![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Tegenwoordig is dat 10 000 kilometer en meer. 3 keer minder dan vroeger = 3 keer minder werk dan vroeger. En die evolutie gaat door.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 augustus 2010 om 17:00. |
|
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=CPIbGnBQcJY Ik heb het al gezegd. Het duurt geen 10 jaar meer.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 augustus 2010 om 17:08. |
|
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn tuut is van 2003, turbo diesel, en behoeft om de 25.000 km verse olie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Partijlid
|
|
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Lokaal Raadslid
|
[quote=Sfax;4940863]'t Is dan ook bullshit dat managers zelf bepalen wat ze verdienen. De enigen die dat kunnen, zijn zij die eigenaar zijn van hun eigen bedrijf. Al de rest heeft zich via die eigenaars en via de kanalen die daaraan verbonden zijn te verantwoorden.
Dat managers misschien in een positie zitten waarin ze hun loon kunnen onderhandelen, is iets anders. Dat kan iedereen, en hoe meer ze te bieden hebben, des te meer onderhandelingsmarge die zullen hebben. Als je er echter voor kiest je loon te laten onderhandelen via algemene overeenkomsten die voor iedereen geldig moeten zijn, dan moet je niet verbaasd zijn dat je verzuipt in de grijze massa. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Los daarvan hangt veel af van jouw definitie van rijk. Zolang je "rijk" enkel en alleen kan bekijken in vergelijking met anderen, wat anderen hebben en kunnen en wat anderen doen wat jij niet doet, dan zal je nooit rijk zijn. Ik heb geen vergelijking met anderen nodig om mijn eigen geluk af te meten. Ik doe wat ik wil en ik laat wat ik wil en ik verdien genoeg om bij die dingen niet na te moeten denken (weliswaar binnen bepaalde grenzen maar ik ben happy met die grenzen). Dus ja, ik beschouw mezelf als "rijk"... Dat anderen dingen kunnen die ik niet kan (en waar ik geen interesse in heb), dat deert me niet. Dat anderen meer hebben dan ik, dat deert me niet. Mensen zouden dat eens moeten proberen ipv zich alleen maar blind te staren op de "anderen". |
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
30.000 km of 1 x per jaar (wat het vlugst bereikt wordt).
|
|
|
#131 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Maar vroeger was dat niet het geval.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
inderdaad.
|
|
|
#133 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Staatssecretaris
|
Nu we toch over oude wagens en olie verversen bezig zijn, een leuke waargebeurde anekdote: een vriend van mij (een kunstenaar) heeft jaren rondgereden met een oude Mazda. Hij ververste zijn olie....nooit. Hij gooide er gewoon verse bij, als het peil te laag werd. De laatste keer dat ik hem zag stond zijn teller op.. 400.000 km. Echt waar.
Die Mazda bleef rijden om twee redenen: om zijn baas een plezier te doen, en uit gewoonte. Fred. |
|
|
|
|
|
#137 | ||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Fred. |
||||
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#140 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verzekeringen zouden geen winsten mogen maken, break even is meer dan genoeg.
Laatst gewijzigd door illwill : 27 augustus 2010 om 10:41. |
||
|
|
|