![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() veralgemening is altijd slecht.Het is een cliché van hier tot in Tokyo maar er zijn overal goede en slechte mensen. Dat gezegd zijnde, er zijn inderdaad veel zigeuners, meer dan gemiddeld, die stelen, voor overlast zorgen en niet werken, vraag dat maar aan de Roemenen, Slovaken, Hongaren, Tsjechen en Bulgaren met veel ervaring ter zake. Ik was onlangs in Sevilla en zag daar dat de zigeunerwijk bestaande uit door de overheid geschonken nieuwe appartementsgebouwen, volledig vervallen was. Andere wijken met dezelfde gebouwen in dezelfde periode gebouwd, maar bewoond door Spanjaarden, Marokkanen en andere migranten, waren in goede staat. Identitiek hetzelfde fenomeen dus als in de oostbloklanden, je kunt het alvast niet op de communisten steken. Bvb. in een streek van Moldavië bouwde men in de jaren 80 nieuwe gebouwen voor zigeuners, ze kregen ook een job aangeboden. Na 5 jaar zag je dat er bijna geen ramen meer in de vensters zaten, dat de onderste verdiepingen als paardenstallen werden gebruikt en dat er regelmatig branden uitbraken omdat ze liever hout stookten dan de centrale verwarming te repareren.
Nu weet ik wel dat zigeuners ook positieve zaken bijbrachten, zoals muziek en dans bvb. Enfin, reden genoeg om een extra oogje in het zeil te houden in zigeunerwijken, zoals de overheden deden voor de val van de muur. Selectief zigeuners terugsturen vind ik overdreven. Ik vind het wel een goed principe dat mensen die voor overlast zorgen, van uitkeringen leven en in aanraking met justitie komen een enkeltje krijgen richting thuisland. (of ze daar in Roemenië en Bulgarije zo blij mee zijn is weer een andere vraag). Dat zou trouwens moeten gelden voor alle recente, en zelfs minder recente, migranten. Als ze voor overlast zorgen of profiteren, hebben ze hier niets te zoeken, ongeacht hun origine. Laatst gewijzigd door tomm : 31 augustus 2010 om 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Wanneer organiseer je eens een gaypride-stoet in Mekka, Sodomis ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De recente hygiëne-maatstaven in Europa gaan dan ook niet terug op de Romeinen, en zelfs die doorstonden op dat vlak zelf geen vergelijkingen met pakweg Germaanse stammen. Al moet ik grif toegeven dat ik niet weet hoe continu de badcultuur en de opvattingen over hygiëne in het Midden-Oosten zijn.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 31 augustus 2010 om 01:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom moet elke disussie over migratie uitmonden in duscussies over de Islam? De meeste zigeuners zijn christelijk, net als veel Afrikaanse migranten en bijna alle Latijns-Amerikaanse migranten. Wat vooral van tel is zijn cultuurverschillen en economische verschillen. Ik vind ook dat radicale Islam aan banden gelegd moet worden, net als fundamentalistische christelijke en Joodse sekten, maar ik voel mij echt niet slechter omdat er een moskee in m'n buurt is en redelijk wat gesluierde vrouwen. Zolang moslims hun godsdienst niet opdringen aan niet-moslims, zie ik geen groot probleem. En als dat wel gebeurt, moeten die individuen die de wet overtreden hard aangepakt worden.
![]() Kremlin met orthodoxe kathedraal en moskee, Kazan, Rusland. Laatst gewijzigd door tomm : 31 augustus 2010 om 01:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien is drie bezoeken per week aan de hammam en tussendoor dag en nacht hetzelfde ondergoed dragen niet echt beter dan de gebruiken die we hier hebben gekend, hoe "vuil" we die nu ook vinden. En uiteindelijk leidt dit maar af van wat ik eigenlijk betoogde: dat de jeugd in de mohammedaanse landen nog meer aan lager wal is geraakt dan in Borgerhout of Molenbeek.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Enkele bekende tartaren zijn: Dinara safina (tennister) en Charles Bronson (amerikaans acteur). altijd leuk wat bij te leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ga een naar thailand of praat eens met mensen die er werken/wonen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Omdat onze IMMIGRANTEN duidelijk geen zin hebben tot INPASSEN. Neen, ze werken liever tegen en eten liever van twee walletjes.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 31 augustus 2010 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 31 augustus 2010 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat niet wat iedere godsdienst wil, anderen bekeren, het geloof, het ware geloof uitdragen. Mijn God is de enige echte. De uwe kan dus niet anders zijn dan een valse.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 1 september 2010 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Insinuaties dat ik een homo & een sos zou zijn. ![]() Mijn vrouw ligt te slapen beneden & ik verander elke verkiezingen van partij. ![]() Als jullie de mannen zijn die het volk uiteindelijk op de spooktreinen moeten zetten, zullen jullie toch beter moeten leren sorteren. ![]()
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 1 september 2010 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister
|
![]() Geneer jullie niet, hoor. Links en rechts (extreem van beide zijden inbegrepen) die ge-
zellig elkaars polletjes drukken om de Roms de das om te doen. Ik heb eigenlijk niets voor of tegen Roms. Net zoals zij waarschijnlijk niets voor of tegen mij hebben. Voor zover ik weet leggen ze geen bommen links en rechts, nemen ze geen gijzelaars, onthoofden ze niemand en brengen ze hun tijd niet door met op Joden of Amerikanen of op wie hun niet bevalt te schieten. Maar vast zijn het profiteurs. Ik krijg krampen als ik dit hoor uit de mond van links en propalestijns. |
![]() |
![]() |