![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
En waarom zou dit niet gelden voor politiekers? Dit wil dus zeggen dat ieder gemeentraadslid, OCMW raadslid, etc...etc... zonder problemen mag beschuldigd en beklad worden....
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Agusta dingen, L&H, verbranden van geld: het werd OOK allemaal breed uitgesmeerd hoor. Maar dat ben je misschien al vergeten? ![]()
![]() |
![]() |
#124 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() die dingen hadden dan ook alles te maken met politiek he.
Binnenkort komt het zo ver dat achter iedere minister de nodige papparazis aanracen met brommerkes om toch maar die ene geldopbrengende compromitterende foto te trekken. door zo zulke berichten te behandelen brengt men de politiek helemaal naar beneden. Maar wat the fuck wie ben ik om dat eigenlijk te betreuren ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Partijlid
|
![]() Waarom staat dit topic nu opeens hier ???
Dat hoort hier absoluut niet thuis. Gelieve terug te plaatsen naar "Binnenlandse Politien en/of Partijdiscussies !
![]() |
#127 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Toch zijn dit geen Vlaams Blokkers hoor.
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() Het huis van Chantal Pauwels kon een geval van belangenvermenging zijn = politiek. Net zoals de appartementen van Chirac in Parijs (in deze zaak zijn onlangs veroordelingen uitgesproken)
Het VLd gemeenteraadslid : men had moeten spreken van EEN gemeenteraadslid volgens mij. MIJ zulde daar normaal niet over horen spreken als "VLD moordenaar" of "VLD schutter gaat vrijuit". Trouwens ik heb geen moeite met de uitspraak van de rechter. Het was een strafrechterljke zaak. Geen politieke zaak. Scheiding van Van Hecke had niet in het nieuws mogen komen. Maar het viel nogal mee hoor Mieke. Hebt U trouwens iets gehoord over de andere scheidingen in de politieke wereld ? Van andere kopstukken ? Er waren er nochtans hoor. Ook redelijk smeuiige verhalen... behorende tot de privé sfeer en dus stil verzwegen door de pers. Zoals het hoort volgens mij.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en had precies nog niet genoeg, den ouwe snoeper)
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Ik heb daar toch nooit niet veel over gehoord of gelezen in de gewone kranten hoor. Een zakelijke vermelding of zo en dat tot daar toe. Meer mag van mij niet echt. Zolang het niets met politiek te maken heeft hebben we geen affaires met politic hun prive affaires.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Goe bezig in België als we ons nu al met keffertjes van burgers gaan bezighouden om een politiek duel te moeten winnen........ Zo'n mensen wil ik dat ze het beleid gaan voeren sé!!! Jullie hebben me echt overtuigd! Je gaat een miljardenzwendel op grote schaal toch niet vergelijken met dat hondje dat in de "privesfeer" werd gemolesteerd? Dat was werkelijk georganiseerde criminaliteit op grote schaal , met kopstukken van de partij, het vertrouwen van de bevolking op schandalige wijze misbruiken, zakkenvullerij tot en met... Het ging om het algemeen belang. Sinds wanneer is één of andere Pekinees het algmeen belang?
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben helemaal geen blokker, daar gaan jullie weer hé. In vakjes steken... en beoordelen. Ik ben één van de proteststemmers en ik zal die proteststem opnieuw uitbrengen, meer dan ooit. Mijn wereldbeeld is inderdaad opgebouwd door een verblijf in meerdere europese, oosteuropese, en angelsaksische landen. Ik lees ook wel eens wat anders dan de belgische voddepers ja. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#137 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Trouwens, mijn reactie bewijst helemaal niet dat ik hem ingedeeld had bij de Blokkers, ik zei alleen maar dat ie ervan uitging in zijn wereldbeeld dat iedereen tegen het Blok was en dat de media volgens em vuurrood waren... ik snap zijn reply dan ook niet ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Voor den tiende keer, ik keur op zich af wat die man doet als hij zijn vrouw een paar motten verkoopt op straat voor zijn kinderen. Maar zo éénvoudig ligt dat niet hé. Je moet daarmee héél voorzichtig zijn om over te oordelen. Ik neem aan dat je op de hoogte bent van de achtergronden. Nog nooit gehoord van (geesteszieke) mensen die niet aflatend en veelvoudig blijven uitdagen, beroddelen, achtervolgen, etc op de meest onmogelijke momenten tot de andere partij in een moment van zwakte één fout maat? Wat denk je dat de bedoeling is van Vereycken zijn vrouw, waar is die op uit? Schade berokkenen aan die man, ten allen prijze. Ik heb een situatie gekend waarbij een paranoide vrouw jaren een spel gespeeld heeft van die aard met haar echtgenoot. De man raakte er uitgeput van en kreeg zelfmoordneigingen. Die dame achtervolgde en bestookte haar man constant, tot op zijn werk. Ze veinsde zelfs meermaals geslagen te worden, bij de rijkswacht, met doktersattest en al. Waarop die man zijn reputatie, zijn werk en zijn kennissenkring verloor. Achteraf bleek voor de rechtbank en na psychiatrische studie dat dit een spel geweest was van zijn vrouw. Paranoide of zenuwzieke mensen zijn een hel om mee te leven. Vraag maar eens aan een psychiater hoe het is om met zo iemand te moeten leven. Ik hoop in elk geval dat het jou niet overkomt. Vereycken heeft een fout begaan akkoord. Maar we kennen de achtergronden niet. Laat de bevoegden dat maar uitvissen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
]
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Was jij het niet die heimelijk stemmen kwam ronselen via onze mailbox om verkozen te worden op het forumparlement???
![]() |
![]() |
#140 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |