![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Komaan, wat liggen trollen met uitdagend getreiter ala..dikke zever..nog meer dikke zever...is dat een ambassadeur van de holibi gemeenschap ?...
Als men aanvaard wil worden in de maatschappij MOET men de gemeenschappelijke kenmerken aandikken, niet de onderscheidende..en zich zeker niet gaan afzonderen in minderheidsmaatschappijtjes of manifestaties.. De extravagantie van bepaalde gay pride parades heeft de aanvaarding van anderssexuelen GEEN goed gedaan.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter voor manifestaties zoals gay parades en gay games heb ik heel wat minder begrip. Het werkt segregatie simpelweg in de hand. Het lijkt sterk op aandachtshoererij: "Kijk naar mij, ik ben homo". Heteros schreeuwen ook niet te pas en te onpas van de daken dat ze hetero zijn. Wel holebis moeten dat ook niet doen. En van lange tenen gesproken. Als je de kritiek niet kan begrijpen op gay games en parades dan heb je niet alleen lange tenen maar dan ben je ook helemaal niet ruimdenkend. Laatst gewijzigd door fox : 4 augustus 2010 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik er ook echt helemaal geen problemen mee dat je in eigen disco`s uitgaat, of bepaalde events organiseert, maar ge zijt evengoed welkom in t plaatselijk cafe van den duivenbond wat mij betreft. Ik geef dat eerlijk toe, ik heb mij al geweldig geamuseerd met een aantal homo`s en lesbiennes die ik ken. Die mensen worden gewoon behandeld en willen ook zo behandeld worden. En ik ben er trouwens vrij zeker van dat moesten een paar van die lesbische dames dat filmke zien die ook strijk liggen van t lachen. Sorry maar t is zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je zelf zegt: dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Dat gay pride parades de aanvaarding van andersseksuelen ook maar in het minste geschaad zou hebben, daar zie ik weinig aanwijzingen voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik gedaan
Vanop de website Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De gay artiesten op de vrt en vtm hebben 100 keer meer gezorgd voor aanvaarding...iemand die fantstisch zingt, zorgt voor een gemeenschappelijk kenmerk dat zijn homosexualiteit in het juiste licht plaatst, namelijk als een deel(tje) van iemands persoonlijkheid.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien eens een beetje verder proberen te kijken dan je neus lang is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Denk toch eens een klein beetje na man...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de frustraties reëel zijn besef ik maar al te goed. Of deze frustraties terecht zijn, daar ben ik helemaal niet zeker van. Dat mensen daar oplossingen voor zoeken lijkt me ook nogal logisch. Dat die oplossing er voor sommigen in bestaat door groeperingen op te richten lijkt me dan ook niet meer dan normaal. Dat die oplossing er voor anderen dan weer in bestaat om met een pluim in de kont door de stad te paraderen, dat vind ik dan weer niet zo goed te begrijpen. En dat sommigen denken de oplossing gevonden te hebben door evenementen te organiseren zoals de gay games is al helemaal van de pot gerukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik uw kromme redenering zou doortrekken dan zijn de Olympische spelen ook niet in de eerste plaats een sportmanifestatie. Uiteraard weet iedereen wel beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard niet. Die gasten zorgen eerder voor een stereotypering van de homo, net zoals gay parades en dergelijke toestanden daar ook voor zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp en accepteer dat allang mijn beste. Maar ik zou het ook apprecieren dat u begrijpt dat een mens serieus gekant kan zijn tegen gay parades en games zonder iets te hebben tegen homo's en dat daar ook goeie redenen voor zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Dat is zeker en vast niet te danken aan de drag queens en pluimendragende pride 'gays', dat kan ik je verzekeren..integendeel als dat het enige beeld van homo's was dan was er nu nog steeds niets..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() We weten natuurlijk allemaal dat stereotypes over homo's en homofobie alleen maar toegenomen zijn sinds er homoseksuele artiesten kwamen en sinds gay parades georganiseerd worden. Voordien waren zij gewaardeerde leden van de gemeenschap. Zolang ze hun geaardheid angstvallig verborgen hielden. Veel beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Kurt van Eeghem, Dré Steegmans ook niet echt een stereotiep..en zo kan ik er nog opnoemen..
|
![]() |
![]() |