![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Stel bijvoorbeeld dat de vrouw een gevechtssport beoefend. In dit geval word haar lichaam aanzien als dodelijk wapen en is zelfverdediging wel degelijk van toepassing. Ik zeg niet dat dit zo is maar zolang niet alle feiten geweten zijn lijkt het me wat voorbarig om te beginnen veroordelen. Ik zeg het nog eens, ik wil niets goedpraten, maar we hebben het hier over een ruzie waarbij de gemoederen hoog oplopen. De juiste omstandigheden zijn onbekend. Het is dan aan de rechter (als al zo ver komt) om de knoop door te hakken.
![]() |
#122 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Is het omdat jullie gefrustreerd zijn en vol agressie rondlopen dat jullie op het VB stemmen misschien ? Klaarblijkelijk relativeren de meeste VB'ers dit nog. |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Rob Klob kan ook de eerste klop hebben gekregen van zijn echtgenote. Iedereen gaat er vanuit dat men hier reeds de waarheid kent. Op de site staat er dat hij met zijn auto was, zijn vrouw heeft gezien, uit de wagen is gesprongen, en beginnen kloppen is. De versie van zijn vrous is: " ik had mijn kinderen 5 dagen niet gezien, en ik wou ze eens zien. Ik zie hier een hemelsbreed verschil in. De eerste versie is een toevaligheid, want hij kwam afgeredn. De versie van mevrouw is, ik heb de ontmoeting bewust geregeld. Dus ik ben geen rechter. En ikspreek mij daar niet over uit. Ik weet ook niet de toedracht, en bezondig mij zeker niet aan mensen te oordelen of te veroordelen! |
|
![]() |
![]() |
#124 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Krapuul is het.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
#125 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#126 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
<font color="Red">21 April 2004 Geen aanslag op de vrije meningsuiting</font> Letterlijk uit het arrest: "De Wet van 30 juli 1981 staat niet in de weg dat door een groep of vereniging schokkende, verontrustende of zelfs kwetsende ideeën worden geuit. (…) Kritiek, zelfs hevige kritiek door eender welke groep of vereniging en nog meer door een politieke partij is en blijft mogelijk." |
||
![]() |
![]() |
#127 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#128 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Vreemdeling
|
![]() Altijd hetzelfde met De Morgen. Halve waarheden zo uitsmeren dat ze geloofwaardig lijken, en wij maar slikken! maar ditmaal niet. Toevallig weet ik iets meer van deze "affaire" af om te weten dat het niet helemaal klopt. Ze vergeten er een heleboel bij te vermelden. En dat maakt het nu net zo begrijpelijk wat er gebeurd is. Het valt niet goed te praten, slaan heeft nooit zin, maar in het kader van de gebeurtenissen van de laatste weken helaas maar al te begrijpelijk. Die vrouw van Rob kreeg waar ze om gevraagd heeft, waar ze hoogstwaarschijnlijk al maanden op zat te wachten en wat maar al te goed in haar kraam van pas komt. Ze wist maar al te goed in welke gemoedsgesteltenis Rob moet zijn nadat hij zelf zijn zus heeft gevonden... je zou voor minder! En wetende dat zij voor een deel (terecht of niet?...) de schuld daarvan toegeschreven kreeg... Een verstandig mens zou dan liever een tijdje uit de buurt blijven. De kinderen geen excuus... ik meen zelfs dat ze bezoekverbod had. Met al dat gespook op het Vlaams Blok en zijn mandatarissen, hel ik al langer hoe meer over naar de idee om er toch ook maar voor te stemmen. Nog een paar zo'n halve waarheden en ik doe het!
|
![]() |
![]() |
#130 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#132 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Nogmaals, ik probeer hier niets goed te keuren maar ik probeer ook niet te oordelen in een zaak waarin niet alle feiten bekend zijn.
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het slachtoffer: "Toen ik zei dat de asperges van buitenlandse afkomst waren, sloegen zijn stoppen door."
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Misschien is zijn vrouw een buitenaards wezen met dodende ogen, misschien zitten we allemaal in een matrix en is het leven maar een droom, ... Geef nu toe: ziet ze er uit als iemand die veel aan sport doet? Maar ja, schijn kan bedriegen! Als een moslim iets uitspookt, gaan jullie dan ook zijn achtergrond/motivering na? Want blijkbaar zijn er redenen om de wet te overtreden! TL
<font color="Red">21 April 2004 Geen aanslag op de vrije meningsuiting</font> Letterlijk uit het arrest: "De Wet van 30 juli 1981 staat niet in de weg dat door een groep of vereniging schokkende, verontrustende of zelfs kwetsende ideeën worden geuit. (…) Kritiek, zelfs hevige kritiek door eender welke groep of vereniging en nog meer door een politieke partij is en blijft mogelijk." |
|
![]() |
![]() |
#135 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Yeah!!! |
||
![]() |
![]() |
#136 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iedereen die op het VB stemt weet hier meer van, en weet dat zijn vrouw haar verdiende loon heeft gekregen. Rob is nu eenmaal een engeltje, en het feit dat zijn zuster is overleden geeft hem het recht om zijn frustraties uit te werken. Misschien best dat hij geen wapens bijhad. |
|
![]() |
![]() |
#137 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Volgens de VB manier van redeneren zijn nu alle VB-mandatarissen crapuul en moeten ze terug naar hun land van herkomst gestuurd worden. Met dat laatste heb ik wel een probleem :D |
||
![]() |
![]() |
#138 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Welkom op dit forum ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ten Tweede : "ziet ze er uit als iemand die veel aan sport doet?" Dus volgens jou hebben all mensen die sport beoefenen een bepaald profiel? Gespierde verzorgde mensen? Is het dat wat je wil zeggen? Als een een kijkje gaan nemen in fitnesscentra of Budo centra? Ten derde : Als men geoefend zijn in een gevechtsport wordt je lichaam wel degelijk als een wapen aanzien. daarom is wettige zelfverdediging voor een geoefende budoka enkel mogelijk ten overstaan ven een gewapende aanvaller. Deze redenering geld dan ook in de omgekeerde richting.
![]() |
#140 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Naast haar getuigenis is er enkel de foto. En eerlijk gezegd, dat mens ziet er onverzorgd uit en een beetje gekneust, maar niet "zwaar toegetakeld".