![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Administrator
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wens geen polemiek op te starten; ik wens deze beslissing te begrijpen en dan kan een motivatie helpen. |
|
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent fout nu,het is juist de sterkte van dit forum om niet om de haverklap alles te moeten bewijzen/verhalen aan forumgasten
|
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Artisjok, wat is jouw motivatie om dat allemaal te willen weten?
Van mijn part mag je één ding wel weten: ik heb niet echt aangedrongen. Ik ben in de anderhalf jaar ballingschap 2x eventjes teruggeweest met een nepprofiel maar er meteen weer uitgedonderd dus dat was niet veel soeps. Maar aandringen van 'mag Polly terugkomen aub?' heb ik nooit gedaan. Wel heb ik mailtjes gekregen van ex-ex-medeforummers die wilden dat Polly terugkwam. Zo, voel je je nu wat beter?
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 31 oktober 2010 om 10:40. |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Drie of vier keer van die zeer leuke dubbelnicks aangemaakt.... pffff twee dagen en foetsie. En toen... eindelijk... ik niet meer wou forummen omdat ik moest schilderen en behangen... wordt gezegd dat ik mag terugkomen... het papier hangt half van de muren, de verfborstels zijn verhard en de verfpotten staan pot te wezen. Een ware schande! ze doen het erom!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#127 |
Administrator
|
![]() circe, je hebt ongetwijfeld je muren vol gekliederd met allerlei uitspattingen toen je niet meer op het forum mocht. De moderatie dacht "ocharme, nu gaat dat mens behangen en binnen de kortste keren haar decor weer abimeren.". Dat konden we niet laten gebeuren.
Kan dat volstaan als motivatie voor de amnestie van al die forumleden? ![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Guderian staat toch nog steeds aangegeven als 'banneling'?
![]() http://forum.politics.be/member.php?u=109 Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 31 oktober 2010 om 11:56. |
![]() |
![]() |
#129 |
Administrator
|
![]() Heb het even gecontroleerd en hij staat in het systeem niet geband. Is me een raadsel waarom er nog 'banneling' te zien is in dat profiel. Als hij niet kan inloggen dan mag hij mij een e-mail sturen. maarten apestaartje politics punt be
Maarten |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
![]() en wat was mijn excuus? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met jou vervelen wij ons nooit duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Dankjewel, duffje. Insgelijks.
|
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maarten Apestaartje... Dat klinkt wel goed, eigenlijk.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor de rest, aan allen die terug zijn: proficiat en welkom terug.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 2 november 2010 om 06:20. |
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
toch een zeer voorzichtige poging: MISSCHIEN vond "men" dat er op den duur nog maar bitter weinig leven in de brouwerij was, MISSCHIEN (ik weet het echt niet) werd er (om allerlei redenen...) steeds minder gepost, MISSCHIEN werd het overwicht van "de trolachtigen" (aanhalingstekens moderatoren ![]() en had de patiënt dringend opnieuw een injectie van "kritische geluiden" nodig. Allemaal MISSCHIEN... U merkt het, ik ben (niet zonder reden) nogal voorzichtig geworden in mijn commentaar. In elk geval, WELCOME BACK allemaal (enfin wat mij betreft voor de meesten toch)!
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 2 november 2010 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Staatssecretaris
|
![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 november 2010 om 11:23. |
![]() |
![]() |
#139 |
Super Moderator
|
![]() Die berichten werden verwijderd of verplaatst, omdat ze hier niet op hun plaats stonden. Deze draad gaat over de amnestie die aan enkele gebruikers verleend werd en dat zouden we graag zou houden.
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bij voorbaat dank. Felix (be)
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 3 november 2010 om 11:36. |
|
![]() |