Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 oktober 2010, 19:44   #121
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
@ Roodhaar

Correct, ik heb de bron weggelaten omdat ik niet per definitie de politieke lading mee wilde nemen van deze feiten .

dat noemen ze de discussie vervalsen .

.
Citaat:
Mijn menig dat arabieren totaal geen ene moer uitvoeren om hun eigen levenstandaard op te krikken maar zich veelal en uitsluitend bezig houden met de anti Israël-politiek maar zelf op een jammerlijk niveau naar de wereld kijken
dikke nonsens jongen :

The earliest recorded mention of Dubai is in 1095, and the earliest settlement known as Dubai town dates from 1799. Dubai was formally established in the early 19th century by the Al Abu Falasa clan of Bani Yas, and it remained under clan control when the United Kingdom assumed the protection of Dubai in 1892. Its geographical location made it an important trading hub and by the beginning of the 20th century, it was an important port. In 1966, the year oil was discovered, Dubai and the emirate of Qatar set up a new monetary unit to replace the Gulf Rupee. The oil economy lead to a massive influx of foreign workers, quickly expanding the city by 300% and bringing in international oil interests. The modern emirate of Dubai was created after the UK left the area in 1971. At this time Dubai, together with Abu Dhabi and four other emirates, formed the United Arab Emirates. The following year Ras al Khaimah joined the federation while Qatar and Bahrain chose to remain independent nations. In 1973, the monetary union with Qatar was dissolved and the UAE Dirham introduced throughout the UAE. A free trade zone was built around the Jebel Ali port in 1979, allowing foreign companies unrestricted import of labour and export capital. The Gulf War of 1990 had a negative financial effect on the city, as depositors withdrew their money and traders withdrew their trade, but subsequently the city recovered in a changing political climate and thrived.

Today, Dubai has emerged as a global city and a business hub.[7] Although Dubai's economy was built on the oil industry, currently the emirate's model of business, similar to that of Western countries, drives its economy, with the effect that its main revenues are now from tourism, real estate, and financial services

bron : zie wiki
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 17 oktober 2010 om 19:47.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2010, 20:12   #122
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

@ Roodhaar

Ik zie de correlatie niet met de draad, maar niettemin zit Dubai diep in de problemen. Dank zij de broederschap worden ze overeind gehouden door hun buren maar anders was Dubai al ten onder gegaan.

Je had SA beter als voor beeld kunnen nemen, alhoewel extreem Islam bekommeren zij zich wel degelijk om hun inwoners. Het zij ze gegund. Bestudeer de Sa'udi's eens van de politieke kant, dan zul je nog tot verrassende ontdekkingen komen .....
Oud 17 oktober 2010, 20:26   #123
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
@ Roodhaar

Ik zie de correlatie niet met de draad,.....
die IS er idd niet, maar JIJ begon over arabieren die niets kunnen/doen en joodse suprematie uit een pro israelbron (die je niet vermeldde) alsof dat blijkbaar het walgelijke gedrag van de israelieten tov van de niet joodse autochtone Palestijnen goedpraat.

Citaat:
maar niettemin zit Dubai diep in de problemen.
dankzij een wereldwijde economische crisis zijn vooral de toeristen en vastgoedsector getroffen ja. Maar hun financieel kapitaal blijft overeind en ze blijven investeren in relatief goedkope aandelen van US en Eu firma's.

Citaat:
A City Mayors survey rated Dubai as 44th among the world's best financial cities, while another report by City Mayors indicated that Dubai was the world's 33rd richest city, in terms of purchasing power parity (PPP).[84] Dubai is also an international financial centre and has been ranked 37th within the top 50 global financial cities as surveyed by the Mastercard Worldwide Centres of Commerce Index (2007)and 1st within the Middle East.
bron wiki, en die survey dateert van 2008 , en de andere van 2009
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 17 oktober 2010 om 20:33.
Oud 17 oktober 2010, 20:41   #124
D'ARTOIS

Standaard

@ Roodhaar

Arabieren kunnen wel maar DOEN het niet. Voor Golf I was Irak alle andere Arabische landen vèr vooruit. Saddam had meerdere malen de gelegenheid om de VS militairen volledig in de pan te hakken maar liet het na door onwetendheid en zelfverheerlijking.

De opsomming zij feiten, niets meer en niets minder en hebben niets met discussievervalsing te maken.
Oud 17 oktober 2010, 20:50   #125
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
@ Roodhaar

Arabieren kunnen wel maar DOEN het niet. .

nogmaals verenigde ARABISCHE emiraten. uw haat jegens hen doet niet terzake.

Citaat:
Voor Golf I was Irak alle andere Arabische landen vèr vooruit. Saddam had meerdere malen de gelegenheid om de VS militairen volledig in de pan te hakken maar liet het na door onwetendheid en zelfverheerlijking.
dat mag u even aantonen. Dit keer met objectieve bronnen

Citaat:
De opsomming zij feiten, niets meer en niets minder en hebben niets met discussievervalsing te maken
integendeel, en de bewijzen staan hierboven.
.
Oud 17 oktober 2010, 21:01   #126
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
... JIJ begon over arabieren die niets kunnen/doen en joodse suprematie
Er is geen reden om in deze kwestie de Arabische landen te bewierroken of onze ogen te sluiten voor wat er in de Arabische wereld misloopt. Ik ben zelf geen fan van Arabische monarchiën of dictators die hun bevolking in ellende laten kreperen en zichzelf de waan van voorbije historische figuren aanmeten. Saddam Hoessein had daar een handje van weg alsof hij de persoonlijke afstammeling van Nebukadnezar was en Mubarak denkt blijkbaar dat hij Ramses V is. Hetzelfde gaat op voor de koning van Marroko en die van Jordanië. Omhoog gevallen monarchen en usurpatoren die best zo snel mogelijk van de troon worden gestoten door hun eigen, opstandige volk of een geschoolde, militaire klasse.

Ik heb de opsomming die D'Artois geeft niet op alle feiten gekontroleerd en ik steek er mijn hand derhalve niet voor in het vuur, maar het is wel zo dat het grootste deel van de Arabische wereld bijzonder slecht scoort op vlak van de HDI en op wetenschappelijk vlak en ontwikkeling/onderwijs.

In het lijstje kan er misschien de opmerking worden gemaakt met betrekking tot punten zoals:

Citaat:
* Griekenland, met 10 miljoen inwoners, vertaalt 5x meer boeken dan de 22 Arabische landen met een bevolking van 300 miljoen.
wat me logisch lijkt: niemand behalve de Grieken lezen hun eigen boeken en Grieken hebben last met andere talen. Vertaling is dus een noodzaak wat voor de Arabische wereld met 500 miljoen mensen minder het geval. Elk boek heeft daar een voldoende grote afzetmarkt en er worden voldoende boeken voor die markt gepubliceerd. Het betekent natuurlijk wel dat de Arabische wereld veel minder toegang heeft tot inzichten, ideeën, experimenten, ervaringen, ontdekkingen of uitvindingen uit andere taalgebeiden.

Natuurlijk zijn er ook veel minder Grieken analfabeet dan Arabieren en dat heeft alles met het pathetische ontwikkelingspeil te maken.

Citaat:
* Israël investeert 110 US dollars per persoon per jaar in wetenschappelijk onderzoek. De Arabische landen 2 US dollar per persoon per jaar.
* Israël heeft 6 universiteiten in de top 300, de Arabische landen hebben geen universiteiten in de top 400.
Men zou kunnen opperen dat die Universiteiten met geld uit de VS worden gefinancierd - wat natuurlijk zo is - en nogal wat docenten vanuit de VS en Europese landen kunnen aantrekken aangezien noch geld noch de taal een grote barrière vormen.

Maar dat ontslaat de Arabische leiders geenszins van hun verantwoordelijkheid.

Citaat:
* In de Arabische wereld kan 50% van de vrouwen niet lezen of schrijven.
Ja, en dat is niet 'per ongeluk' zo, maar een bewuste keuze. Het is schandalig.

In heel het conflict weiger ik absoluut en pertinent om me te laten gijzelen door de idee dat je ofwel een fan moet zijn van Israël (waar heel wat redenen voor aan te brengen zijn) of van de Arabische wereld (wat ook maar moeilijker te beargumenteren valt).
Ik reis graag en vaak naar Arabische landen omdat ik er bijzonder kan genieten van de huidige savoir vivre (ook bekend als dolce far niente) en de voorbije glorieuze culturen en kunstuitdrukkingen. En omdat de doorsnee mensen er uiterst gastvrij en beschaafd zijn wat betreft het onthaal van vreemdelingen. Dat is allemaal uitermate aangenaam.

Maar mijn gemoed schiet telkens vol als ik iemand wat beter leer kennen en hoor over de armtierige levensomstandigheden, de gebrekkige politieke mogelijkheden, de gruwelijk onderdrukte seksualiteit, de systematische aanvallen op hun fysieke en psychische integriteit, de genadeloze repressie die in veel van die landen heerst en de moedwillige, krapuleuze onderontwikkeling waartoe de elite haar eigen volk veroordeelt. Dat is allemaal extreem wraakroepend.

Ik zie de ontwikkeling van een onafhankelijk Palestina in de lijn van PLO, Fatah en PFLP ook als een directe aanval op dat soort Arabische regimes omdat de hele visie die door deze partijen en bewegingen wordt uitgedragen in schril contrast staat met die praktijken.
Het hoeft geen verbazing te wekken dat veel van de Arabische heersers de solidariteit met hun broedervolk vooral met de mond beleiden maar in de praktijk niet te beroerd zijn om met Israël samen te werken of de ogen te sluiten voor wat Israël aanricht en - erger nog - de eigen Palestijnse vluchtelingen generaties lang te verdoemen en te veroordelen tot het permanente statuut van verschoppeling.
De Palestijnen klagen dat soort toestanden niet alleen welsprekend aan, hun gewone bestaan en hun eigen visie is er ook de felste kritiek en aanval op. Het is één van de redenen waarom ik nogal wat sympathie heb voor de Palestijnse strijd. Die is namelijk niet gericht tegen Joden, hij is niet louter gericht tegen de staat Israël maar hij is eveneens gericht tegen de Arabische koninkrijken en republieken die aan elkaar hangen van schijnheiligheid, uitbuiting en onderdrukking.

't Is dat dat ook eens gezegd mag worden.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 17 oktober 2010 om 21:06.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 oktober 2010, 21:56   #127
D'ARTOIS

Standaard

@ MvA

Ik vind het een dappere benadering van je en je weet dat ik niet lang niet altijd pro-Israël ben maar wel degelijk mijn vraagtekens zet bij het huidige reilen en zeilen van de staat.

Ik kan wel een paar oorzaken aanwijzen maar daarmee zou ik me al snel op een anti-semitisch pad gaan begeven. Maar de oorzaken liggen niet besloten in Israël maar daarbuiten. Het zijn niet sec de Amerikanen (Wasps) die de staat Israël in politiek opzicht hebben gekidnapt, maar de machtige andere groep, waarvan er een behoorlijke vertegenwoordiging is binnen ge overheid, handel en industrie. Netanyahu, zelf een geboren Amerikaan behoort zeker tot die groep. Het is die groep die (vermoedelijk) aanleiding heeft gegeven, of gezocht voor Golf II. Met op de achtergrond de familie van Mongool Jr die daar garen bij te spinnen had.

@ Roodhaar

Het ontslag van Michael Dugan, 4-sterren luchtmacht generaal en verantwoordelijke bevelhebber voor de geheel VS luchtmacht die opzettelijk geheimen over Golf I liet uitlekken terwijl de aanvoer van troepen naar S-A nog in volle gang was naar de verzamelde Amerikaanse pers.
Powell, die het verantwoordelijk was voor het ontslag op staande voet deed dat op basis van de volgende grieven:

1) U gaf blijk van een volkomen verkeerd oordelingsvermogen;
2) De bespreking van operationele plannen en een prioriteitenlijst van oelen (met de pers);
3) Het maakt u tot de zelfbenoemde zegsman van de Gezamenlijke Chefs van Staven en de uitvoerend bevelhebber;
4) Een slecht voorbeeld voor de anderen, zeker in de luchtmacht;
5) U behandelt het vooruitzicht op verliezen op een onnadenkende manier;
6) U zei (tegen de pers) dat wij het uitvoeringsbeleid over het niet-betrokken-zijn bij moordaanslagen (lees: Saddam) zouden overtreden;
7) De mogelijke onthulling van geheime gegevens over de grootte en locatie*
van onze strijdkrachten;
8) U deed minachtend over de rol van andere krijgsmachtonderdelen;
9) U brengt gevoelige diplomatieke zaken ter sprake waaronder het verkrijgen van informatie over doelen van Israël.

*) Terwijl Saddam al 400.000 man in Kuweit had, had Schwarzkopf er 10.000
ter plaatse en geen tanks.

Bron: Archief The Washington Post

Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 17 oktober 2010 om 21:57.
D'ARTOIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 12:09   #128
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
niet dat de zoveelste hasbara poging om walgelijk te ontkennen dat er palestijnen bestaan moet verbazen...

dit is de realiteit :

Following the 1948 establishment of the State of Israel, the use and application of the terms "Palestine" and "Palestinian" by and to Palestinian Jews largely dropped from use. For example, the English-language newspaper The Palestine Post, founded by Jews in 1932, changed its name in 1950 to The Jerusalem Post. Jews in Israel and the West Bank today generally identify as Israelis. Arab citizens of Israel identify themselves as Israeli and/or Palestinian and/or Arab.

After the creation of Israel, the exodus of 1948, and more so after the exodus of 1967, the term came to signify not only a place of origin, but the sense of a shared past and future in the form of a Palestinian nation-state.
Dat stukje tekst bewijst juist mijn stelling. Tot 1948 werden alle etniciteiten tezamen Palestijnen genoemd. Na de Israelische onafhankelijksheidoorlog is de PLO de Arabische Palestijnen (Arabieren) Palestijnen gaan noemen, terwijl die term oorspronkelijk dus een andere betekenis had. Dat deden ze logischerwijs om (onterecht) aanspraak te blijven maken op het huidige Israel.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 15:26   #129
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

opmerkelijk hoe je over dit stuk heenleest

Citaat:
the use and application of the terms "Palestine" and "Palestinian" by and to Palestinian Jews largely dropped from use.
het zijn Palestijnse joden die ZELF zich geen palestijn meer noemden die dit in gang gezet hebben.

maar hoe dan ook, deze thread en het beeldmateriaal verduidelijkt nog maar eens de walgelijkheid van de israelietische fanatici.
.
Oud 18 oktober 2010, 23:57   #130
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
uw filosofisch gebrabbel doet eveneens niet terzake. wel dat joodse fundis grond stelen, het Palestijnse volk verdrijven en afslachten. en dat jullie begrepen hebben dat jullie waanzinnig en moordend joods kolonisatie experiment niet levensvatbaar is op langere termijn.

het gaat uiteraard niet om de grond letterljk, maar om het gebied. en dat stelen uw barbaarse israelieten wel degelijk.

.

wederom : uw filosofisch gebrabbel doet niet terzake. uw lol nog veel minder.

we ? nee, Jullie verwerpelijke zionisten zijn daar bewust beginnen stoken , terreur plegen , bomaanslagen gaan plegen en dergelijke. christenen, moslims en joden leefden daar relatief vredig totdat de joodse fundis de boel gingen verzieken. om nadien tot de conclusie te komen dat ze de Palestijnen niet konden breken en ze hun joodse lobbyisten inschakelden om de US te doen meestappen in hun absurd en verwerpelijk zionistische waanzin die geleid heeft tot vele slachtoffers en dito slachtpartijen onder de autochtone niet joodse bevolking.
Dikke zever Ben je het nu nog niet beu om altijd te liegen ? is er een jood met uw lief gaan lopen of zo ?
Wat gij daar allemaal schrijft, heel de tijd door, is toch gewoon propaganda afgeschreven van één of andere extremistische islamietische website, of mischien van een extreem linkse of rechtse ? Het loopt over van pure HAAT, man !
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2010, 23:58   #131
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
tiens tiens, de hasbara zijn in hun walgelijke en meestal absurde haatpropaganda overgegaan van het herbenoemen van Palestijnen tot "arabieren".
Pot, ketel , zwart...
Oud 19 oktober 2010, 00:01   #132
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is een arabier?

* Gedurende de laatste 1000 jaar zijn er in alle Arabische landen minder boeken vertaald dan in 1 jaar in Spanje.
* Griekenland, met 10 miljoen inwoners, vertaalt 5x meer boeken dan de 22 Arabische landen met een bevolking van 300 miljoen.
* Israël investeert 110 US dollars per persoon per jaar in wetenschappelijk onderzoek. De Arabische landen 2 US dollar per persoon per jaar.
* Israël heeft 6 universiteiten in de top 300, de Arabische landen hebben geen universiteiten in de top 400.
* In de Arabische wereld kan 50% van de vrouwen niet lezen of schrijven.
* Israël heeft per hoofd het hoogste aantal ingenieurs en wetenschapsmensen, dat zijn er 145 per 10.000.
* Israël behoort bij de 7 toplanden, wat betreft het aantal patenten.
* Het farmaceutische Israëlische bedrijf Teva, is de grootste producent van antibiotica ter wereld.
* Israël heeft het hoogste aantal gegradueerden van de wereld, de Arabische landen het laagste aantal.
* En zo zijn er nog talloze andere voorbeelden.
Een oasis van intellect midden in een mentaal achtergestelde woestijn...
Oud 19 oktober 2010, 00:09   #133
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
niet dat de zoveelste hasbara poging om walgelijk te ontkennen dat er palestijnen bestaan moet verbazen...

dit is de realiteit :

Following the 1948 establishment of the State of Israel, the use and application of the terms "Palestine" and "Palestinian" by and to Palestinian Jews largely dropped from use. For example, the English-language newspaper The Palestine Post, founded by Jews in 1932, changed its name in 1950 to The Jerusalem Post. Jews in Israel and the West Bank today generally identify as Israelis. Arab citizens of Israel identify themselves as Israeli and/or Palestinian and/or Arab.

After the creation of Israel, the exodus of 1948, and more so after the exodus of 1967, the term came to signify not only a place of origin, but the sense of a shared past and future in the form of a Palestinian nation-state.
Hier de realiteit :

Citaat:
Ter illustratie het volgende: hieronder zien wij twee Jordaanse postzegels. Aan de linkerkant, een postzegel uit 1949 met een afbeelding van de Jordaanse koning Abdullah en daarbij de benaming Palestina in het Engels en Arabisch. Aan de rechterkant een postzegel, uit 1964, met daarop een afbeelding van de Jordaanse koning Hoessein en een afbeelding van het volledige mandaat Palestina als een ongedeeld gebied, dus inclusief het tegenwoordige Israël en Jordanië.
Hieruit is op te maken dat ook in Jordanië de huidige landen Jordanië en Israël tezamen beschouwt worden als het gebied Palestina. Met de stichting van de staat Jordanië is het arabische gedeelte van Palestina opgegaan in Jordanië. Gekeken naar zowel het historisch als politiek aspect was dit een correcte weergave van zaken. Een en ander wordt ons duidelijker aan de hand van onderstaande afbeelding.
In dit gehele gebied zou er zowel plaats zijn voor arabieren als voor joden. Joden zouden hierbij de garantie krijgen dat zij zich vrij konden ontwikkelen, met het recht op hun eigen religie. Dit hele gebied werd zodoende (historisch correct, wanneer rekenend vanaf de Joodse diaspora) beschouwd als het gebied Palestina.

Met de naam Palestina is tot aan de jaren ’70 van de vorige eeuw altijd gerefereerd naar het gebied Palestina en het oude volk van de Filistijnen en in geen enkel opzicht naar een volk of andere bepaalde etnische samenstelling in de laatste 2000 jaren. De bewoners bestonden en bestaan, vanuit historisch oogpunt, uit joden, bedoeïnen en in latere tijden eveneens uit arabieren. Het was pas met de opkomst van de PLO onder leiding van, de uit Egypte afkomstige, Yasser Arafat, dat de geclaimde naam Palestina meer en meer als naam voor de arabische bevolking gehoord ging worden.
Verder lezen...http://www.jesussaves.nl/index.php?content=110
Oud 19 oktober 2010, 00:12   #134
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
@ Roodhaar

Ik zie de correlatie niet met de draad, maar niettemin zit Dubai diep in de problemen. Dank zij de broederschap worden ze overeind gehouden door hun buren maar anders was Dubai al ten onder gegaan.

Je had SA beter als voor beeld kunnen nemen, alhoewel extreem Islam bekommeren zij zich wel degelijk om hun inwoners. Het zij ze gegund. Bestudeer de Sa'udi's eens van de politieke kant, dan zul je nog tot verrassende ontdekkingen komen .....
Voor de meeste arabische heersers is het bestaan van Israël een goede zaak, een prima bliksemafleider voor de ontevredenheid van hun volkeren...
Oud 19 oktober 2010, 07:32   #135
Francientje
Minister

Standaard

Ik wil toch graag dat iedereen dit noteert:
De propalestijnen doen weinig anders dan haat spuwen.
De meeste mensen die Israel verdedigen blijken geen haat spuwen nodig te hebben om
dit te doen.
Francientje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2010, 07:34   #136
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Ik wil toch graag dat iedereen dit noteert:
De propalestijnen doen weinig anders dan haat spuwen.
De meeste mensen die Israel verdedigen blijken geen haat spuwen nodig te hebben om
dit te doen.
onzin

Oud 19 oktober 2010, 08:01   #137
Francientje
Minister

Standaard

Pardon?
Lees de teksten van je vriend Roodhaar. Lees ook sommige van je eigen teksten. en ga meteen een kijkje nemen hier.
http://www.youtube.com/watch?v=UN-JJreC4JQ
Oud 19 oktober 2010, 08:06   #138
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Pardon?
Lees de teksten van je vriend Roodhaar. Lees ook sommige van je eigen teksten. en ga meteen een kijkje nemen hier.
http://www.youtube.com/watch?v=UN-JJreC4JQ
Ik ken roodhaar niet, beschouw hem of haar derhalve niet als mijn vriend en nog veel minder als 'dé propalestijnen'. Hij of zij bekrtitiseert Israël op haar of zijn manier (die niet de mijne is) en ik lees daarin een felle afkeer van wat Israël doet en derhalve geworden is, een afkeer die ik deel en met ons veel critici waaronder zeer veel Joden, Israëli en mensen die in het algemeen mensenrechten en rechtvaardigheid hoog in het vaandel dragen.

Roodhaar voelt niet de behoefte om nuances aan te brengen maar ik kan niet zeggen dat u en andere Israëlfanaten daar erg sterk in zijn.

Wat u schrijft is een veralgemening waar u erg sterk in bent en ze is vooral op uzelf van toepassing.

Oud 19 oktober 2010, 09:00   #139
Francientje
Minister

Standaard

Ja kijk, ergens heb ik toch de sterke indruk dat jullie voortdurend op Israel zitten af te
geven omdat jullie DRIE KEER NIETS hebben dat het verdedigen waard is.
Dus Israel steekt jullie de ogen uit. Ja vast heeft Israel fouten. Maar vergeleken bij de
rest in de streek daar steekt het met hoofd en schouders boven alles uit.
Mensen zijn gelijk, systemen , filosofieen en godsdiensten definitief niet.
Oud 19 oktober 2010, 09:53   #140
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Francientje,je gaat toch niet Roodhaat met MVA vergelijken.

Ene zit vol haat en jaloezie,de andere heeft gewoon een ander wereldbeeld.

Ik ken trouwens een handvol Joden die denken zoals MVA.

Published 12:49 11.05.11
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be