![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is voor "ons" dat dierenleed minder belangrijk dan winst en kostprijs. "Wij" kijken dan ook naar dieren als handelswaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja sommigen onder ons verdienen ook wel een schop onder hun kont ja. Dat ga je me niet horen ontkennen. Dat lijkt me echter nog altijd geen reden om onverdoofd slachten toe laten. Weet je wat ik vaak zie als goedpraterij artisjok? "Ja, maar sommige autochtonen doen dat ook". Kinderachtig
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zon schijnt ook. Bewijzen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u dat nu doet bent u illigaal bezig en de "religieuze" slachter niet, dat is de essentie van de zaak. Veel trachten dat hier echter weer te verbloemen. Veelzeggend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik wel, maar soms moet je de zaken zwart-wit stellen om het punt duidelijk te laten overkomen want er zijn hier een aantal personen op dit forum die elke nuancering trachten te misbruiken om alles zomaar goed te praten.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Dan moeten ze maar leren om op dezelfde manier naar dieren te kijken. Integratie heet dat." Als sommigen onder "ons" dat doen; en sommigen van "hen"; dan doen ze toch hetzelfde. Integratie heet dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voila, ik heb het nog maar juist gezegd en mijn nuancering wordt alweer compleet bewust verkeerd geinterpreteerd. Sommigen onder ons moeten daar inderdaad voor bestraft worden als ze dieren mishandelen. Dat betekent in GEEN geval dat dit de dagelijkse praktijken zijn in dit land en dat die mensen handelen naar de norm. De norm is dat dieren verdoofd worden vooraleer ze geslacht worden en het is naar die norm dat de allochtonen zich moeten gedragen. Kunnen of willen ze dat niet, dan bollen ze het maar af. En als je het nu nogmaals verkeerd wil interpreteren, ik ben zeker dat je wel weer een manier gaat vinden, dan doe je maar. Ik steek er alvast geen tijd meer in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Thuis slachten is voor iedereen verboden.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Funny that, de meeste mensen (als het al niet allemaal is) hier zijn tegen onverdoofd slachten, het verschil is in de manier hoe ze het verwoorden en in hoeverre ze er van wakker liggen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
De NVA heeft op 16 november jl. bij monde van Flor Van Noppen (broer van de vermoorde veearts) een wetsvoorstel ingediend om het onverdoofd slachten te verbieden. De wet op het dierenwelzijn bepaalt dat dieren die in een slachthuis worden geslacht voor het slachten moeten bedwelmd (verdoofd) worden. Maar hetzelfde artikel bepaalt dat dit niet geldt voor dieren die worden geslacht volgens bepaalde religieuze riten. De NVA wil deze uitzonderingsmaatregel uit dit artikel (artikel 5, 2-3) schrappen, in hoofde van het dierenwelzijn. Dit betekent dat NVA ernaar streeft om zowel halal slachten als kosher slachten te verbieden. Misschien is er nog hoop .....voor de dieren. Het is al erg genoeg dat we dieren doden om op te eten, dat deze onschuldige dieren dan nog eens extra moeten lijden bij het slachten, uit religieuze waanzin, is er véél te véél aan.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De uitzonderingen voor culturele en sportieve evenementen (de jacht bijvoorbeeld) en voor experimenten mogen dan blijven bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Experimenten op dezelfde regel zetten als cultureel & sportief vind ik riskant. Aan de ene kant ben ik tegen dierenproeven, maar aan de andere kant besef ik me wel dat sommige proeven nodig zijn. Waar ik wel direct voor teken is een verbod op vivisectie & dierenproeven voor cosmetica.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() NVA heeft net mijn stem gewonnen. Ze hebben een wetsvoorstel ingediend om religieuze slachtingen permanent te verbieden, géén uitzonderingen.
![]() |
#137 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik roep vleeseters ook op uit te kijken naar het volgende label: Meritus.
Ik kom er later op terug, want weet nog niet of de info die erover kreeg correct is. Maar het zou naar luiden vlees zijn waarop strenge controles worden opgevoerd. Over de ganse lijn dan. Ik vind het eigenlijk prachtig hoe België inspanningen heeft gedaan de lijdensweg van dieren te beperken. Transport bv enkel 's nachts toe te laten. We hebben dit vooral aan GAIA te danken door het luidkeels over heel het land te roepen. Een eurotje van elk van ons hebben ze daar wel voor verdient.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 17 november 2010 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Benieuwd of wild verdooft wordt voor het geschoten wordt.
Soit dierenleed is zoizo onvermijdelijk als je ervoor kiest om vlees of vis te eten. Ikzelf ben vegetariër, maar ik ga niet zitten vitten als iemand een stukje wildgebraad, walvissteak of kebab met veel smaak zit te verorberen. Dus als je dierenleed uit de wereld wil helpen begin bij jezelf: wordt vegetariër.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Indien ze dit hard kunnen maken hebben ze de mijne ook.
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaren geleden deed het VB dat ook al en het werd afgewezen door de andere partijen, inclusief de N-VA, onder het voorwendsel van godsdienstvrijheid. Laatst gewijzigd door daiwa : 17 november 2010 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |