Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2010, 16:54   #121
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Ik verdedig niemand. Hetgeen ik wil zeggen.

Het zijn de politici die de allochtonen hebben binnengelaten.

De politici hebben toegang tot alle cijfers over de demografie en da pensioensgedoe.

Het is algemeen bekend dat landen met een jonge bevolking de sterkste landen gaan worden. Kijk naar Turkije, China, India, Brazilie.

De Belgische politieker proberen die landen bij te houden zodat we competitief kunnen zijn en zodat wij diene Sociale Zekerheid sterk kunnen houden.

Uiteraard heb je randgevallen die op de media komen.

Gegroet
Dan vraag ik mij af, als ze zoals ze beweerd hebben dat uitschot hier nodig hadden tegen de vergrijzing, waarom wij nu tot ons 70 moeten gaan werken. Als ze die hier gebracht hebben om voor ons te gaan werken, waarom doen ze ze dan niet werken?

Ze hebben ze hier gehaald omdat het kapitaal en de staat slaafjes nodig hadden die voor een appel en een ei 300 meter diep in koolmijnen, die ten doden opgeschreven waren, te gaan ploeteren, om daar nog wat langer geld uit te regenereren, terwijl de kolen hier vanuit Amerika waar heelder koollagen bloot lagen en ze met een bulldozer geschept werden, hier veel goedkoper binnen kwamen dan dat ze ze hier konden delven. En daarna de eigen bevolking opzadelen met een schuldgevoel van," we hebben ze hierheen moeten halen want jullie wilden dit werk niet meer doen". Wat is onze bevolking dan gaan doen, met hun duimen thuis zitten draaien? Wie heeft al die jaren aan de haven, waar geen vreemden werkten , het zakgoed gelost, zakken lampzwart en dergelijke? Was dat geen zwaar en vuil werk misschien?
Dat was misschien ook de schuld van het VB. 't Waren misschien veel beter geweest dat ze die andere partijen in een cordon gestoken hadden.

Laatst gewijzigd door Garry : 28 december 2010 om 16:56.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 17:01   #122
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Dan vraag ik mij af, als ze zoals ze beweerd hebben dat uitschot hier nodig hadden tegen de vergrijzing, waarom wij nu tot ons 70 moeten gaan werken. Als ze die hier gebracht hebben om voor ons te gaan werken, waarom doen ze ze dan niet werken?

Ze hebben ze hier gehaald omdat het kapitaal en de staat slaafjes nodig hadden die voor een appel en een ei 300 meter diep in koolmijnen, die ten doden opgeschreven waren, te gaan ploeteren, om daar nog wat langer geld uit te regenereren, terwijl de kolen hier vanuit Amerika waar heelder koollagen bloot lagen en ze met een bulldozer geschept werden, hier veel goedkoper binnen kwamen dan dat ze ze hier konden delven. En daarna de eigen bevolking opzadelen met een schuldgevoel van," we hebben ze hierheen moeten halen want jullie wilden dit werk niet meer doen". Wat is onze bevolking dan gaan doen, met hun duimen thuis zitten draaien? Wie heeft al die jaren aan de haven, waar geen vreemden werkten , het zakgoed gelost, zakken lampzwart en dergelijke? Was dat geen zwaar en vuil werk misschien?
Dat was misschien ook de schuld van het VB. 't Waren misschien veel beter geweest dat ze die andere partijen in een cordon gestoken hadden.
Wat je zegt, klopt grotendeels, maar dat is dan ook niet de schuld van je medemensen die je "dat uitschot" noemt. Het zijn precies de door jou aangewezen schuldigen in bedrijfsleven en politiek die jou willen opzetten tegen de zgn. "allochtonen", en deze zgn. "allochtonen" tegen jou willen opzetten.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 28 december 2010 om 17:01.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 17:02   #123
Moor
Gouverneur

Standaard

Citaat:

De reden waarom men langer moet werken. Is gewoon door de spilzucht van de staat. Belgie heeft een dynamische jonge bevolking nodig. Autochtoon of allochtoon. Indien de Belgische politici de migranten niet hadden binnengehaald dan vrees ik dat Belgie helemaal naar beneden was getuimeld.

Nu valt het nog mee. Maar vergeet niet beste mensen wij Moslims gaan moeten leren samenleven met jullie en jullie met ons. Jullie zullen niet van ons afgeraken en wij niet van jullie. Wij hebben voor eeuwen en eeuwen samengeleefd. Gaande van de Marokkaanse soldaten die gevochten hebben met de geallieerden tot de 3 jongeren die dat vreselijke daad hebben begaan.
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 17:05   #124
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De reden waarom men langer moet werken. Is gewoon door de spilzucht van de staat. Belgie heeft een dynamische jonge bevolking nodig. Autochtoon of allochtoon. Indien de Belgische politici de migranten niet hadden binnengehaald dan vrees ik dat Belgie helemaal naar beneden was getuimeld.

Nu valt het nog mee. Maar vergeet niet beste mensen wij Moslims gaan moeten leren samenleven met jullie en jullie met ons. Jullie zullen niet van ons afgeraken en wij niet van jullie. Wij hebben voor eeuwen en eeuwen samengeleefd. Gaande van de Marokkaanse soldaten die gevochten hebben met de geallieerden tot de 3 jongeren die dat vreselijke daad hebben begaan.
...tot die Europese gepensioneerden die nu massaal neerstrijken in Marrakech, Agadir of Essaouira. In Essaouira is al 60-70% van de bevolking Europees.
Oud 28 december 2010, 17:05   #125
Moor
Gouverneur

Standaard

Ik verdedig hier niemand. Wanneer een allochtoon iets mispeuterd heeft stop met dat racistische uitleg en al dat gebrabbel.

Wanneer een allochtoon iets uitspookt, steek hem de bak in, en klaar is kees en zwijg erover en ga verder met je leven.

Ik weet dat het frustererend is dat een vreemde iets uitgespookt heeft, maar schiet niet op de allochtoon, maar het zijn jullie eigen politiekers die hen hebben aangevoerd.
Moor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 17:13   #126
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beste mensen dit is geen kwestie van uitschot. We moeten stoppen met in hokjes denken.

Hoe zit het dan met dat Vlaamse meisje dat haar eigen zusje te lijf ging met een hamer?

Hoe zit het met die 26 jarige Vlaamse jongeman die zijn ex neerstak en dan zelfmoord plegde?

Is dit ook uitschot?

Wanneer allochtoonse jongeren iets uitspoken mag men niet door heen een "kleurenbril" zien men dient effe kleurloos te denken en kijken naar de mens

Die 3 jongeren zijn gewoon ontspoorde jongeren, die geen goede opvoeding hebben gekregen, en die op dat moment een domme daad hebben begaan, en dus daarvoor ook zullen boeten, en ze gaan hun lesje leren wees gerust.

Gegroet
De klassieke multiculzever en hypocrisie in pakjes! Je kunt dat soort feiten gemakkelijk bijhouden bij onze autochtonen! De nog steeds kleinere groep vreemdelingen en ex-vreemdelingen, daar liggen de verhoudingen anders!
Pluis de media maar uit en zet het maar eens allemaal eens naast elkaar!
Wat zijn bepaalde hypocrieten toch blij dat ze kunnen 20blz vol met hun verontwaardiging vullen wanneer een 70-jarige "vb-er" een tomaat en wat spek steelt! En dat is het commentaar wanneer ingevoerd of binnengeslopen krapuul bij wijze van dank voor de opvang zogoed als mensen vermoorden en folteren???
Ze gaan hun lesje leren, denk je? Daarom dat er zovelen "gekend zijn van het gerecht" wanneer ze voor de zoveelste keer de held hebben uitgehangen! Hoe meer van dat hoe grotere helden ze zijn in hun milieu!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 17:14   #127
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom denkt ge dat ?
Zijn de migranten dan niet meer oververtegenwoordigd in de werkloosheidscijfers ?
Moesten we geen brugpensioen invoeren om de jongeren aan een job te helpen ?
Hebben nieuwkomers geen extra begeleiding nodig en onttrekken dus werkkrachten aan het arbeidsproces?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 17:15   #128
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Wat je zegt, klopt grotendeels, maar dat is dan ook niet de schuld van je medemensen die je "dat uitschot" noemt. Het zijn precies de door jou aangewezen schuldigen in bedrijfsleven en politiek die jou willen opzetten tegen de zgn. "allochtonen", en deze zgn. "allochtonen" tegen jou willen opzetten.
Daar hebben ze niet veel moeite mee.
Oud 28 december 2010, 17:15   #129
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ergens twee jaren geleden werd ook een jongen aangevallen omwiile van zijn Ipod en men stak het op de Marokkanen maar wat blijkt, het was een Poolse Roma.
En hoeveel Marokkanen en anderen van dat soort hebben ondertussen al mensen overvallen, neergeslagen, met een mes bewerkt enz om hun gsm en portefeuille te stelen? Moeten we echt niet voor teruggaan naar "twee jaar geleden..."!
Oud 28 december 2010, 17:16   #130
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Pluis de media maar uit en zet het maar eens allemaal eens naast elkaar!
U geeft dus toe dat de media zich eenzijdig focussen op kleine criminaliteit door Marokkanen, terwijl pakweg het probleem met de grote criminaliteit van Waals-Italiaanse, Russische en Albanese maffia nauwelijks aan bod komt?

Dan zijn we het inderdaad eens.
Oud 28 december 2010, 17:18   #131
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

Awel, de vreemdelingen lossen toch het vergrijzings-probleem op : ze slagen de oudjes dood !
Elke dode gepensioneerde is er één die geen pensioen meer uitbetaald moet worden ! Goed gezien van de staat ! Danku Staat ! Danku vreemdelingen !
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 17:19   #132
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Respect !

Je drukt de vinger in de open wonde.
En daarmee zeg je eigenlijk wat ik al lang denk.
In Marokko zijn jongeren lang niet zo agressief en gewelddadig als hier, in hun gastland.
Waarom krijgen ze niet de opvoeding die hun niet geïmmigreerde landgenoten krijgen ?
Het verschil ligt misschien in ons klotegerecht dat niet aangepast is aan dat soort individuën...
In Marokko liggen ze meer aan de leiband en als ze gepakt worden zwaait er wat en met harde hand! Hier.... lachen geblazen.
Oud 28 december 2010, 17:21   #133
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
...tot die Europese gepensioneerden die nu massaal neerstrijken in Marrakech, Agadir of Essaouira. In Essaouira is al 60-70% van de bevolking Europees.
Da's dan de laatste generatie gepensioneerden die daar gaat neerstrijken : tegen dat ons jonge gasten oud zijn bestaat " pensioen " gewoon niet meer, en is het hier ook " Marrakech " geworden.
Oud 28 december 2010, 17:23   #134
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Omdat als die jong het in Marokko uithangen, dan neemt diegene die er het dichts bijstaat een stok en die peert erop. En dan knikken die ouders goedkeurend hun hoofd en zeggen ze: goed gedaan.

Hier is dat verboden. Begrijp je? In Marokko krijgt men zijn opvoeding met de stok op straat.
Misschien daarom dat men hier geen "politiestaat" moet maken maar een "vreemdelingenpolitie" bestaande uit mensen met dezelfde nationaliteit die hun eigen gasten aanpakken zoals het hoort!
Maar ja, onze multicullers, mensenrechtenverkrachters en bepaald soort advocaten zouden nogal moord en brand schreeuwen, de stommeriken!
Die laten liever hun eigen land verloederen en hun eigen bevolking gevaar lopen....
Oud 28 december 2010, 17:24   #135
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zal sowieso wel naar beneden tuimelen en een hoop allochtoonse OCMW trekkers zullen dat niet tegen gaan.
Oud 28 december 2010, 17:26   #136
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beste vriend, in Marokko zijn de jongeren en meisjes veel aggressiever dan hier, maar dan hebben ze schrik van de politieagenten en van de staat.

Daar wanneer een jongere iets uitgespookt heeft dan wordt hij geboeid en meegenomen naar een aparte kamertje en alleen God weet wat er met hem daar gebeurt.

En ik herrinner me nog heel goed in de soek (markt) van m'n woonplaats in marokko hoorde ik luid geroep

"Achefar" = "Een dief, mensen"

"Een dief, hier, een dief" en ineens zag ik honderden mensen duiken op een dief ze hebben hem in coma geslagen. Gans die menigte van de markt, al die marktbezoekers, mannen, vrouwen, kinderen, kamelen, ezels, en de rondlopende kippen ook, sloegen in op die dief,

Toen de politie aankwam en de ambulance werd hij naar het ziekenhuis gestuurd. Het was te laat dus om hem te redden. Ik denk zelfs dat de politie hem nog wat motten bijgegeven heeft.

Dit is wat er gebeurt met sommige dieven in Marokko.

Ik vind we moeten de ouders "responsabliseren"
Ongelooflijk hoe die gasten dan hier van mentaliteit veranderen nietwaar?
Als er hier een vreemde dief gevat wordt op straat en er komt politie bij loopt de straat meteen vol met zijn soortgenoten die proberen hem te ontzetten en moord en brand en racisme roepen!
Oud 28 december 2010, 17:30   #137
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
U geeft dus toe dat de media zich eenzijdig focussen op kleine criminaliteit door Marokkanen, terwijl pakweg het probleem met de grote criminaliteit van Waals-Italiaanse, Russische en Albanese maffia nauwelijks aan bod komt?Dan zijn we het inderdaad eens.
Voor mijn part vliegen die allemaal buiten, de " kleine Marrokkaanse criminelen " die oude mensen doodslagen, drugs dealen, blanke meisjes op de trottoir zetten, inbreken, mensen omversteken en beroven, verkrachten , vandalenstreken uithalen enz enz, en hun collega's, de " grote criminelen " uit het Oostblok, Italië , Albanië en weet ik veel, die hetzelfde doen maar in 't groot ( volgens jou ). ALLEMAAL BUITEN, of de DOODSTRAF !
Oud 28 december 2010, 17:33   #138
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Voor mijn part vliegen die allemaal buiten, de " kleine Marrokkaanse criminelen " die oude mensen doodslagen, drugs dealen, blanke meisjes op de trottoir zetten,
Drugshandel en prostitutie, dat zijn de zwaardere jongens, hoor. Albanezen ja, maar ook Nederlanders. In mijn dorp was er zo'n camping met Nederlandse pooiers en drugsdealers.

Marokkanen zijn daar gewoon te slecht georganiseerd voor. (Mijn excuses aan de aanwezige Marokkanen, het is niet beledigend voor jullie bedoeld.)

Citaat:
inbreken, mensen omversteken en beroven, verkrachten , vandalenstreken uithalen enz enz, en hun collega's, de " grote criminelen " uit het Oostblok, Italië , Albanië en weet ik veel, die hetzelfde doen maar in 't groot ( volgens jou ). ALLEMAAL BUITEN, of de DOODSTRAF !
En de Vlamingen en Walen die hetzelfde doen?

Laatst gewijzigd door Kallikles : 28 december 2010 om 17:35.
Oud 28 december 2010, 17:35   #139
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En de Vlamingen en Walen die hetzelfde doen?
Die mogen gerust verder de crimineel uithangen, zonder vervolgd te worden uiteraard.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 december 2010 om 17:35.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2010, 17:36   #140
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hoe kom je daar nu bij.
Ze zijn meer een last dan een lust.
Doe je ogen eens open en kijk rond.
Is dit wat wij verwachten van onze leefomgeving?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be