld) hard moet aanpakken
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in den belgique ben je nogal snel als autochtoon racist ze doen maar de multicul adepten
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Houdt u aan de feiten graag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een hollander, een vlaming wat maakt het uit. Je geeft toe racist te zijn en je bent er nog fier op ook.
Als u wilt geef ik even mij opinie weer maar na jouw reactie's te hebben gelezen denk ik niet dat mijn opinie veel zal uitmaken. Indrukwekkend echt, dit heb ik nu nog nooit gelezen op dit forum.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Dat woord hoeven vele allochtonen niet 'meer' te leren. Wij (Ik toch) zeggen in onze taal 'aracist' als we het over een 'racist' hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() Door bepaalde woorden zoals racist, homofoob, ... e.d. steeds te gebruiken heeft het zich uitgeholt. De woorden dragen niet langer de boodschap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat ge er niet mee akkoord bent doet niets ter zake gezien ook Nederland die verdragen heeft ondertekend en zich daar dus mee akkoord heeft verklaard.
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() De woorden staan in de verdragen van de verenigde naties en dragen wel degelijk de boodschap.
Het is niet omdat je met een begrip niet akkoord gaat dat je geen racist bent. Net zoals een dief spreekt over lenen, blijven racistische uitspraken racistisch, ook al ben je er mee akkoord.
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die politiek correcte multiculturele drammerigheid met hun steeds maar herdefiniëren van zaken -waaronder dus de begrippen die u hierboven aanhaalt- zodat die beter in hun politieke kraam te pas komen, moet maar eens afgelopen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Holland heeft na België nu ook een 'ondemocratische' partij (om het even eufemistisch te verwoorden)
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 12 juli 2010 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Ik ben in deze topic helemaal niet veel van zeg, ik stelde alleen dat jij er nogal gemakkelijk van uitging dat ze het zelf uitgelokt had. Nu ben je op je pik getrapt en begin je er maar op los te fantaseren. Ik heb wel degelijk al meegediscussieerd in andere draden over geweld. Mijn standpunt daarover is andere forumdeelnemers inmiddels wel bekend: ik vind dat justitie pover werk doet, ben voor de bouw van extra gevangenissen en voor een consequente bestraffing van ALLE criminaliteit. Wat ik dan weer niet doe is op basis van een artikeltje in HLN proberen om bepaalde vormen van criminaliteit goed te praten. Daar hebben we jou al voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als dat alles mij tot een racist zou maken, dan zij het zo, en dan draag ik die titel met trots. Wat let u trouwens mij wegens vermeend racisme aan te klagen bij één of andere rechtbank? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() racisme is niet zo evident om te bewijzen,
als de rechtbank van oordeel is dat het om een racistische daad gaat,dan lijkt me er geen twijfel meer mogelijk...
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() Voor jouw bestaat racisme niet?
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zei dat ook jij ( als jij die mening van die man zou delen... wat je beaamde ) daaronder viel en dat sloeg duidelijk op 't feit dat je denkt meer of eerst rechtmatig te zijn. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |