![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt zou jij beter eens googelen wat een stropopredenering precies is. Ik plaats even het linkje voor de geïnteresseerde meelezer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 november 2010 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Virus zenden ze een herhaling uit van Striptease. Meer bepaald de aflevering over Ouders tegen Zedenverwildering. Best relevant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Neen dat is terug trekken net voor het schieten.
Laatst gewijzigd door giserke : 24 november 2010 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Concreet, to the point en ondubbelzinnig schrijven, het is niet iedereen gegeven. Het kan natuurlijk ook een taktiek zijn om te kunnen blijven rond de pot draaien om nooit het eigen ongelijk te moeten toegeven.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zeer juist. Sommige mensen op dit forum zijn daar onovertroffen in.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Er zijn er zelfs die dingen lezen die er niet staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook al. Eigenlijk is het verwonderlijk dat hier überhaupt nog deftige gesprekken gevoerd worden...
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() Tot daar toe. Maar begrijpend schrijven ...
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want zoals gewoonlijk als jij in een gesprek opduikt, word er gewoon wat " vriendelijkheden " in het ronde geslingerd. Van aids, en van preventie is er geen sprake meer... Nu zijn er ook mensen die tégen preventie zijn, van die barebackers, zou dat iets mee te maken hebben met je onderwerp- afleidend- gedrag ? Laatst gewijzigd door den dinges : 24 november 2010 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's inderdaad nog een grote probleem...
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() Wat zou een betere aidspreventie nu kunnen zijn: we hebben al beter uitleg van anticonceptie, verplichte gratis medische screening, hiv patienten markeren, opsluiting, ..;
Wat nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Het stilzwijgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Voorstellen van een ander afbreken, maar zelf niks beter in de plaats kunnen stellen...
Dat is het zowat wat we hier gezien hebben in deze thread. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 26 november 2010 om 06:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ocharme...
|
![]() |
![]() |