![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn mijn zaken niet, ik vind het gewoon al goed dat de Nederlandse regering zich niet laat afdreigen door oppertsjeef Peeters. Kris Peeters keek nogal groen op tv, wellicht was hij tot het besef gekomen dat hij maar een minister-presidentje van een prutsgewestje in een prutslandje is en zijn plaats op het internationale toneel moet leren kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
bol het toch gewoon af gij marginale zot beetje oproepen tot het de keel oversnijden van belgen, en dan nog mekkeren dat je hier niet alles mag zeggen. bol het, kees, bol het!
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Namelijk dat hij een andere partij zalmoeten bijvallen en toch zal moeten overgaan tot het graven van een eigen zeeweg van Zeebrugge via Gent naar Antwerpen. De Nederlanders zijn namelijk ook dwars gaan liggen voor de bouw van een nieuwe sluis op het kanaal Gent-Terneuzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ambtelijke regels die met de realiteit niets van doen hebben. Je moet compleet gek zijn of politicus om op het idee te komen om een polder onder water te zetten.
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er gaat zelfs geen mm² natuurgebied verloren, dit omdat enkel de vaargeul word uitgediept en die reeds eeuwen lang bestaat en er geen planten groei is in de vaargeul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ga het nog maar eens herhalen, Zeeuws-Vlaanderen moet geannexeerd worden. Het is op het randje van debiliteit dat we dat stuk aan Nederland laten. Ze hebben 100% controle op de aan- en afvoer van de Antwerpse haven, moesten ze willen kunnen ze de Scheldemonding afsluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat gedram over een noodzakelijke uitdieping, zonder er oog voor te hebben dat zoiets bij je buren gevoeliger kan liggen, is nu ook niet zo fraai. Wat dat eenzijdig invoeren betreft, denk ik dat dit aan deze kant van de grens nu ook niet de meest positieve beelden over onze buren zal versterken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik begin mij toch ook serieuze vragen te stellen omtrent onze "vriend" Nederland. Het lijkt er sterk op dat het allesbehalve betrouwbare partners zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Is er een probleem met het uitdiepen?
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() Het uitdiepen gaar gewoon door.
Het is nog even onzeker of het ontpolderen door gaat. Als Rutte de rapporten van deskundigen heeft bestudeert ,dan zal ook hij eindelijk op de hoogte zijn. Laatst gewijzigd door Sidharta : 14 november 2010 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Wat boeit mij dat nu of die polder ondergezet wordt, zolang de geul maar gebaggerd wordt. Wat er met die polder gebeurt, is de Nederlanders hun zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Eindelijk een rationele kijk op de zaak. Bedankt!
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() Toch begrijp ik zijn woede wel. Veel Vlamingen roepen dit soort reacties over zichzelf af door de wijze waarop ze Nederland(ers) bejegenen. Ik zou er ook niet rouwig om zijn als Nederland per direct de vriendschappelijke betrekkingen met Vlaanderen zou opzeggen.
|
![]() |
![]() |