![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Uw haat tegenover de politie kent precies geen grenzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De ervaring leert dat de dag van vandaag er inderdaad voor het minste pepperspray gebruikt wordt ja...Daar gaat dit topic over he vriend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Juist daarom zou ik nooit een kind meenemen, eigenlijk zelfs mijn hond niet.
![]() |
#124 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Haat en frustratie worden misschien aan de rechterzijde gebruikt als synoniem om bepaalde doelen te bereiken. Maar ik zie daar toch wel een verschil in. Haat wordt op dit forum vaak en snel gebruikt om een gevoel te beschrijven. Het feit dat er hier meer en meer rechtsgezinde mensen zitten zal wel toeval zijn zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
En dan nog de titel: Gruwelijk fascistisch politiegeweld. Gruwelijk is hetgeen jullie verrijkers achterlaten nadat ze hun 72 maagden zijn gaan opzoeken en niet een beetje pepperspray.
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Dit was een vreedzame betoging. Uit het niets mengen antifa zich tussen de massa omdat ze opgejaagd werden door de politie met de bedoeling ze samen te drijven en op te pakken. Omdat antifa dezelfde morele waarden heeft als hun verrijkers, zich namelijk verschuilen tussen onschuldige burgers.
![]() |
![]() |
#128 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() Nee hoor je overdrijft niet, hierin heb je volledig gelijk.
![]() |
#130 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Idd ik krijg niet wat ik verdien. Links en liberalen wel. D�*t waren zogezegd de grote winnaars van de verkiezingen de afgelopen 30 jaar, die andere, zwarte partij, die moest monddood gemaakt worden. Jullie linksen oogsten wat gezaaid werd. Ga eens kijken hoe het er in de USSR en/of Cuba met betogingen aan toe gaat. En kom dan eens terug. ![]()
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 4 november 2010 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
want dat is wel het eerste dat ik daarvan hoor. Ik geloof, neen, ik weet dat men gewoon aanduidt wie die dag welke shift en taak zal uitvoeren. U lult met grote L uit uw nek.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Altijd gemakkelijk om de politie de schuld te geven. Vraag: wat als er totaal geen politie zou aanwezig zijn tijdens betogingen? Dat wil ik wel eens weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Staatssecretaris
|
![]() ten eerste : "gehoord van" is niet echt een bron
ten tweede : iemand zoals jij die politieagenten in z'n vriendenkring heeft? Haha en ik weet dat als je niet tot de vriendenkring van agenten behoort dat ze hun mond wel tegen je houden. Dus, er klopt ergens iets niet.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik hoef hier ook geen namen op het net te gooien van personen... En zoals eerder vermeld: ik haat geen politieagenten... Niet alles veralgemenen is nodig de dag van vandaag. Maar ook dit is weer een tactiek die jullie gebruiken he. Alle x zijn dit en alle x zijn dat. Zucht...en dan leeft men in een verzuurde maatschappij. Triestig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#137 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het staat op video ! de politie in burger zet het geweld aan ! Kijk zelf en stel vast, het is al langer gekend. Waarom denk je dat ze camera's hardhandig weren!? Ik heb sterk het gevoel dat sommige hier belangen hebben bij hun comments ![]() Jullie zijn hier trouwens wel wat rond de pot aan het praten, de topic gaat hem er ook over dat de politie onschuldige burgers vernedert, slaat, mishandelt, kinderen psychologisch kraakt, ... Kortom onmenselijk, beneden alle waarde behandelt, en ik spreek hier niet over de smaak van de koffie of zo ... Vind u het normaal dat een kind jonger dan 10 naakt word gekeurd door politiemannen, die moppen over verkrachting maken?!
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Die persoon probeert alles gewoon te ontkrachten, zonder effect trouwens. Lees de feiten, zie de foto's en video's.
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |