![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat een jurist die als afgevaardigde van een politieke partij al zo goed als 4 jaar in een OCMW-raad zit, verondersteld mag worden het beleid en de beslissingen van die OCMW-raad goed te kunnen doorgronden. Zeker als het om een partij gaat die zweeppartij wil zijn. Ervan uitgaande dat de persoon in kwestie over enige competenties beschikt natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteraard. Alvorens het OCMW zoiets beslist gaat Willockx eerst aan het VB om toestemming vragen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens snap ik niet wat je probleem is met mijn aanname dat die partij bekwame mensen afvaardigt. Dat verwachten we toch van alle partijen? Of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom zou Verreycken op de hoogte worden gebracht van elke asielzoeker die ze van een leefloon voorzien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de OCMW-raad (en niet de burgemeester) ieder dossier moet goedkeuren. Iedere goedkeuring is een politieke beslissing.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 29 november 2010 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
eigenlijk zou dat niet mogen kunnen, ... en zou er de koude theorie van administratieve regels moeten heersen. iedereen gelijk voor de wet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() zijn jullie verrast met dit nieuws?
Toen ik op hoger onderwijs zat had je studenten die alvorens ze arriveerden (dus <18 vaak) hun leefloon al verkregen (om hun kot/studies te kunnen betalen). Ze moesten hiervoor via een jeugdrechter en weet ik veel wat allemaal..maar het gebeurde vaker. uiteraard waren het geen roma zigeuners, anders was het kot te klein.. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 29 november 2010 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad een oud zeer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag toch veronderstellen dat ze dat bij de Roma-ouders ook zullen doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet, het zou tenslotte naief en wereldvreemd zijn om daar vanuit te gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat ik wel denk dat ze moeten doen, is het bedrag terug betalen eens ze aan de slag gaan. Maar of dat effectief ook gevorderd wordt weet ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, Circe is tegen , filosoof blijkbaar voor.
Ik stel voor dat ze het leefloon van de Roma-minderjarige van de wedde/pensioen van filosoof afhouden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogal moeilijk als het zelf leefloontrekkers zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat dit veel verschil uitmaakt; Anders zouden uiteraard alle leefloontrekkers "ambras" hebben met hun kinderen en die krijgen dan ineens allemaal hun eigen OCMW potje?
![]() |
![]() |