![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mijn laatste voorstel is, verander alle sociale uitkeringen naar subprime leningen, en verkoop ze herverpakt als CDO's aan buitenlandse banken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
Je voorbeeld met het startkapitaal illustreert wat ik zeg. Laatst gewijzigd door Piero : 30 november 2010 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mensen die initieel intekenen op aandelen hebben ook geen zin om te wachten tot de onderneming sluit en al haar aandelen terug uitbetaalt. Verhandelen van aandelen zorgt ervoor dat beleggers weten dat ze hun aandelen kunnen doorverkopen wanneer ze dat willen. Hierdoor kunnen beleggers met een beperkte liquiditeit toch nog altijd intekenen op aandelen. Dit zijn slechts de punten waar ik direct op kom, maar er zijn er vast nog meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() @Bebop
![]() Wat u zegt geldt voor bedrijven die professioneel beleggen en daarmee bevestigt u mijn betoog. De andere individuele beleggers volgen de trend of lezen de krant en vissen meestal achter het net. U maakt van iemand die zijn eigen kont krabt nog een arbeider. Laatst gewijzigd door Piero : 30 november 2010 om 15:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergelijk het met: "als je zelf je brood bakt ben je een luis in de pels van de maatschappij, maar als je als bakker brood voor een ander bakt, dan ben je een eerzame produktieve burger." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In beide gevallen is de kont gekrabd geworden ![]() (hum, deze discussie gaat de dieperik in ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De trader van wie ik "laag" heb gekocht vond dat blijkbaar toch gunstig, want hij heeft het mij verkocht: ik heb dus tevredenheid bij die trader geschept. Hij vreesde waarschijnlijk dat hij nog lager zou moeten verkopen, anders had hij mij zijn spul niet verkocht. Ik ben dus een man die blijdschap heeft gebracht in het hart van die eerste trader. De trader aan wie ik "hoog" heb verkocht, vond dat blijkbaar ook een goeie zaak, hij vreesde dat hij hoger zou moeten kopen. Ook hier heb ik blijdschap in zijn hart gebracht. Ik heb dus 2 mensen gelukkig gemaakt, en ondertussen poen uit hun zakken gehaald ter hoogte van de vreugde die ze hebben ondervonden op een zeker ogenblik. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij zult wel aan de poetvrouw haar kont gezeten hebben. De poetsvrouw proberen te vogelen ja, door te beloven met haar te trouwen. Al uw discuteer was op een laag niveau, nog dieper? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Minister
|
![]() Het komt er niet dankzij de republikeinen !
Straffe jongens daar. http://www.tijd.be/nieuws/politiek_-...95558-3141.art |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als ze meer belastingen willen betalen, dat ze dat dan doen. Waarom ze daarvoor in het nieuws moeten komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
KBC Groep gaat in 2011 en 2012 zijn kantorennet hervormen. Voor klanten met een vermogen vanaf 250.000 euro komt er met KBC Premium Banking een verhoogde dienstverlening. Ook KBC Private Banking wil fors groeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Belasting verlaging:
Uit een grondige Duitse economische studie blijkt: Nog nooit in de geschiedenis heeft belasting verlaging en r.s.z verlaging geleid tot een merkbare verbetering van de economie. Duitse en andere economen op de planeet komen tot dezelfde conclusie. Belastingsverlaging is een vals neoliberaal principe voor meer winst en minder herverdeling. Oplossing en alternatief: (zo eenvoudig is het) Eventueel het gebruik van twee soorten geld: 1. Privaat geld, voor de verloning van arbeid en initiatief, inkomensverhouding van 1 op 4. 2. Handelsgeld, om het handelen mogelijk te maken, ongelimiteerd. 1. Privé uitkeringen: Dit systeem is met de huidige banktechnologie perfect mogelijk. Je kan voor privé gebruik niet betalen met handelsgeld. De banken keren maandelijks aan privé personen enkel privé geld uit. Een inkomensverhouding van maximum 1 op 4. Een minimumuitkering van: 2.000 Euro per individu. Een maximumuitkering van: 8.000 Euro per individu. 2. Handelsgeld: Geld om te handelen door bedrijven en staat is ongelimiteerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Bijzonder hoopgevende strategie, men gaat nu het kaf van het koren scheiden. Kwestie van transparantie en maakt het veel makkelijker om het doelwit te raken. Alles verloopt volgens plan, dat is het goede nieuws. Welk plan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bekijk dat eens zo: die groep belegt in schijfjes van 100.000euro, en men kan daar gewoon wat meer tijd voor uittrekken om advies te geven dan als je per 10.000euro een beleggingske koopt zoals dat heet. Nu in feite heeft die groep de bank niet nodig voor hun advies hoor, maar kom ze willen vooral al dat geld op hun 'totaal cijfer' staan hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Banken bieden klanten valse identiteit: http://trends.rnews.be/nl/economie/n...tter-Trends-nl |
|
![]() |
![]() |