![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Leopold II van Anhalt-Dessau (1747-1751) Leopold II van België (1835-1909) Leopold II van het Heilige Roomse Rijk (1790-1792) Leopold II van Lippe (1802-1851) Leopold II van Oostenrijk (1075-1095) Leopold II van Toscane (1824-1859) en er zijn er waarschijnlijk nog hoor Laatst gewijzigd door frank1234 : 14 juli 2010 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat over die met de mooiste baard van alle Leopolds.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 14 juli 2010 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Alle mensen die Albert, en Leo(pold) heten dwingen van naam te veranderen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je twee zonen hebt, Bert en Leo, kan je ze ook niet beide Patrice noemen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat om een ordinaire moordenaar-voor-eigen-gewin goed te praten... ![]()
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens, mijn beste Dinges, heb ik als Vlaming met het Belgisch koningshuis niets te maken, en al zeker met hun handen-hakkende en moordende overgrootvader niet.
Als u me solidariteit met die imposteursbende vraagt, dan kan ik enkel antwoorden: u bent aan het verkeerde adres. Het Belgisch-Brusselse establishment zal zich helemaal alleen voor zijn misdaden moeten verantwoorden.
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 14 juli 2010 om 13:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand van de familie hier op het forum?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Vlaanderen is net als Congo een slachtoffer geweest van het Belgisch-Brusselse establishment. Solidariteit met de Congolezen ligt voor de hand. Daarom is Van Bellingens voorstel ook zo correct.
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er mis mee om alle Leopold II-lanen om te dopen tot Patrice Lumumba-lanen (onderschrift:vermoord door de Belgisch-Brusselse staat)?
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uw voorstel is uiterst geschikt voor de Boudewijnlanen ! Hem kan je de dood van Lumumba wel verwijten ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gezegd dat ik een signaal wil geven. Met leren leven, geef je geen signaal. Dus herhaal ik mijn vraag: ik lig niet wakker van die bladzijde, maar ik wil toch een signaal geven. Wat moet ik dan doen, als jij geen straatnaamsverandering wil ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() Heeft die mens iets misdaan misschien?
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Wie houdt woutertje tegen om de HUIDIGE problemen in Rwanda aan te klagen, ipv vervallen symboliek aan te klagen..
|
![]() |
![]() |