Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 7 oktober 2010, 15:42   #121
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
De dag dat de Belgische tak van Fortis in Franse handen kwam, heb ik daar in ieder geval onmiddellijk mijn rekeningen gesloten en mijn geld weggehaald. Je weet maar nooit wat er te gebeuren staat in het geval dat België uit elkaar valt.
Wat een nonsens
Salvadorii is offline  
Oud 7 oktober 2010, 15:46   #122
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
De dag dat de Belgische tak van Fortis in Franse handen kwam, heb ik daar in ieder geval onmiddellijk mijn rekeningen gesloten en mijn geld weggehaald. Je weet maar nooit wat er te gebeuren staat in het geval dat België uit elkaar valt.
ik heb hetzelfde gedaan.
Oud 8 oktober 2010, 13:40   #123
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik heb hetzelfde gedaan.
Nodeloos, maar je kan wel een politiek signaal ermee geven. Ook ik heb mijn rekeningen bij Fortis opgezegd, maar dat was wel vóór de bankencrisis losbrak. Fortis was veruit de minst klantvriendelijke grootbank en dat wil wel wat zeggen.
Vito is offline  
Oud 8 oktober 2010, 14:04   #124
Shadowke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Nodeloos, maar je kan wel een politiek signaal ermee geven. Ook ik heb mijn rekeningen bij Fortis opgezegd, maar dat was wel vóór de bankencrisis losbrak. Fortis was veruit de minst klantvriendelijke grootbank en dat wil wel wat zeggen.
ik ben nog bij Fortis en bij mij zijn ze wel vriendelijk.
hangt dat niet af van de agenten van jouw plaatselijke kantoor Vito?
Shadowke is offline  
Oud 11 oktober 2010, 07:51   #125
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowke Bekijk bericht
ik ben nog bij Fortis en bij mij zijn ze wel vriendelijk.
hangt dat niet af van de agenten van jouw plaatselijke kantoor Vito?
Misschien wel, maar ik ben in twee kantoren klant geweest en in beide was het niet goed. Maar ik kan aannemen dat wat je zegt inderdaad kan kloppen, dat het erg afhankelijk is van kantoor tot kantoor.

Afgezien daarvan zijn ze erg duur en probeerden ze mij keer op keer producten aan te smeren op een erg agressieve wijze die ik niet wou, zo erg zelfs dat men over de producten zweeg waar ik wél achter vroeg en daar zelfs niet wou over beginnen.

Achteraf gezien goed gedaan van mij om op te zeggen. Ik wil geen deel uitmaken van een bankengroep die geroofd is van zijn aandeelhouders en dit stukje Belgische waarde dat voor een appel en een ei verkocht is aan het buitenland.
Vito is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be