![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Enorm verbazend. Ik ben ook benieuwd naar dat bewijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Slap die bitch intypen in youtube deed niets, vandaar de vraag naar wat'm verwees.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() Ik wacht vol heidense moed op je bewijs...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister
|
![]() Ok, ik heb de volgende 2 pagina's dus verder gelezen, in de hoop dat u enig bewijs of excuus zou geleverd hebben, maar heb er geen gevonden, Moor.
Los daarvan wil ik u even zeggen dat u naar mijn gevoel geen moslim bent, maar een extremistische moslim. Wat ook wel te verwachten werd aangezien uw nick, bij mijn weten waren de Moren een volk die verkrachtte, moordde, etc in, zonder even op google te spieken, in Griekenland? |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dus die inside joke vloog mijlenver over me heen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je daar soms een linkje naar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Ditto
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit was er een tijd dat men niet op de tenen hoefde te lopen uit angst om op andere tenen te trappen, herinner jij je die tijd nog?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vanaf nu zal ik dit antwoord echter klaarleggen om het telkens als het van pas komt te gebruiken en een eind te maken aan oeverloos gezeur over oninteressante details van een oninteressant imbecielengeloof. Een zeer goede samenvatting, Zib Kabir!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Minister
|
![]() Moor?
Citaat:
Citaat:
![]() Wij wachten... Laatst gewijzigd door plakker : 25 september 2010 om 17:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims zijn hevige maar toffe mensen die nog weten wat normen en waarden zijn
![]() |
#137 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 september 2010 om 18:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Voor mij, dus een persoonlijke invulling, betekent gematigd dat je je geloof beleidt met inachtneming van je omgeving, en dat je flexibel bent en de voorschriften van de religie met gezond verstand kunt relativeren.
Een non is niet gematigd omdat haar hele leven zich rond haar geloof centreert en ze in sterke mate afwijkt van wat als een normaal leven wordt beschouwd. Een moslima met hoofddoek kan wel gematigd zijn daar zij niet met god getrouwd is . ![]() Als het politiek wordt gebruikt duidt het volgens mij in de eerste plaats op 'niet extreem/fanatiek/gewelddadig', maar een inhoudelijke definitie zou ik zo gauw niet weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 september 2010 om 18:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mensen als suqar
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 25 september 2010 om 19:19. |
![]() |
![]() |