![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen vrouw? en met wie maken die islamitische neven en nichten dan kinderen denk je? (buiten die met hun buitenechtelijk westers lief?)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het geciteerde artikel heeft het over een opgeleide Belgische vrouw. Gekoppeld aan een Tunesiër, neef. Neen, ik geloof niet dat het merendeel van de opgeleide allochtone Belgische vrouwen zich zo laat doen. Eerder uitzonderlijk dus. Integendeel, de opgeleide allochtone Belgische islamitische vrouw is zo dwaas niet. Inderdaad, die zoekt uitzonderlijk desnoods een westerse vriend. Hoe zou je zelf zijn.
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben "zelf" geen moslima. Moslims weten dat hun profeet geen graten zag in huwen met neven en nichten, dus waarom zouden ze zich zorgen maken? Zolang ze maar niet aan dezelfde tiet hebben gedronken als baby.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Door Jos VAN ASSCHE als ik het mij goed herinner...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
uiteraard weet ik dat het drinken van moedermelk niks met afwijkingen van latere gezamenlijke kinderen kan hebben. Ik weet ook dat je geen broer en zus wordt als je dezelfde min hebt. Alleen: voor moslims geldt dat wel en blijkbaar geloven ze daarin. Net zoals ze geloven dat je met je linkervoet eerst moet buitenstappen uit het toilet. Net zoals het voor mij geldt dat huwelijken tussen neven en nichten en zeker verschillende generaties na elkaar, totaal nefast is voor genetische afwijkingen; Maar ik begrijp niet wat uw opmerking over copuleren uit liefde daarmee te maken heeft, noch met het feit dat u geen commentaren van vrouwen zag. Misschien toch de draad eerst eens lezen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 december 2010 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De onwetendheid of de opzettelijke ideologische blindheid van dit soort fanatici?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() In de Arabische taal bestaat er trouwens een apart woord voor 'lacterende borst', wat het om een magische reden van diens erotische betekenis ontdoet. Nu, ik denk niet dat de meeste Moslims dit acceptabel zouden vinden, maar ik blijf het grappig vinden dat het bestaat.
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nuja, eigenlijk is't niet om te lachen, lijkt me eerder pervers, �* volonté trouwen met neef en nicht generatieslang is doodnormaal, maar van dezelfde tiet drinken maakt je 'verwant' en niet 'huwbaar' meer voor mekaar.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik denk het niet, ik denk eerder dat die regeringen eindelijk doorhebben dat generatie na generatie met neef/nicht-huwelijken de 'soort' degenereert en verzwakt, natuurlijke selectie doet de rest en ieslaam mag nu eenmaal niet uitsterven want het doel van de grote profeet moet nog verwezenlijkt worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar volgens mij mogen velen zelfs niet kiezen of ze hun haar laten zien of niet, zwijg stil dat ze hun partner mogen selecteren. Naast het feit dat het daar niet zo hoort, speelt voor de vrouwen in het westen nog iets anders mee: ze gunnen het familielid uit het midden-oosten toch ook al de weelde die zij hier hebben gekregen? Ik denk dus dat die druk zeker reëel is. En een westerse partnerkeuze, zelfs omgang met westerse personen, is vaak taboe. Bij een man is men daarin nog iets losser - maar ik heb een hoogopgeleide gekend die met een westerse vriendin van me heeft gevreeën en ook verplicht werd haar op te geven om te kiezen voor wat reeds voor hem gekozen was ... - omdat mannen traditioneel de religie doorgeven binnen de Islam. Bij een vrouw is het echter volledig uit den boze.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 december 2010 om 02:48. |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat zowat alle gearrangeerde huwelijken - of misschien zelfs bijna alle huwelijken die doorgaan binnen de Moslimgemeenschap - huwelijken zijn met een partner die nog in het thuisland zit. Zo zijn er in de jaren 80 - 90 via de wet op gezinshereniging volledige families overgehaald hé. En ik denk niet dat die wet is veranderd ondertussen?
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Inteelt verhoogt het risico op afwijkingen. Zowel positief als negatief. Daarom dat dierenkwekers dikwijls gebruik maken van inteelt om te kweken. Mooie honden bv. Gevolg is dat veel van die nakomelingen ziekelijk zijn. Maar dat zie je natuurlijk niet als je die gaat kopen. Ik ken hier in Limburg in mijn omgeving geen enkel koppel neef en nicht die gehuwd zijn. Wél achterneven met achternichten, maar die hebben daarvoor dispensatie moeten vragen aan de bisschop. Wat je bij stamboomonderzoek wel regelmatig tegenkomt in dorpen is dat opnieuw gehuwd werd binnen dezelfde families na een 4-tal generaties. Of dat broers/zusters huwden met broers/zusters van een ander gezin. |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Het brengt in ieder geval niet zozeer, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een aantal onderzoeken aan ongeboren baby's, een gezondheidsrisico met zich mee. Het kost natuurlijk wel wat, maar dat moet je er maar voor over hebben. Het enige echte nadeel is het etische dilemma dat je er aan over houdt op het moment dat ze je positief testen. Stel dat je, in het simpele standaardgeval, beiden het recessieve gen voor een afwijking hebt, dan heeft elk kind dat je krijgt een kwart kans op die afwijking. Dat weten verpest de romantiek toch wel hoor, maar dan maar niet trouwen is voor verliefde mensen ook geen optie. Dus dan moet je weer na gaan denken over donor zaad- of eicellen, en dan bedenkt hij zich na 5 jaar huwelijk dat dat tweede kind hem geen bal interesseerd omdat het toch niet echt van hem is etc. Dit lijkt misschien allemaal wat overdreven als je het zo leest, maar er zijn om onbenulligere zaken mensen ingestort...
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is mij niet gehele duidelijk waarom iemand iets te zeggen heeft waarmee iemand anders vrijwillig trouwt en al helemaal niet waarom dit een maatschappelijk probleem zou zijn.
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan! maak een ander wat blaaskes wijs. en héél toevallig worden die hier wonende en opgeleide muzelmeisjes dan ook nooit verliefd op een hier wonende niet-muzelmaanse jongen zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 december 2010 om 12:24. |
|
![]() |