![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Monsieur
MULLER Léon Woonplaats: Ruette ºGeboren: (Ruette) �*Overleden: 06/02/2011 (Arlon) Il est parti pour son plus long voyage, dans la paix et la sérénité, entouré de tout notre amour. Monsieur Léon MULLER époux de Madame Micheline GOBERT né �* Ruette le 2 juin 1936, est décédé �* Arlon le 6 février 2011. Vous en font part: Micheline GOBERT, son épouse; Maryse et Jean-Pierre BREDA-MULLER, Murielle et Olivier BATH-MULLER, Jean-Louis MULLER, ses enfants; Marie, Johanne, Alexis, Jonathan, Guillaume, Lucie, ses petits-enfants; Joseph (�*) et Marie-Louise MULLER-ARQUIN, Agnès et Alain (�*) THIERRY-MULLER, Augustin et Fernande (�*) MULLER-BERNARD, Cécile (�*) et Roger (�*) ZACHARY-MULLER, Monique et André GLAUDOT-MULLER, Jean-Marie et Thérèse MULLER-DERUETTE, Marie-Ange et Marc DERUETTE-MULLER, ses frères,soeurs,beaux-frères,belles-sœurs; Anne ZACHARY, sa filleule; Madame Josette SERVAIS-DULIEU, sa marraine; Ses neveux, nièces, cousins, cousines Et les familles apparentées La célébration eucharistique suivie de l'inhumation sera célébrée en l'église de Ethe, le mercredi 9 février 2011 �* 15 heures. Léon repose �* son domicile, Quartier-au-Mesnil, n° 3 �* 6760 Ruette, où les visites sont souhaitées de 15 heures �* 19 heures. Un merci particulier au docteur Leyder et �* l'équipe soignante du 4B de la clinique d'Arlon. Cet avis tient lieu de faire-part.
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() RIP Marie Rose
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans was haar artikel in de gazet van gisteren nog 'levendig'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat het nochtans niet mogelijk was om je post te verwijderen hier op dit forum ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Arme kindjes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel te jong van ons heengegaan.
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben het niet eens met het VB, maar dit gun je niemand.
Wat een rotziekte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() Deze week is de baas(?) van mijn favoriete frietkot overleden. Amper 41 jaar... Ik heb niet durven vragen hoe hij aan zijn einde is gekomen. Que ça t'aille bien, Nikolaos.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zaterdag is Fedor den Hertog in Ermelo op 64-jarige leeftijd overleden. Den Hertog was al geruime tijd ziek.
Fedor den Hartog leverde vooral bij de amateurs grootse prestaties. Eind jaren zestig en begin jaren zeventig was hij de beste amateur ter wereld. Vanwege zijn sterke rijden (en verwijzend naar zijn Russische moeder) kreeg Den Hertog de bijnaam Ivan de verschrikkelijke. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook dit weekend overleden: actrice Tessy Moerenhout, bekend uit o.a. 'De Collega's'.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...226_moerenhout |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() Dat zijn toch overduidelijk valse tanden op de laatste foto van den Hartog. Zijn dat die fameuze neptanden die nauwelijks van de echte zijn te onderscheiden ?
Hum..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toffe madame ... voor wie zich de filmen uit de jaren 70 en 80 herinnert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is familie van me. Maar ik zou zeggen... liever dat dan weer eens FC De Kampioenen.
|
![]() |
![]() |