![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: In 2011 wordt prins Filip koning. | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
10 | 19,23% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
42 | 80,77% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In den bak krijgt onze kroonprins eerst te horen "Kij zij't Vrouwke", en later heeft die dan de bijnaam "de chocoprince".
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zou het positief vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het tengevolge van mijn avatar dat onze flup wereldvreemd en eigenlijk ongeschikt bevonden wordt om als staatshoofd te fungeren? Want er zijn nog heel wat andere forumleden die er idem zo over denken en die allen een andere avatar hebben hoor!
Mijn avatar geeft enkel de relatie Vlamingen/Walen weer zoals die van oudsher is. De Vlamingen als gatkruipers zoals ook wel eens gezegd wordt," bazenpoepers". Nu voor ÉÉN KEER lijkt het er op dat een deel van hen eens voet bij stuk houden, min of meer dan toch, en het is al grote paniek bij de poepers delegatie. Laatst gewijzigd door Garry : 8 december 2010 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlij zou ik best graag een andere avatar nemen, alleen is op dit ogenblik deze nog steeds de meest geschikte.
Iets in deze zin echter zou veel beter bij mij passen. Het durven er alleen voor gaan. Het ietsje avontuurlijke. Het durven een min of meer veilige haven, die eigenlijk toch op geen klote trekt ,te verlaten, op weg naar hopelijk beter. Wie niet durft heeft niets. Om het met de woorden van Roger te zeggen,” wat we zelf doen doen we beter”. http://www.youtube.com/watch?v=NKusg...eature=related |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijf zou ik best graag een andere avatar nemen, alleen is op dit ogenblik deze nog steeds de meest toepasselijke.
Iets in deze zin echter zou veel beter bij mij passen. Het durven er alleen voor gaan. Het ietsje avontuurlijke. Het durven een min of meer veilige haven, die eigenlijk toch op geen klote trekt ,te verlaten, op weg naar hopelijk beter. Wie niet durft heeft niets. Om het met de woorden van Roger te zeggen,” wat we zelf doen doen we beter”. http://www.youtube.com/watch?v=NKusg...eature=related Laatst gewijzigd door Garry : 8 december 2010 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Gelieve een vinkje te plaatsen bij : Nederlans, Frans, Duits ![]() U weet dat "Belgische" republikeinen de kogel krijgen (Julien Lahaut), ik vind u heel moedig ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Klopt maar in dat kader ga je welk bijna elke kolonist die deze wereld ooit heeft gekend mogen afdoen als misdadiger.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hij bracht overigens heel wat meer in het land zoals infrastructuur, moderniteit,... Congo was toen een doorn in het oog van de Engelse kolonies die er een pak minder goed aan toe waren. Daarom ook dat de wreedheden zo verspreid zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Er zullen nog veel konigen komen na Albert II. In Nederland, Spanje, Zweden etc. zal dat nog wel efkes duren, dat middeleeuws theater. Koning door afstamming... hoe belachelijk.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
|
![]() Citaat:
Twijfel jij daar aan? Ben jij Filip van Zatte Jef en heb jij moeite om een gepaste vrouw te vinden misschien? Ik ken heel wat mensen die hem goed kennen de man is echt niet zo ongewild als wat jij wil laten uitschijnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
|
![]() Citaat:
Eerst en vooral moet je dat eens leren kaderen. Het ging om een kolonie... en die kolonies daar haalde men gewoon rijkdommen. Dat het er daar weinig ethisch aan toe ging is een gegeven. Vooral in zwart Afrika maar ook in andere kolonies was dat zo denk maar wat men heeft gedaan met de indiaantjes (in termen van vandaag "een etnische zuivering"). Het zelfde is trouwens gebeurd met de mayas, de aboriginals,... Maar waar gaat het eigenlijk om? Die "miljoenen doden" zijn eerst en vooral nooit bewezen (kan meer zijn kan minder zijn) en vooral de waarom (toch wel vrij belangrijk natuurlijk) er zoveel doden waren is zeker niet gekend. Wat wel gekend is zijn die beelden van afgehakte ledematen en folteringen, gruwelijk allemaal maar allemaal technieken van de Afrikanen voor de Afrikanen (niet geïmporteerd dus). En hiermee zeg ik niet dat dat allemaal gruwelijk is maar zo maar wijzen met de vinger naar Leopold II die eigenaar was van de kolonie maar er nooit is geweest is volgens mij wat kort door de bocht. De kans bestaat dat de man zelf niet afwist van die praktijken... Maar zoals zo vaak gaat deze discussie niet over of men al dan niet dit historisch feit wil helpen verstaan maar het gaat hier weer puur om het bashen van de koninklijke familie... En dan zeker de meest succesvolle van alle koningen. De man die ons land op de wereldkaart heeft geplaatst. Spijtig maar niet verbazend op dit forum... en daarmee heb ik mijn laatste woorden over dit onderwerp geplaatst.
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |